הליכוד מבקש מבית המשפט המחוזי בתל אביב לדחות מחר על הסף עתירה שהגישו חברי הכנסת מיכל שיר ואריאל קלנר (הליכוד), נגד שריון לחברי מפלגת ״כולנו״ בתוך רשימת הליכוד בבחירות הקרובות. היועץ המשפטי של הליכוד, עו"ד אבי הלוי, הגיש לבית המשפט לקראת הדיון בשמו של ראש הממשלה ויו"ר המפלגה בנימין נתניהו, את עמדת הליכוד לפי יש לדחות את העתירה על הסף.
 
בפתח התגובה לעתירה ציין עו"ד הלוי כי הכלל הוא שבתי משפט אינם מתערבים בהחלטות של בתי דין פנימיים של מפלגות אלא במקרים קיצוניים וכי מחלוקות בין חברי המפלגה דינם להתברר בתוך מוסדות המפלגה.
 
לטענתו העותרים לא מיצו את כל ההליכים שעומדים לרשותם בתוך הליכוד. כזכור, בית דין של הליכוד בהרכב של חמישה שופטים דחה את העתירות שהגישו ח"כ שיר וח"כ קלנר לבטל את השריונים לכולנו. עו"ד הלוי מציין כי עדיין עומדת להם האפשרות לבקש דיון בפני הרכב רחב יותר אך לא הוגשה בקשה כזאת.

כמו כן הוא דורש לדחות את העתירה על הסף בשל שיהוי ניכר בהגשתה, 34 ימים לאחר שמזכירות הליכוד אישרה את ההסכם עם כולנו.
 
כזכור, חברי כנסת שיר וקלנר עתרו לבית הדין של הליכוד לבטל את החלטת מזכירות הליכוד לאשר את השריונים לכולנו בטענה שהיא התקבלה בחוסר סמכות תוך הפרה של חוקת הליכוד. לטענתם השריון של חברי כולנו לא יביא בוחרים נוספים לקלפי ודוחק הצידה חברי ליכוד שנותרו נאמנים לתנועה. בית הדין של הליכוד דחה את העתירה ברוב דעות. מחר ידון כאמור בית המשפט המחוזי בתל אביב בעתירה.