שבת בבוקר, יום יפה. ובשרונה מרקט, שנראה כמו פיסת חו"ל בוטיקית קטנה, תוהו ובוהו. גדודי אנשים מסתערים בכניסה לעבר דוכני האוכל, ממהרים לתפוס מקום בשולחנות הארוכים המשותפים ("משה! משה! תפוס את כל השולחן הזה, אני תופסת את השולחן השני! משה, שלא ישבו פה. משה!"), דוחפים, מתחככים, מקללים, וביציאה אומרים "היה אחלה".



האירופיות מאיתנו והלאה, והאמת היא שזה קצת חבל. אי אפשר לומר שהמתחם הגדול, העשיר והיפהפה, המדיף ריחות נעימים לאן שלא תפנו, הוא לא מקום מקסים. כי הוא כן, והוא מזכיר בעיצוב, בקונספט וביופי את שוקי האוכל המסודרים לעילא ברוב בירות אירופה. אלא ששם אנשים טועמים יינות בשקט, מנשנשים בנחת מהמעדנים ונהנים מהפיסות הקטנות שהחיים מזמנים לנו. בשבת, בכל אופן, הקהל, שלא משנה מהיכן הוא מגיע, הופך את כל הקסם שלו לבלילה משל היה יער בן שמן ביום העצמאות, כולל זה שעושה מנגל בחלקת הדשא הקטנה של אי התנועה.
 
ובתוך כל הצפיפות והצעקות – יש גם אי של שפיות. תור גדול מול דוכן המרקים של אהרוני, תור גדול מול הגלידרייה הקטנטנה הקסומה, ותור מרשים גם מול "ביירן מרקט", דוכן האוכל הבווארי המציע בעיקר נקניקיות גורמה בלחמניות עסיסיות. זוהי, בעצם, הגרסה הישראלית לדוכני האוכל הפזורים ברחבי גרמניה בפרט ובאירופה המזרחית בכלל. בכל כיכר הומה אדם ממוצעת קיים לפחות דוכן נקניקיות אחד, המדיף ריחות של בשר ברדיוס של עשרה מטרים, וסביבו אין כיסאות, אלא שולחנות גבוהים בלבד. הרוצה לטעום – יעמוד, יחתוך את הנקניקייה בסכין ויאכל אותה במזלג.
 

גם בדוכן בשרונה, כמו בכל הדוכנים סביב, אין מקומות ישיבה מוסדרים. פה ושם פזורים שולחנות גבוהים וכיסאות בר, והשיטה היא ישיבה באמצעות משחק הכיסאות. אורבים לשולחן שנראה שיושביו עומדים לסיים – ומתנפלים עליו מיד כשהם קמים. 
 
התפריט ב"ביירן מרקט" מחולק למספר קטגוריות, ותמצאו בו מבחר נקניקיות הנעשות בעבודת יד ונכנסות אל תוך לחמניית חלב ומלוות במבחר רטבים שונים, שניצלים המוכנסים לתוך לחמנייה עגולה מסורתית ומנות טוגנים נוספות כדוגמת הצ'יפס הגרמני שמוגש עם רטבים עוקצניים ופרח הבצל – בצל פתוח ומטוגן המוגש קריספי.

לדברי השף עופר בן אור, ההחלטה לפתוח את "ביירן מרקט" בשרונה מרקט הובילה אותו למסע קולינרי ברחבי גרמניה: "על מנת להביא את אוכל הרחוב הגרמני, העכשווי והמסורתי בצורה המדויקת ביותר ביקרתי במספר ערים שונות ברחבי המדינה. מכל מקום שאבתי רעיונות וטעמים ששימשו לי השראה ליצור את התפריט החדש של 'ביירן מרקט'. המנות בתפריט קרובות למקור, אך יש בהן טוויסטים מעניינים שאני חושב שיפתיעו את הסועדים ויגלו צד נוסף של המטבח הגרמני המעניין והפחות מוכר".
 
המחירים סבירים מאוד, ומשפחה שלמה חובבת נקניקיות תוכל לאכול שם במחיר נמוך פי שניים מכל מסעדה אחרת. לדוגמה: נקניקיות מוגשות בלחמנייה קלאסית עם סאוורקראוט וחרדל ב־25 שקלים, קוביות שניצל עם דיפ בווארי ב־24 שקלים, שניצל קלאסי ב־48 שקלים ותפוח אדמה מדורה עם נקניקייה ב־32 שקלים. ד
"ביירן מרקט", שרונה מרקט, תל אביב