מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמין השבוע TAKE AWAY בריא מהסניף הנתנייתי החדש של "פיאנו פיאנו", מסעדה איטלקית המציעה תפריט מגוון ומשובח, כולל תפריט עסקי בצהריים ובערב. מדובר במסעדה ששמה מתאים לה ביותר. אין כמו לשבת, לאכול את המנות לאט לאט ולהתענג על כל ביס.


מה קיבלנו?

מנות ראשונות:
לחם שום - פוקצ’ה טרייה עם חמאת שום וגבינות.


פונגי מיסטי - פטריות פורטובלו ושמפיניון צלויות ברוטב יין אדום מתקתק, ציר בקר, תימין, חמאה וצ’יל.


מאזטים איטלקיים - מבחר מנות אנטיפסטי.



מאזטים. צילום: יח"צ



עיקריות:
סלט Piano - תערובת חסות ועלים צעירים, פרוסות תפוח ושקדים מקורמלים עם ויניגרט דבש בתוספת גבינת גורגונזולה/ פטה.


ניוקי קווטרו פרומז'י - ניוקי ברוטב רוזה, תימין ותערובת גבינות (פרמז'ן, מוצרלה, גאודה וגורגונזולה).


קלאסיקו אישית / משפחתית - מוצרלה בקר, עגבניות טריות/פלפל קלוי, אורגנו טרי וקראסט פרמז'ן.


קינוחים:
טירמיסו - קרם מסקרפונה וליקר קפה עם בישקוטים טבולים באספרסו.


ביאנקו אינרו - מרקיז שוקולד מריר וקרם וניל על בסיס קראנץ' נוגט.


איך היה?

מנות ראשונות מעולות, שכיף לפתוח איתן את הארוחה. לחם השום הגיע דק, פריך וחמים. מבחר המזאטים משתנה מדי יום. קיבלנו ארנצ'יני: כדורי ריזוטו במילוי גבינת מוצרלה, על פסטו פלפלים וחצילים, שילוב טעמים שיצר רוטב טעים. כרובית בציפוי פריך, על רוטב טרטר משובח. פלוס נוסף למזט היה הכרובית שלא צפה בשמן, עובדה שהקלילה מאוד את המנה. קפרזה: פרוסות עגבניה וכדורי מוצרלה, עליהם רוטב סמיך וטעים, שהוא שילוב של בלסמי ובלסמי מצומצם ושמן זית משובח. ארטישוק צעיר שצף בשמנת חמוצה, שמן כמהין והרבה הרבה טעם של שום. פונגי מיסטי, רוטב היין האדום והצ'ילי גרם לנו להתאהב במנה וללקק את האצבעות.



למנה עיקרית קיבלנו פיצה "קלאסיקו" עם עגבניות ופלפלים קלויים. מדובר בפיצה דקה ופריכה. כמה כיף לאכול בצק דק ועדין שאינו מכביד. כל הפיצות במסעדה מגיעות בשני גדלים: אישית ומשפחתית. מנה עיקרית נוספת היתה "ניוקי קווטרו פרומז'י". מנה מושלמת שנבחרה למנצחת של הארוחה. שילוב מעולה בין ניוקי טרי, רוטב רוזה וארבע גבינות. אפילו העובדה שהמנה מכילה גבינת גוגורנזולה, לא פגמה בהנאה (הטועמות פחות אוהבות גבינות כחולות). גם את סלט הפיאנו קיבלנו למנה עיקרית. הסלט מכיל מבחר מרכיבים משובחים וטריים. במקרה הזה, טעם גבינת הגורגונזולה החריפה היה דומיננטי במיוחד. כמובן שיש אנשים שגבינות כחולות נחשבות בעיניהם למעדן, במקרה שלנו, היא פחות התאימה.



לסיום הארוחה קיבלנו שני קינוחים מצוינים: "ביאנקו אינרו", מנה ששמה הוא תיאור מדויק להפליא של המראה שלה: שחור ולבן שמשתלבים ביחד לקינוח נפלא. אהבנו את שכבת הקראנץ' נוגט, השכבה התחתונה של הקינוח, שהיינו נהנות ממנה, גם אם היתה מגיעה כקינוח בפני עצמו. השוקולד המריר וקרם הווניל, היו בונוס מצוין למנה נפלאה. קינוח נוסף הוא הטירמיסו (כי איך אפשר ארוחה איטלקית בלי). טעם הקפה עשה לנו כיף בסיום הארוחה, אבל כמובן שהשוקולד ניצח את המנה הקלאסית.


ביאנקו אינרו. צילום: יח"צ




אריזות: כל המנות הגיעו בכלים הניתנים למחזור או לשימוש חוזר. הפיצה ולחם השום הגיעו באריזות קרטון, שעברו ישירות לפח המיחזור. הסלט הגיע, גם הוא, בכלי פלסטיק למיחזור. שאר המנות הגיעו בכלים שניתנים גם לשימוש חוזר. כלי הפלסטיק משובחים, וניתן להשתמש בהם כמה וכמה פעמים.
גודל המנה: מנות גדולות ומשביעות. אפילו שהיו לנו כמה שותפים לארוחה, היה מספיק לכולם ואף נשאר בסיום הארוחה.
טריות: הטריות הורגשה בכל המנות.

המנות האהובות:

ראשונה: פונגי מיסטי, בזכות השילוב המושלם בין יין אדום וצ'ילי, שיצר רוטב מתקתק וטעים להפליא.
מנה עיקרית: "ניוקי קווטרו פרומז'י", ניוקי טרי, נימוח ונפלא, שמשתלב מצוין עם רוטב הרוזה והגבינות.
קינוח: "ביאנקו אינרו", מנה מושלמת! למרות השם השחור לבן, אחרי הביס הראשון, העולם הפך לורוד ונהדר.

מחירים:

ראשונות: 24-44 שקלים.
עיקריות: 44-72 שקלים.
קינוחים: 34 שקלים.