צרות בקמפיין הליכוד? ראש הממשלה בנימין נתניהו טען מוקדם יותר כי מאחורי המסר שנשלח לעוקבי עמוד הפייסבוק שלו, ש"הערבים רוצים להשמיד את כולנו, נשים ילדים וגברים", עומד עובד זוטר בקמפיין הליכוד, עם זאת, דיווח הערב (רביעי) בחדשות כאן, טוען כי מאחורי המסר עומדים בכירים בקמפיין הליכוד.



כזכור, בהודעה, בה מתבקש האדם שפנו אליו להביא שלושה חברים ובני משפחה לקלפי ביום הבחירות ולדאוג שיצביעו ליכוד, נאמר: "ראש הממשלה נתניהו מביא איתו מדיניות ימין של מדינה יהודית, ביטחון וישראל חזקה. אני תורם את הזמן שלי כי אסור שתקום בעוד שבוע ממשלת שמאל מסוכנת עם לפיד, עודה, גנץ וליברמן. ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו - נשים, ילדים וגברים ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו. אסור לתת לזה לקרות".



בליכוד ציינו בתגובה לפרסום הראשוני כי מדובר בטעות שלא אושרה על ידי ראש הממשלה. "מדובר בטעות של עובד במטה. ראש הממשלה נתניהו לא ראה את הדברים, לא אישר אותם, הם אינם על דעתו ואינם מקובלים עליו. כשהדברים הובאו לידיעתו הוא ביקש להסירם מיד", נמסר מהליכוד.
 

בנוסף לכך דווח במהדורה כי דוברו של ראש הממשלה יונתן אוריך זומן לבירור בוועדת הבחירות, וזאת לאחר שטען כי הצהרתו של רה"מ בנוגע להחלת הריבונות בבקעת הירדן לא תכלול תעמולת בחירות, דבר שבשלב זה נבדק על ידי הוועדה בתואנה שרה"מ ניצל את השידור לתעמולת בחירות בניגוד לנהלים.