ח״כ גדעון סער הגיש היום (רביעי) באופן רשמי את מועמדותו לראשות הליכוד, בבחירות הפנימיות שיתקיימו ביום חמישי הבא. סער אמר כי "הגענו עם הרבה יותר חתימות, כמעט כפול ממה שנדרש. לצערנו יש בימים האחרונים כמה בעיות שנוגעות לתקינות הבחירות, בהן מניעה של אלפי חברים מספר הבוחרים. ראינו שיבושים חמורים בנושא הזה"


.


״מנסים למנוע את זכות הבחירה מרבבות חברי תנועה. ניאבק למען בחירות הוגנות ודמוקרטיות" הוסיף סער, שהתייחס בדבריו לגריעת אלפי חברים מספר הבוחרים של הליכוד בשבועיים האחרונים, כמו גם להפרת הסיכום שהיה ביסוד ההסכמה על מועד הבחירות, לפיו כל חבר במפלגת השלטון יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ.



כזכור, גדעון סער יתמודד לבדו מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בבחירות לראשות המפלגה שיתקיימו ב-26 לדצמבר. שני המועמדים השיקו אמש את הקמפיינים שלהם, לאחר תקופה של יחסים מתוחים בין השניים. סער הפיץ אתמול סרטון תחת הכותרת "ניצחון לסער, הסיוט של השמאל". הסרטון מדבר כביכול על האווירה הקשה שתשרור במטה מפלגת כחול לבן בתל אביב לאחר הבחירות הקרובות, לאחר שינוצחו על ידי סער שיעמוד אז בראש הליכוד.



נתניהו מצדו הגיע לסיור בחירות בצפון וחזר על אותם המסרים שכבר השמיע מספר פעמים בימים האחרונים, בהם "לא להאמין לתקשורת", "להביא כל קול לקלפי כדי לנצח בגדול" ו"הפריימריז זה המבחן הראשון. חשוב גם שם לנצח בגדול".



ראש הממשלה הגיע מלווה בבכירי הליכוד התומכים בו, ביניהם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ושר החוץ, ישראל כ"ץ, שתקף הבוקר בחריפות את סער כשאמר כי "המועמד שאני מוביל (נתניהו) הוא כמו הקו המהיר של הרכבת לעומת קו הרכבת הטורקי שהיה בזמנו לירושלים. סער נוקט בלשון לא ראויה. אנשים מחוץ לליכוד מנסים ליצור דה לגיטימציה לנתניהו וסער מאמץ את זה. אבל נתניהו ינצח בגדול בפריימריז והליכוד וגוש הימין ינצח בבחירות עם 61 מנדטים".