HOOK


בית מלאכה חדש לבשרים מגיע עד לפתח ביתכם ומציע נתחים מוכנים, בשרים מעושנים ומוצרי שרקוטרי משובחים המיוצרים בשיטות טבעיות ומסורתיות והכל כדי שתוכלו לספר לאורחים שאתם עשיתם הכל לבד. בשילוב ידע מסורתי בטכנולוגיה וטכניקות מודרניות ותוך הקפדה חסרת פשרות יוצרים במקום שורה ארוכה של מוצרי שרקוטרי, נקניקים, טרינים, נקניקיות, נתחי בשר מעושן מוכנים לאכילה ומעדנים נוספים. כל אלה מוצעים כשהם מצוננים או קפואים עד לבית הלקוח (באזור המרכז), או לאיסוף עצמי בהזמנה מראש דרך האתר.

בין המוצרים אותם ניתן למצוא: נקניקיות בוטיק, צ׳וריסו מקסיקנית, אסאדו על העצם ששהה עשר שעות במעשנת, חזה אווז מעושן בתבלינים, רוסטביף אנטרקוט, פיקניה, חצי עוף מעושן בתערובת טנדורי, חזה עוף בתערובת חרדל חלק, שוק אווז מעושן בראב קפה וסוכר חום, פאטה כבד עוף בצנצנת מכוסה שכבה דקה של שומן אווז לשימור, שוק אווז קונפי בשומן אווז ועוד.


מאחורי בית המלאכה עומדת קבוצת יזמים האחראית להצלחה של מסעדות "פונדק דה לוקס", שהביאה לארץ את מטבח הברביקיו האמריקאי המסורתי ו"טראק דה לוקס", שנפתחה שנה אחריה והציגה מטבח רחוב אמריקאי מודרני.  

 חורף אמיתי במלגו ומלבר 

החורף חזר אלינו השבוע והזכיר לנו שזה הזמן להתחמם באוכל חם ומנחם. השפים אור מיכאלי ומוטי טיטמן, אשר מנצחים על המטבח של מסעדת "מלגו ומלבר", הבינו זאת וסידרו לכם תפריט מענג. אם אתם רוצים לטעום, אני ממליצה שקודם כל תתחילו בכוס יין, כי תפריט האלכוהול של המקום עשיר והחורף הזה דורש קצת חמימות. בשלב הבא תזמינו פוקאצ'ת אנשובי עם סלסת עגבניות (46 שקל) כדי להרגיע קצת את הרעב. 
 
פילה דג ארטישוק ירושמלי אפוי,צילום: אפיק גבאי
פילה דג ארטישוק ירושמלי אפוי,צילום: אפיק גבאי

 
אחר כך תעברו למרק דגים אדום ופיקנטי גדוש באטריות, פטריות, ג'ינג'ר, כוסברה וצ'ילי חריף (52 שקל), ולסשימי מוסר ודפי זוקיני על שמנת חמוצה ופקאנים קלויים שמקפיצים את הטעם (57 שקל). כשתירגעו מהרעב והיין יעלה קצת לראש, תזמינו עוד כוס יין ואיתה מנה מענגת של חזה אווז וגרטן תפוחי אדמה בציר עם אספרגוס ותרד (107 שקל), או פילה דג עם ארטישוק ירושלמי אפוי, לבבות ארטישוק וזוקיני עם חזרת לבנה מגורדת (137 שקל). לא לשכוח לסיים עם משהו מתוק, כי בכל זאת חורף, ויש שם מוס שוקולד מדהים. ואם אתם רוצים לדעת עוד על תפריט החורף, אספר שיש גם ניוקי ערמונים ורביולי ירוק ושלל דגים.
 
שדרות רוטשילד 142, תל אביב

 תפריט קולומביאני חדש במסעדת הארנב הלבן 


מסעדת "הארנב הלבן" ידועה כמעוז הקהילה הלטינית ובכל סוף שבוע פוקדים אותה עשרות סועדים שנהנים מריקודי סלסה ומתפריט דרום אמריקאי. לאור הצלחת הליין הלטיני, כבר מהחודש יכבשו המאכלים גם את שאר ימות השבוע. לצד המנות המוכרות ניתן יהיה למצוא את מנות הדגל של המטבח הלטיני, והכל במחירים שווים לכל כיס: מנות ראשונות החל מ-18 שקל, מנות עיקריות החל מ-36 שקל.

אמפנדס בארנב הלבן. צילום: יח"צ
אמפנדס בארנב הלבן. צילום: יח"צ


אז מה בתפריט? אמפנדס קולומביאנית ממולאת בבשר, ארפה ממולאת בגבינה, פטקאון (בננה טרופי), בשר בקר או עוף בתוספת גוואקמולי, נקניקיות צ'וריסוס מקסיקניות, צ'ורוס ועוד.
אהליאב 8, רמת גן

 הארוחות הסודיות שלא תרצו להחמיץ:  


חיים כהן, ירון שלו, אסף גרניט, ארז קומורובסקי, דיוויד פרנקל, רועי סופר, יוגב ירוס וגיא פולק מבשלים שמונה ארוחות סודיות בפרויקט קולינארי יוצא דופן של "מחלבת גד". פרט לתאריך ומחיר הארוחה, כל שאר הפרטים הם בגדר סוד. המידע המפורט יישלח ל-30 הסועדים שישריינו את מקומם מראש (מספר המקומות מוגבל מאוד), רק יומיים לפני כל ארוחה. הארוחות יתקיימו במקומות ייחודיים ברחבי תל אביב. מחיר לסועד בארוחות הסודיות הוא 350 שקל, כולל יין של יקב נטופה ואלכוהול.
 
ניתן להזמין עד 6 כרטיסים לאדם, פרטים באתר של "מחלבות גד".