בנות מערכת ecolife מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמינו TAKE AWAY בריא ממסעדת "פריים", סושי בר ברמת החייל. 



מי הטועמות?
נעמה חן- מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר- עורכת התוכנית.


אנחנו רעבות. מה נזמין?

איך הדיגיטל? אם תרצו להזמין מהפריים סושי בר, תוכלו לעשות זאת בקלות ובנוחות דרך האתר היפה והמעוצב של המסעדה. התפריט מתחלק לתתי תפריט לפי סגנון המנה: סושי, בשר, מנות ראשונות, קינוחים וכו'. המסעדה קיימת כבר שנים רבות, ובהחלט מבינה את חשיבות הדיגיטל.



איך המגוון? המטבח האסייתי מציע שלל רב של סגנונות מזון. למסעדות רבות יש נטייה להפריז ולהציף כל קטגוריה בהמון מנות. בפריים אמנם מציעים מבחר יפה של קטגוריות, אבל נשארים ממוקדים עם מגוון נכון של מנות בכל קטגוריה, כך שלא התבלבלנו ויש לנו מנות מנצחות להזמנה.



איך המחיר? אין ספק שהמנות בפריים אינן זולות במיוחד, יחד עם זאת, העסקית כאן שווה במיוחד. במחיר העיקרית מקבלים מנה ראשונה, עיקרית, שתייה וגם קינוח במחיר מוזל.


יש, האוכל הגיע!

איך האריזה? המשלוח כולו הגיע בשקיות פלסטיק. טיפ קטן מאיתנו – שקיות רב פעמיות זה הרבה יותר ירוק והרבה יותר מגניב. המנות העיקריות הגיעו בקופסאות קרטון הניתנות למיחזור, והסושי הגיע בקופסת פלסטיק, גם היא ניתנת למיחזור.



מנות ראשונות

טטאקי בקר: סשימי בקר, פלפל סצ'ואן, עלי בייבי תרד, בליווי לחם הבית (57 שקלים, המנה כלולה בארוחה העסקית).


קומבינציית IRON CHEF: רולים שמשתנים מידי שבוע - 24 יחידות לאדם. (180 שקלים ליחיד / 278 שקלים לזוגי. במסגרת הארוחה העסקית, המנה עולה 98 שקלים לאדם, וכוללת גם שתייה וגם קינוח).



מנת הטטאקי בקר, היא בעצם קרפצ'יו כמו שאתם מכירים רק עם שם אסייתי. הרבה אסייתיות אין במנה הזו, הרבה רוטב בלסמי – דווקא כן. או שלמישהו נשפך, או שזו המנה. הטעם של הבלסמי השתלט על המנה, ופגע בהנאה מנתח הבשר הנא. לטעמנו, הביצוע טעון שיפור.



אחר כך הגיעה קומבינציית האיירון שף, והשאירה אותנו עם לסתות שמוטות. זו מנה עצומה! 24 יחידות לכל אדם, זה משהו שאפילו שועלות מזון ותיקות כמונו לא יכולות עליו. אבל שימו את הכמות בצד, בואו נדבר על הטעם. או הטעם. עם כתיבת שורות אלו אנחנו שוב נזכרות בכמה נפלאה הייתה המנה הזו- טרייה, מעניינת, מגוונת, צבעונית ועוד שלל סופרלטיבים. מנת האיירון שף הייתה פשוט מושלמת.



EAST & WEST של סושי פריים. צילום: יח"צ



מנות עיקריות

בקר סצ'ואן: נתחי פילה בקר, אטריות אורז רחבות, מוקפצים עם ברוקולי, אספרגוס, פטריות, נבטים, בצל ירוק (72 שקלים. במסגרת הארוחה העסקית, המנה עולה 78 שקלים+ מנה ראשונה ושתייה).


EAST & WEST: אטריות ביצים מוקפצות עם נתחי עוף, נבטים, גזר, כרוב, ברוקולי, בצל ירוק, בליווי טמאגו, כוסברה ובוטנים (64 שקלים. במסגרת הארוחה העסקית, מקבלים ללא תוספת תשלום גם מנה ראשונה ושתייה).



מנת הבקר סצ'ואן היא מנה טובה. בת שבע מאוד אהבה את התיבול וגם את שילוב הטעמים. נעמה, לעומת זאת, הרגישה שיש במנה הזאת יותר מידי סוכר, וסוכר זה כיף רק בקינוח. יחד עם זאת, שתיהן הסכימו שהמנה טובה ועשויה בצורה מקצועית.



מנת האיסט אנד ווסט הרגישה יותר מזרח מאשר מערב, עם תיבול הודי מפתיע ומוצלח במיוחד. הטעמים כאן היו טובים מאוד, וגם תוספת הבוטנים שהגיעה עם המנה שדרגה אותה מאוד. שאפו נוסף הוא על חיתוך רצועות העוף. לרוב אנחנו מקבלים נתחים ענקיים ואוכלים אותם כך, או טורחים וחותכים בעצמנו. כאן השקיעו אקסטרה מחשבה, וחתכו את העוף לחתיכות קטנטנות ששימחו אותנו מאוד.



נפוליאון ברולה של סושי פריים. צילום: יח"צ


קינוחים

נפוליאון ברולה: קרם ברולה בליווי טוויל קריספי ובננות מקורמלות (48 שקלים, 19 שקלים בעסקית).


פרפה חלבה: מקפא חלבה עם רוטב וניל בציפוי שוקולד חם (39 שקלים, 19 שקלים בעסקית).



מנת נפוליאון הברולה הייתה אחד הקינוחים הטובים שטעמנו בתוכנית, ואנחנו לא מגזימות. זו פשוט מנה מעולה. הטוויל, שם מוזר לביסקוויט דקיק וקריספי, הטומן בחובו קרם וניל מצוין. בת שבע סירבה לגעת בבננות, אז יותר נשאר לנעמה... השילוב עם הבננות פשוט נפלא.



פרפה החלבה היה טעים, גם הוא, אבל זו מנה לחובבי חלבה בלבד. הפרפה הרגיש כמו גוש קפוא של חלבה, כזה שקונים בשוק וקצת פחות כמו פרפה או מוס. על אף החיבה העזה שלנו לחלבה, היינו שמחות לטעמים עדינים יותר. המנה לא הייתה מתוקה מידי, וזו בהחלט מחמאה. אפשר לעדן אותה ואז היא בהחלט תהיה מושלמת.


מה עוד חשוב לדעת?

חומרי גלם: זה אולי הדבר הבולט ביותר במשלוח הטייק אווי הזה. חומרי גלם מהשורה הראשונה, הטריות כאן היא המרכיב העיקרי. המנות רעננות מאוד והכל בזכות חומרי גלם נפלאים, שברור לנו שהגיעו הבוקר מן הים.



גודל מנה: מצד אחד, מנת האיירון שף יכלה להאכיל מחלקה שלמה של חיילים שחוזרים מהשטח. מנגד, מנת הטטאקי הייתה קטנה מאוד, ולא התאימה לחלוקה. זו מנה ראשונה, כך שברור מדוע היא קטנה, אבל גם במנות ראשונות אפשר לפנק קצת יותר. יתר המנות הגיעו בגדלים גדולים, והשאירו אותנו שבעות גם ביום שלמחרת.



ובשורה התחתונה: לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "פריים" קיבלה את הציון הממוצע –4.33! במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים פלוס פלוס!נפגש במשלוח הבא!