ב"טאטי לחם" מציעים קולקציית אוזני המן מבצק פריך על בסיס חמאה ושמנת ובמילויים קלאסיים וחדשניים. בין המילויים: אגוזים ותבלינים, חלבה, פרג והדרים, גבינה עם דובדבני אמרנה, פטיסייר שוקולד בלגי, שמנת בצל ועוד.


מחיר: מ־11 שקל ל־100 גרם.


בשורה התחתונה: הבצק דק ופריך, והמילויים הקלאסיים ממש מוצלחים. התאכזבנו קצת ממילויי הגבינה, שלא התחברו טוב כל כך עם החך שלנו.

"מאפיית לחמים"
משיקה אוזני המן מתוקות עשויות מבצק פריך דק על בסיס חמאה ושקדים טחונים, במילוי פרג טרי, שוקולד בלגי, פטיסייר וניל ושברי שוקולד, מרציפן ותמרים. כמו כן, אוזני המן מלוחות במילוי בטטה, תפוח אדמה וגבינת עזים, ואוזני המן מבצק כוסמין ללא תוספת סוכר.


מחיר: 5־7 שקלים ליחידה.


בשורה התחתונה: "מאפיית לחמים" נחשבת לאחת הטובות בארץ, וכיאה לכזאת, אוזני ההמן שלה פשוט משולמות. הבצק פריך ונימוח בפה, המילויים קלאסיים, מאוזנים ולא מתוקים מדי. גם אוזני ההמן המלוחות מוצלחות מאוד, במיוחד המילוי של גבינת העזים.





קונדיטוריית "שמו" מציעה אוזני המן מבצק שמרים ומבצק פריך, כשהשינוי השנה טמון במילויים. בנוסף למילוי הפרג המסורתי, יוצעו מילויים של שזיפים ביין, ריקוטה וצימוקים, מרציפן, תמר מג'הול, קרם פטיסייר, אגוזים ושוקוצ'יפס.


מחיר: כ־7 שקלים ליחידה.


בשורה התחתונה: המראה שלהן מגרה ביותר. השנה שמו שם דגש על מילויים מעניינים ופחות בנאליים. השזיפים ביין והמרציפן הם מעולים. אוזני ההמן מבצק השמרים לא עמדו בהבטחה והיו כבדות מדי. גם בגזרת הפרג הקלאסי התאכזבנו מעט, הוא היה יבש מדי.





קונדיטוריית "לחם יין" מציעה חמישה סוגים של אוזני המן במילויים של פרג, קרם ערמונים, שוקולד, לוטוס, גבינת גאודה ומסקרפונה.


מחיר: 29 שקל ל־250 גרם.


בשורה התחתונה: בצק פריך, אך לא מתפורר והמילויים איכותיים. הצורה שלהן מזמינה והגודל מושלם. מבחינת המילויים: קרם הערמונים והלוטוס היו פשוט ממכרים.





קונדיטוריית "ביסקוטי" מציעה קולקציית אוזני המן מבצק פריך בטעמי חמאה מובהקים, במגוון מילויים קלאסיים – תמרים, אגוזים ותבלינים, פרג והדרים, שוקולד בלגי מריר, חלבה, טחינה ופיסטוקים ואגוזים מקורמלים.


מחיר: כ־36 שקל ל־300־350 גרם.


בשורה התחתונה: כמו תמיד, הבצקים ב"ביסקוטי" נימוחים בפה, מאוזנים וחמאתיים במידה שאנחנו אוהבים. גם המילויים שבחרו בקונדטוריה מעודנים ולא גרנדיוזים מדי. בחלקם יש טעם מורגש של לימוניות, כך שמי שזה מפריע לו עשוי להתאכזב.





"רולדין" משיקה קולקציית אוזני המן מבצק פריך על בסיס שקדים במילויים חדשניים – פרנג'יפאן תפוחים ושטרויזל, שוקולד בלגי ופאדג' קוקוס ומילויים קלאסיים ומסורתיים.


מחיר: 9.90 שקלים ל־100 גרם.


בשורה התחתונה: כל השקת חג ב"רולדין" זו חגיגה. גם מבחינת הפרזנטציה וגם מבחינת הטעמים. בפורים השנה הם התפרעו בטעמים, והתוצאה מוצלחת למדי. גם אוזני ההמן הקלאסיות טובות, ויש להן מרקם רך ועשיר.





הקונדיטוריה של "BRWON" ו"BUY THE WAY" משיקה אוזני המן במארז מהודר המשלב מגוון מילויים. אוזני ההמן עשויות מבצק שקדים פריך ומגיעות במילויים של פרג, חלבה ופצפוצי שוקולד, חמאת בוטנים, אגוזי מלך ומייפל, קפה וטונקה.


מחיר: 44 שקל ל־300 גרם.


בשורה התחתונה: המארזים מושקעים ומצוינים לאירוח או כמתנה למארחים. הבצק עדין ודק, והמילויים מאוזנים ולא כבדים מדי. אהבנו את זה שהם לא השתגעו והלכו על מילויים מעודנים.





רשת "ביגה", שבבעלות רשת בתי הקפה “גרג", מציעה אוזני המן על בסיס בצק חמאה ובמילוי שוקולד בלגי וקינמון, וחלב אגוזים.
מחיר: 33 שקלים למארז של 320 גרם.
בשורה התחתונה: הבצק טעים, לא מתוחכם מדי. המילויים טעימים, בעיקר החלבה. מילוי השוקולד גם כן מוצלח, אך לא מומלץ למי שלא חובב קינמון.



 

צילומים: דניאל לילה, דן פרץ, אנטולי מיכאלוב, בועז לביא, רונן מנגן, שי בן אפרים, דן לב, אסף לוי, יח"צ