"אני מסתכל על הצד חיובי, מעל מיליון איש הצביעו למפלגה שקראה לאחדות, ממלכתיות ומנהיגות נקיית כפיים. זה הישג היסטורי", אמר הבוקר (רביעי) יועז הנדל, מקום תשיעי ברשימת "כחול לבן", "אכן הישג מרשים ביותר אך השאלה היא האם המסר המרכזי 'ביבי או לא ביבי' הוא קבע את מערכת הבחירות וריסק את גוש השמאל". הוא הוסיף: "אני מסתכל על קבוצה גדולה של אנשים שמשרתים בצבא, משלמים מיסים ורוצים בטובתה של מדינת ישראל, וחשבו שאפשר לייצר מפלגה שעוסקת בממלכתיות ולא סביב מסך העשן של הסכסוך הפלסטיני". 
לדבריו, במקביל הם מרגישים לא בנוח עם מנהיגות שנמצאת עם שלושה כתבי אישום חמורים. "אני לא יודע איך קואליציה, חזקה ככל שתהיה, תתמודד עם העובדה שעד הקיץ צפוי להתקיים שימוע ומשפט לראש הממשלה", הסביר. הנדל ציין ב-103FM כי "הייתה קבוצה של אנשים שלא התעניינה בתיקי נתניהו, ויש קבוצה גדולה שרוצים שישראל תיראה אחרת וקראו לאחדות". הוא התייחס לקריאה לממשלת אחדות: "זה הדבר שיהיה הכי טוב למדינת ישראל אך נתניהו לא יוכל להמשיך לכהן כראש ממשלה".
נתניהו הוא זה שהוביל את הבחירות.

"עקרונית בוודאי שהייתי שמח לממשלת אחדות, העמדות המדיניות שלי ידועות. אני לא חושב שראש הממשלה יוכל להמשיך לתפקד עם כתב אישום. אנחנו נשרת את מדינת ישראל בכל מצב".
 
ישראל בכר אמר בהגינות רבה שאם לפיד היה מסיר את הרוטציה הייתם עומדים בסיטואציה אחרת היום.
"יכול להיות. אין לי מושג. חלק מהמסר המרכזי היה שותפות כדי להקים מפלגה גדולה שמציבה אלטרנטיבה".
איך בסופו של דבר לא הצלחתם להביא קולות מהימין?
"אני חושב שזה לא נכון. אני ראיתי בחלק מהקלפיות מקומות מובהקים של הציונות הדתית ושל הימין שהצביעו לנו. בסוף הליכוד והבית היהודי הם בסדר גודל של 40 מנדטים בלבד. לא על זה היו הבחירות אלא על ממלכתיות, פלגנות וטוהר מידות".
"הרבה מקולות השמאל הצביעו לנו מתוך הבנה שהסכסוך הישראלי-פלסטיני לא חשוב עכשיו ושהם מעדיפים מפלגה שמדברת על אחדות וממלכתיות מאשר הפתרון המדיני", הסביר הנדל, "כל אחד מראשי המפלגות שמשויך לגוש הימין הביע תמיכה בלתי מסויגת בנתניהו". הוא סיכם: "זו לא תמיכה בלתי מסויגת בימין. נתניהו הוא אדם מוכשר ככל שיהיה אך הוא אדם אחד. מדינת ישראל חשובה יותר מכל אדם".