אחרי שנפגש עם נציגי ארגון לה פמיליה ודיבר נגד הארגון בראיון שהעניק לרשת CNN, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג ערך הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת במהלכה הוא ונציג ארגון לה פמיליה, גיא ישראלי, מסרו הצהרה משותפת לעיתונאים והבהירו: "די לגזענות".
במהלך מסיבת העיתונאים פרץ אחד מאוהדי הקבוצה לאולם וצעק: "גיא הוא לא נציג ארגון לה פמיליה" והורחק על ידי כוחות אבטחה שהיו במקום.
גיא ישראלי, נציג הארגון, אמר בהתרגשות: "אני לא רגיל למעמדים האלה. נכון שלפעמים אני מדבר בתקשורת, אבל לא במסיבת עיתונאים כזו. אוהד לא צריך לשבת במסיבת עיתונאים, הוא צריך לתת המילה שלו ביציע. לי באופן אישי אין פייסבוק, אבל לאחרונה היו המון דיבורים בקרב הקהל וזה הזמן להגיד לכולם שיהיו רגועים ושהכל בסדר".

משה חוגג אמר בתגובה: "זה לא מובן מאליו שגיא הגיע לכאן, מדובר ברגע היסטורי עבור המועדון. גיא הוא אחד מראשי ארגון לה פמיליה והוא לקח על עצמו אחריות ומנהיגות חיובית. אנחנו צריכים מנהיגים חיוביים ואמיצים בשביל להתקדם ולכן אני מודה לך, גיא. זה טוב לבית"ר ירושלים ותודה שאתה כאן". 
ישראלי התייחס לסערת עלי מוחמד: "ראשית, תודה רבה למשה חוגג על ההשקעה בקבוצה. אני אומר את זה לא כי חס וחלילה מישהו אמר לי להגיד את זה, אלא בלב שלם. כל הזמן רצינו שיהיה לנו בעלים כזה. אני מודה לו על הזכות שהוא נתן לי לדבר פה במסיבת העיתונאים. אנחנו נלחמים בגזענות. השיחות עם חוגג התקיימו בגלל מקרים שלא היו צריכים לקרות. באימון הפתיחה שחקן הקבוצה שלו נפגע, זה לא היה צריך לקרות ואנחנו מצטערים על כך. התברכנו באחד הזרים הטובים בליגה, אין לנו שום בעיה איתו ואנחנו מבריכים אותו על בואו לקבוצה".