יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן התראיין הערב (שבת) לחדשות 12, והתייחס להסכם הקואליציוני בין הליכוד וכחול לבן: "אין ממשלת אחדות. יש ממשלה חמישית של נתניהו שיש עוד ספח הנקרא כחול לבן, וזה בעיקר ממשלה של חסינות של נתניהו וסידור עבודה לחברה' בכחול לבן ותו לא. היא לא מדברת במונחים של אחדות. סביב שר המשפטים סביב כל הסוגיות המשפטיות.

יו"ר ישראל ביתנו שלל את הטענות כי הוא מנסה "להפיל" את ראש הממשלה: "אני מנסה להוביל אג'נדה, נתניהו מוביל אג'נדה של צביעות. ניסינו לייצר אלטרנטיבה של מפלגה לאומית וליברלית. אם גנץ היה ממשיך במתווה שגיבשתי היינו מגיעים לממשלת אחדות ולא לממשלת נתניהו".

על הסיכויים ללכת לבחירות רביעיות אמר: "דיברתי עם חברים בליכוד והערכה שלהם שנתניהו ימצא את התירוץ "גנץ בג"ץ', אז מה עם הוא חתם? 21 יום נשרפו ונתניהו ימצא את התירוץ וזה כנראה יוביל אותנו לבחירות".

בהתייחסו למשבר הקורונה אמר: "יש פה זעקה של מיליון מובטלים ועצמאים - על רק זה מקימים 36 שרים, סגני שרים, מעון שרד נוסף. היום למעשה שאני לוקח נתונים כלכליים - ראש ממשלה הקים ב-5/3 קרן לעסקים קטנים. 80% מאלו שפונים לא קיבלו. החליטו לפתוח את הקניין למה סוגרים את הקניונים".

ח"כ ליברמן חתם את דבריו בכך שאמר: "אנחנו נוביל את האג'נדה, אני רוצה לראות איך ראש הממשלה, שכולל כל ההתחייבות, כולל הריבונות על בקעת הירדן כולל יהודה ושומרון איך הוא מתמודד עם הסוגיה הכלכלית. אם יש משהו שצריך להטריד אותנו זה הטיפול בהיבח הכלכלי - עד היום זה כישלון חרוץ".

בציוץ בחשבון הטוויטר כתב יו"ר ישראל ביתנו: "‏אני קורא להוציא את משרד הבריאות מהפוליטיקה ולמנות שר מקצועי שיהיה נקי משיקולים זרים ויפעל להבראת מערכת הבריאות". דבריו של ליברמן מגיעים לאחר שהערב פורסם כי שר הבריאות, יעקב ליצמן, ביקש מראש הממשלה לעזוב את תפקידו ולעבור למשרד השיכון והבינוי.