חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, אורן חזן, התראיין היום (חמישי) בתוכניתו של גדעון אוקו ב-103FM, התייחס לפריימריז שהתקיימו אתמול במפלגה והודיע כי לאחר זמן רב מאז כיהן כחבר כנסת, הוא עומד לשוב בקרוב לעשייה הציבורית.

מקורבי נתניהו בראש, מי מחוץ לעשירייה הראשונה? תוצאות האמת בפריימריז בליכוד

רגע לפני הפריימריז בליכוד: המחוזי פסל את מועמדותו של דודו לניאדו

"אני מחוייך ושמח כי רשימת הליכוד מדהימה, נבחרו אנשים טובים מכל הגוונים והצורות, ובשנה האחרונה הם באמת עשו ככל שעלה בידם להפיל את הממשלה", אמר חזן בפתח הריאיון, "הייתי פעיל אתמול, הבאתי את המצביעים שלי לקחת חלק, ושיניתי קצת את חיי ואני מכין לכם הפתעה שתפורסם אחרי הבחירות".

"אני יכול לומר שלא סתם נעלמתי מהעין הציבורית בשנה האחרונה, כשהבטחתי שאני בא לשרת את עם ישראל לשארית חיי התכוונתי", הוסיף, "אני חוזר לשליחות ממש בקרוב. עזרתי מאוד גם לניר ברקת, וגם לגלנט, וגם לרגב ולביטן. מה שרלוונטי זה שתהיה בתוך הכנסת, רוב חברי הליכוד, המיקום לא הכרחי לתפקיד כי בסוף נתניהו ממנה וזה תמיד היה כך". 

לאחר מכן אמר חבר הכנסת לשעבר מהליכוד, כי "במקרה של הבחירות, היה שיקול מאוד גדול לחברי כנסת שנלחמו מהאופוזציה והצליחו להתברג גבוה. נתניהו יכול להגיד תודה שזו הרשימה, אני חושב שהוא מאוד מרוצה. הצלחה בחיים לא נמדדת באם אתה נבחר שוב לכנסת או לא. הרשימה מלמדת שאתה צריך ליישר קו עם המפלגה ועם העומד בראשה, ושבסוף הליכוד רוצה יישור קו. הכללים בכנסת השתנו מאוד, אם אתה נבחר בכנסת תתעסק בעבודה ציבורית, תעשה קצת פוליטיקה אך תזכור שאתה חלק מקבוצה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103FM