צוות ecolife, מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמין השבוע TAKE AWAY בריא מרשת "ריבר ", אוכל אסיאתי משובח, עם הפתעות שמוסיפות גם לטעם וגם למראה. לחלק מהמנות שמות מאוד מקוריים, כמו גם הטעמים- מקוריים ומשעשים.
מה קיבלנו? במנות הראשונות נהננו מסלט ריבר - סלט ירוק עם שלושה סוגי חסה ברוטב וינגרט, בוטנים וקריספי בטטה מעל, סלט עוף תאילנדי עם רצועות עוף ומלפפון ירוק, בצל סגול, עלי נענע, כוסברה ובוטנים גרוסים ברוטב וויניגרט צ'ילי ליים, מרק "הפר הלוהט" עם מרק בקר חריף, אטריות אודון, בצל סגול, גזר, נבטי סויה, רצועות אנטריקוט וביצה קשה.
במנות העיקריות התפנקנו על הקימונו הירוק - אטריות ביצים מוקפצות עם נתחי עוף, בוקצ'וי, זוקיני, שעועית ירוקה, ברוקולי, בצל ירוק וכרישה בקרם קארי ירוק, ריחן נענע וכוסברה. האנוי קארי - תבשיל קארי ובטטות, נתחי חזה עוף, פלפלים, זוקיני, בצל, חלב קוקוס ועשבי תיבול. חריף. מוגש עם אורז מאודה.

גם הקינוחים לא אכזבו אותנו: קסטת ריבר - שתי שכבות של עוגיות מרנג וביניהן שוקולד ואגוזים, גנאש שוקלד לבן בציפוי של רוטב שוקולד מריר וטראפלס ועוגת ביסקוויטים.



אז.. היה טעים?

המנות הראשונות
מצוינות לפתיחת ארוחה ועוד יותר לפתיחת התיאבון. מרק "הפר הלוהט", שם מעט מלחיץ, אבל מסקרן. מנה חורפית עם הפתעה- ביצה קשה שבושלה במרק ונחצתה לשניים. זהו קישוט מקורי ותוספת נעימה לטעם. סלט ה"ריבר" נראה בהתחלה כסלט ירוק ופשוט. החסות הטריות בתוספת קריספי בטטה (מקשט את הסלט מעל ,ומוסיף פריכות ומתקתקות למנה) ורוטב ויניגרט ירוק ומיוחד, שדרגו אותו פלאים והפכו את המנה למורכבת ומהנה במיוחד. סלט העוף התאילנדי, מנת פתיחה טעימה, קלילה ומרעננת.
המנות העיקריות היו לא פחות ממושלמות. ה"קימונו הירוק" היא מנה משביעה ועסיסית. מעבר לטעם המעולה שלה, היא גם אסתטית, עם מגוון של מרכיבים וטעמים שמשתלבים נפלא ביחד. מנת ה"האנוי קארי" מעולה לחורף, אך מומלצת בכל ימות השנה. מדובר בתבשיל מעט חריף, אך בדיוק במידה הנכונה.
הקינוחים פשוט חלומיים. עוגת הביסקוויטים פשוטה, אך מנחמת. קסטת ריבר הגיעה עם רוטב שוקולד חם וטראפל מפתיע ומענג כאחד.
אריזות: כל המנות הגיעו בכלים הניתנים למחזור או לשימוש חוזר. ראוי לציין שהמסעדה משנה בימים אלה את כל הכלים למשלוח, לכאלה הניתנים למחזור. הארוחה כולה הגיעה בשקיות רב פעמיות.
 
גודל המנה: מנות ענקיות! המרק, כמו שאמרנו, הגיע בכלי כל כך גדול, שזה לכינוי "דוד".
 
טריות: מנות טריות, מוכנות במקום.
המנות האהובות: 

בפתיחת הארוחה החלטנו על שתי מנות ראשונות מנצחות - סלט ה"ריבר" ומרק "הפר הלוהט". סלט הריבר זכה לתואר המצטיין, בזכות הטריות והתוספות, שהפכו סלט פשוט למורכב וטעים. מרק "הפר הלוהט" הגיע למעמד המכובד, בזכות השם המקורי, ביצת ההפתעה ורצועות האנטריקוט, שהפכו את המנה למשביעה ומהנה.   
בגזרת המנות העיקריות, מנת ה"האנוי קארי" היא המנה המנצחת, תודות לשילוב הטעמים המושלם. למרות שמדובר בתבשיל קארי שמכיל גם חלב קוקוס, הטעמים היו עדינים וכיפיים. בקינוחים היה קשה מאוד להחליט מי מבין השניים טוב יותר, ולכן כל אחת לקחה בעלות על קינוח אחר.
מחירים:
ראשונות: 39-49 שקלים. 
עיקריות: 55-56 שקלים.
קינוחים: 36 שקלים.