צוות eco life - מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמין השבוע TAKE AWAY בריא מ"בראון"- ביסטרו בר בתל אביב. לא מדובר בארוחה זולה מאוד, אבל המחירים סבירים לסוג כזה של מנות, עם מרכיבים משובחים. איך היה? מצוין!





מה קיבלנו?
מנה ראשונה: סלט סלמון אטריות שעועית וקייל- כרוב לבן ואדום, אטריות שעועית, קייל, סלמון אפוי, בזיליקום, כוסברה, בוטנים ופלפל חריף ברוטב סויה וליים.



מנות עיקריות:
פטריות על קרם שורשים - פטריות יער (שימג'י, יער, מלך היער, פורטבלו) על קרם שורשים לבנים (שורש סלרי, שורש פטרוזיליה, תפו"א, כרישה וחמאה) עם אגוזי מקדמיה, גבינת פרמז'ן ושמן כמהין.


פילה דניס אפוי בתנור - על ריזוטו ארטישוק עגבניות ותרד (עם חמאה, פרמז'ן, כרישה וסלרי)


רביולי במילוי ארטישוק רומאי - שעועית ירוקה, עגבניות צלויות, שום חמאה ושמן זית.



רביולי במילוי ארטישוק רומאי של "בראון". צילום: אפיק גבאי
רביולי במילוי ארטישוק רומאי של "בראון". צילום: אפיק גבאי



קינוחים:


טארטלט תפוז


בלונדי- שוקולד לבן וקרמל.



איך היה?
למנה ראשונה קיבלנו סלט סלמון, אטריות שעועית וקייל, עם טעם של המזרח הרחוק. בסלט שולבו בוטנים מקורמלים, שהוסיפו לו קריספיות. רוטב הסויה והליים שדרג את המנה והעניק לסלט טעם מרענן. בצד הוגשה פוקצ'ה טרייה ופריכה עם גרעינים. פתיחה טובה ומבטיחה לארוחה.



מנת הפטריות היתה מעולה! לחלקנו מעט מרוכזת מידי. שמן הכמהין נתן למנה את טעמה החזק. אין ספק שזאת מנה לאוהבי פטריות בלבד.



פילה הדניס היה עשוי כהלכה. מבחינתנו, הריזוטו המצוין יכול להגיע גם כמנה נפרדת . השילוב של אורז, דג ותרד, הוא תמיד שילוב מנצח.



מי טעם ארטישוק רומאי? לא אנחנו...הרביולי ממולא בארטישוק רומאי, היא מנה מאוד מקורית וטעימה. מוגשת עם שעועית ירוקה פריכה, שהתפצפצה בפה - תענוג.



בגזרת הקינוחים, שניהם היו מעולים. טארטלט התפוז הוא שילוב מעולה בין טעם עדין של פרי הדר עם הפתעות שוקולד קטנות וכסופות מלמעלה. הבלונדי, שנראה כמו ביצת עין, הוא בעצם ביצת הפתעה טעימה של שוקולד לבן בשילוב קרמל, לסיום ארוחה משובחת.



אריזות: כל המנות הגיעו בכלים הניתנים למחזור או לשימוש חוזר.


גודל המנה: מנות גדולות, משביעות ואיכותיות.


טריות: כל המנות הגיעו טריות וחמות.



המנות האהובות:


אין מנה מנצחת, יש ארוחה שלמה מנצחת. כל המנות היו מעולות. אם חייבים לבחור מנה אחת, פילה הדניס עם הריזוטו עשתה את העבודה. מנה לא זולה, אך המחיר מוצדק.



מחירים:


ראשונה: 56 שקלים.


עיקריות: 118-54 שקלים.


קינוח: 39 שקלים.