לאביט חוגג 16

16 שנה זה מספר יפה עד נערץ בתל אביב. והנה, בשקט בשקט מתברר שלאביט שפרצנו לחיינו עם הקפה האורגני, אוכל טבעוני ובריא, והמון ירוקים, הצליחו לשרוד 16 שנה! לרגל החגיגות הושק תפריט חדש וטעים שכולל: תבשיל קציצות בקר/ צמחוניות עם סלק, סלרי ולימון על אורז אדום ; אורז אדום עם  פורטובלו, כרובית, עגבניות קלויות וערמונים;  טורטייה מקמח סובין מלא במגוון  מילויים כמו ביצי חופש ואבוקדו, נתחי עוף צלוי עם אבוקדו, שוארמה עוף וטחינה, שווארמה טופו, מגוון פסטות, בורגרים שונים כולל צמחוני ועוד. כמובן שגם במשקאות יש חידוש, הרי לאביט תמיד חידשו ועיצבו לנו את נישת המשקאות שלהם. והפעם לכבוד הקיץ- בקבוק זכוכית עם חליטת קפה קרה שמסוננת לאחר השרייה ארוכה ובכך נותנת מיצוי של המתיקות הטבעית בקפה. לחובבי קפאי כמוני – זו אהבה משלוק ראשון.

קפה אורגני ומזון בריא, לאביט. צילום: יח"צ
קפה אורגני ומזון בריא, לאביט. צילום: יח"צ


לרשתכיום 5 סניפים בתל אביב ובקרוב  שרחבי הארץ.

רחוב ברזילי 1, שדרות תרס"ט 4, נחלת בנימין 3, דיזנגוף 232 ונמל יפו- מחסן 1.

ג׳ראלד- למות מעונג

אחרי שהייתם באירוע אחד עם הקייטרינג של ג׳ראלד- אין מצב שחזרתם להיות אותו דבר. שלל של יהלומים קולינריים מלוחים ומתוקים שמרכזים בתוך כל פינוק קטנקן כזה ים של טעמים.  הפטיסרי השווירי הזה שנמצא בבעלות האחים  ג'ניפר ויונתן בופ הוא מהמענגים והאיכותיים שיש היום בארץ. הדקדוק השוויצרי קיים בכל מוצר מרמת העוגות מוס ועד רמת העוגיות. שנה עברה לה וג׳ראלד חוגגים גם הם בתפריט מתוקים מושחת ומושקע כמו תמיד: פחזניות שו א-לה קרם המצופות בקראסט שקדים פריך, עוגת גבינה שוויצרית עם מסקרפונה, שמנת וקרם פרש, פרצעל פרג מתקתק, קרואסון אגוזי לוז ולימון ועוגיות תבלינים מסורתיות עם ג'ינג'ר, הל, קינמון וציפורן.
 
לאחרונה הושק בג'ראלד תפריט ביסטרו הכולל : כריכים מושקעים של סלומון, טונה, גרוייר, וגבינת בושה על בסיס הלחמים הנאפים במקום, ארוחות בוקר ,סלטים, מאפים מלוחים פריכים, קישים ועוד. השם של המקום באבן גבירול 36 נקרא על שם ג׳ראלד האבא שהוא עצמו קונדיטור שוויצרי.
גראלד היא פנינה שחובה לעושת בה עצירה יומית למעו הנפש. דיאטה החל מיום ראשון.
אבן גבירול 36, תפריט גם לאירועים 

קפה חדש באזור

מותג הקפה העילי mae , המתהדר בביבוא אישי מחמישה אזורי גידול שונים מקוסטה ריקה, מתחדש בבית קלייה וחנות קפה במתחם הבורסה ברמת גן ובבית קפה קטן ובוטיקי ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. 
 
מלאכת קליית הקפה  מתבצעת בכמויות קטנות, וקלייה יום יומית מבטיחה קפה איכותי ששומר על ארומות וטעמים  מלאים. כל אחד מסוגי הקפה הנמכרים במקום מותאם טחינה וסוג קפה ובאפשרות הלקוח לבחור את זן הקפה המועדף עליו הן בישיבה במקום והן בתערובות ובסוגי הקפה השונים אותם ניתן לקנות גם לשימוש ביתי.
 
קפה MAE צילום: שרית גופן
קפה MAE צילום: שרית גופן

 
 את חווית הקפה משלים עיצוב בית הקליה עם מכונת קלייה גדולה הניצבת במרכז המקום ומפיצה ריחות קליה משכרים. בצמוד לקליה מתפנקים על קפה משובח לצד קניית קפה הבייתה לכל סוגי המכשירים ולצד כמובן פינוקים טעימים, מיני מאפים וכריכים.
 
מאחורי מותג הקפה mae עומד היזם יהונתן שרף, אשר התגורר שנים ארוכות בקוסטה ריקה עם זוגתו גבריאלה ילידת המקום ולמד לעומק את עולם הקפה העשיר. כאשר הגיע לישראל, פתח בשוק הכרמל קליית קפה, ומשם המשיך לחנות קפה נוספת ברחוב אבן גבירול בתל אביב תחת השם mae  (הגרסה של קוסטה ריקה ל"אחי", או "גבר") טווח מחירים 24-50 ₪
 
לחובבי הקפה שחור נכונה הפתעה מצויינת, בהחלט מקום לא רק לחובבי האספרסו.
בית קלייה- תובל 15 / אבן גבירול 98 תל- אביב / מונטיפיורי 16 תל אביב- 03-7298700