ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) התראיין היום (חמישי) בתוכניתה של סיוון כהן ב-103FM, והתייחס לדרישת נתניהו לבטל שירונים כדי להגדיל את מספר הנשים ברשימת 'הליכוד', וכן תקף את מפלגת ה'רוח הציונית' בראשות יועז הנדל ואיילת שקד.

נתניהו על תוצאות הפריימריז בליכוד: "פיצוץ של רשימה, סימן טוב לבחירות"
אמסלם המריא, כהן הפתיע, אכזבה לכ"ץ ואדלשטיין: זו רשימת הליכוד לכנסת הבאה

"יועז הנדל ישב עם הנציגים של אבו מאזן למרות התחייבויות מפורשות שלו, ושהוא מקים עכשיו מפלגה חדשה כדי להקים שוב פעם ממשלה עם האחים המוסלמים ועם הרשימה המשותפת כי ברירה אחרת אין להם, זה בעצם נציגיו של אבו מאזן כאן במדינת ישראל", אמר ח"כ קרעי בפתח דבריו, "הוא ושקד חבורה של נוכלים, גנבו קולות מנדטים מהימין והקימו ממשלת שמאל מסוכנת שפגעה בביטחון הלאומי שלנו".

"הקמפיין הכי טוב נגדם זה מה שהם עשו בשנה האחרונה", הוסיף, "הציבור מצביע ברגליים נגדם, אף אחד לא מאמין להם יותר. לא פסלנו אף אחד על בסיס אישי. אם הציבור מכניס אנשים לכנסת והם מוכנים לבוא ולהקים ממשלה ימנית עם קווי יסוד, אידיאולוגיה ימנית, זה אפשרי, לא צריך לפסול את זה על הסף".

לאחר מכן, התייחס לדרישת נתניהו לבטל שירונים כדי להגדיל את מספר הנשים ברשימה: "אני כמו רבים מחבריי הצבענו לתת לנתניהו את הסמכויות לשריין את מי שהוא רוצה, אני סומך עליו שיעשה את מה שנכון. הייתי רוצה לראות רשימה עם יותר נשים, גם מגזרים שנדחקו הצידה, אבל בסופו של דבר אנחנו בשלטון מרכזי, לא שלטון מקומי", ציין ח"כ קרעי.

לסיום אמר חבר הכנסת מהליכוד כי "להערכתי גם סמוטריץ' וגם בן גביר ראו מה קרה כאן בשנה האחרונה, על כתפיי שניהם יש אחריות גדולה לא לאבד קולות בימין ולעשות הכול כדי לרוץ יחד - איבדנו כבר עשרות אלפי קולות". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM