לראשונה מאז נכנס לחיים הפוליטיים, חבר הכנסת מיקי זוהר נכנס לעשירייה הראשונה של נבחרי הליכוד בפריימריס שנערכו בשבוע שעבר. הבוקר (שני) שוחח ח"כ זוהר עם ליאור רוזנפלד ב-104.5FM, והתייחס להמשך קמפיין הליכוד ולחבירה של גדי איזנקוט לבני גנץ וגדעון סער, אשר לטענתו "ייקח קולות רק מהשמאל".

בפתח דבריו הודה חבר הכנסת לבוחרי הליכוד שהכניסו אותו למקום התשיעי ברשימה, מעל שרים לשעבר כמו ישראל כ"ץ ויולי אדלשטיין: "היו עוד מספר מנצחים, אבל התוצאה היא טובה ואני מודה למי שתמך בי. מדובר בהליך הכי דמוקרטי בישראל. זה לא היה קל, אבל התוצאה טובה".

על כך שעקף את ח"כ ישראל כ"ץ: "מתפקדי הליכוד בחרו אותי למקום התשיעי, עבדתי מאוד קשה והבוחרים שמו לב לזה. אני מקווה שאצליח להתברג לתפקיד משמעותי אם נרכיב את הממשלה הבאה. אנחנו קודם כל צריכים לנצח את הבחירות ואז אגשים את השאיפות האישיות שלי".

לאחר מכן הוא התייחס לחיבור בין גנץ, סער ואיזנקוט ואמר כי "החיבור הזה ייקח מנדטים רק מהשמאל. הליכוד והימין לא יפסידו קול אחד".

לסיום הוא נשאל מה התוכניות הכלכליות של הליכוד לאחרי הבחירות והשיב: "נתניהו הציג את הכל. אנחנו שומעים כל הזמן את הביקורת על איפה היינו 12 שנה, אבל אפשר לחשוב שהמדינה התנהלה לבד. ב-12 שנות השלטון שלנו המדינה הגיעה להישגים רבים".