לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. אלפי מועמדים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין, בכנסת ה-21. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד".

תומר פינס, יו"ר המשמרת הצעירה במפלגת העבודה 
"עיקר תחומי הפעילות הפוליטית והחברתית מתמקדת בשותפות יהודית ערבית, שוק העבודה וזכויות עובדים, מאבק בתנועת ההתנחלות. אני פמניסט שתומך במאבק לשוויון כלכלי-מגדרי, במאבק האלימות נגד נשים, ובמאבק לשוויון זכויות קהילת הלהט״ב.
הניסיון הפרלמנטרי שלי עשיר - שימשתי כיועץ הפוליטי של ח"כ אראל מרגלית, יועץ פרלמנטרי ודובר לח"כ סתיו שפיר ויועץ פוליטי לח"כ עמיר פרץ. במחאה החברתית בשנת 2011 הייתי ממובילי המאבק בירושלים כמזכיר תא אופק באונ׳ העברית.

"גדלתי והתחנכתי במושב כפר הס שבשרון והיתי המזכיר הראשון של תא אופק באוניברסיטה העברית בירושלים, התא הראשון של מפלגת העבודה במוסדות האקדמיים בישראל, לאחריו הוקמו תאים נוספים באוניברסיטאות נוספות. תומר הוא גם יו"ר משמרת המושבים במפלגת העבודה.
הכר את המועמד תומר פינס
"הגיע הזמן שנפסיק להתבייש, להתחנף ולהתמרכז. אני מגיע כדי לדאוג שנוביל את המדינה שלנו למקום שהיא צריכה להיות בו. אם המצב ימשיך ככה עוד מעט לא תישאר לי מפלגה ואנחנו חייבים לקחת אחריות, לנער ולשנות את זה. אני צריך אתכם אתי".