1. מותג הבירות קרלסברג השיק את Carlsberg Ice Breakr - בקבוק אלומיניום במהדורה מיוחדת עבור הבליינים ופוקדי המועדונים. 

מחיר: ייקבע על פי בעלי הברים.
בשורה התחתונה: הבקבוק יוצע לבליינים בברים נבחרים. בקבוק האלומיניום שומר על טמפרטורה, דבר שחשוב במיוחד בקיץ הלוהט.

2. מותג חדש מצטרף לגלידות שטראוס מבית יוניליוור, CARTE D’OR - גלידת שמנת באריזה משפחתית עם תוספות. סדרת הגלידות כוללת שישה טעמים, כמו עוגת גבינה, אלפחורס, בראוניז, שוקולד פאדג’, טירמיסו והיער השחור.
מחיר: 17.90 שקלים לאריזות 520 מ”ל.
בשורה התחתונה: לא טעמנו את כולם, כי בכל זאת צריך להידחס לביקיני, אבל האלפחורס היה פשוט מצוין. המרקם קליל וחתיכות העוגיות מורגשות. גם הטירמיסו הפתיע לטובה.
3. כיף כף XTRA במילוי קרם שוקו וניל של עלית - כל אצבע בחטיף מגיעה בטעם אחר, אצבע אחת במילוי קרם וניל ואצבע אחת במילוי קרם שוקולד. 
מחיר: 3.90 שקלים.
בשורה התחתונה: חטיף לפורצי הגבולות או למתקשים להחליט מה בא להם יותר - וניל או שוקולד. בכל מקרה, אנחנו הכי אהבנו אותו לאחר שהוא בילה שעה במקפיא.
4. שטראוס פריטו ליי הוסיפה שני טעמי באגט קראנצ’ חדשים לסדרת הקראנצ’ שלה: באגט קראנצ’ בטעם זיתים ועגבניות מיובשות ובאגט קראנצ’ בטעם פטריות ושום. שניהם במהדורה מוגבלת.
מחיר: 12.20 שקלים.
בשורה התחתונה: נשנוש מעולה בין ארוחות, או כתוספת לסלט. הגרסה בטעם זיתים עגבניות מיובשות הייתה החביבה עלינו מבין השניים.
5. תבליני פרג יוצאים בליין חדש הכולל חמישה תיבולים לשניצל. התיבולים יובחנו בצבעים שונים והם יהיו בטעמים: קלאסי, אמריקאי, וינאי, מקסיקני ופנקו. 
מחיר: 12.80 שקלים ל-400 גרם.
בשורה התחתונה: על הקלאסי אין הרבה מה לומר - הוא קלאסי במרקם קריספי. התיבול הווינאי דקיק יותר, ומתאים בעיקר לחובבי השניצלים הדקים. המקסיקני, לעומת זאת, הוא יותר להרפתקנים ויש בו חריפות עדינה.
6. פריניר השיקה לאחרונה סדרת רטבים מוכנים תחת השם "רטבים שכולם אוהבים". לרטבים, שמגיעים באריזת פלסטיק, יש חיי מדף של שנה. בין הרטבים: נפוליטנה, ארביאטה, פפרונטה עם פלפלים קלויים, מטבל סלסה ורוטב לשקשוקה.
מחיר: 7.90 שקלים ל-380 גרם. 
בשורה התחתונה: לא נפלנו מהרגליים. הרטבים בסיסיים ביותר ולאלה מהסדרה שטעמנו היה טעם לוואי קל. רוטב הסלסה חביב, אך מלוח מדי.
7. טחינה משומשום מלא של המותג בארכה. הטחינה עשירה בפי שישה סידן מהטחינה הגולמית 100% שומשום של אותו המותג. הסיבה לכך היא תהליך חדש המאפשר שמירה על ערכים תזונתיים גבוהים יותר.
מחיר: 17-14 שקלים. 
בשורה התחתונה: הטחינה עשירה בטעמים, אך היא כבדה יותר בתחושה מטחינה רגילה. אפשר לאכול אותה גם בכפית, ויש לה סיומת מתקתקה.
8. זיתא מרחיבה את סדרת המעדנייה, עם ליין של זית פישולין וזית שחור מרינד שמגיע בשני טעמים: חריף ועשבי תיבול. 
מחיר: 14.90 שקלים ל-215 גרם. 
בשורה התחתונה: זיתא, המוכרת יותר בתחום שמני הזית, ממש מפתיעה עם הסדרה הזאת. שני המוצרים החדשים שנכנסו לשוק מגדילים את היצע הזיתים המוגשים באריזות ואקום. התיבול נכון ומוצלח, והם מחזיקים הרבה זמן גם אחרי פתיחת האריזה.
9. חברת אסם החליטה להעביר את הכוח לצרכנים עם ההשקה של ביסלי EXTREME , המגיע עם שקית תבלין השולטת על דרגת החריפות.
מחיר: 3.5-4 שקלים. 
בשורה התחתונה: איפה הימים שהביסלי היה ביסלי ולא היינו צריכים להתעסק בגימיקים. ניסינו, תיבלנו, האבקה נתפסה בחלק מהביסלי יותר מאשר באחרים, מה שגרם לטעם לא מאוזן. חלק חשבו שזה מזכיר קצת תבלין לפיצה.