ים, שמש ואולד פאשן

הכל התחיל מההחלטה לקחת לים אלכוהול קצת אחר מבירות. יקירתכם הנאמנה הלכה וחיפשה איזה דרינק אחר קצת והוגנבה לאוזנה השמועה שבדיזנגוף-ירמיהו נפתח מקום מגניב שאפשר לקנות ממנו בקבוקי קוקטייל מוכנים, מיוחדים בקטע אחר. מיד אצתי לי לשם, מצאתי את ה"דאבל סטנדרט" והתנחלתי להם על הבר עד חצות כאילו אין מחר יום עבודה. עזבו את זה שהיה ממש מגניב לשבת על הבר לבד ללא כל רגשות מבוכה, אלא שלשם שינוי הקוקטיילים גם היו מלאי אלכוהול ולא קישוטים ומיצים. שתיתי לי 'נגרוני' מענג - אחד מהמשקאות הקלאסיים שהרבה לא מכירים (ג׳ין, קמפרי וורמוט אדום) ולאחריו לקחתי את המלצת המקום ל'אולד פאשן' (סטייל מאד מן) על בסיס ברבן, ויסקי, רום וקוניאק שלגמרי העיף אותי למחוזות בהם יש גברים מסוקסים בחליפות. 

אוכל מעולה שמלווה את השתייה, שניצל טלה. צילום: חיים יוסף
אוכל מעולה שמלווה את השתייה, שניצל טלה. צילום: חיים יוסף


 

פולנטה בתוך טוסט?!

אבל באוכל עסקינן ואלכוהול משובח בלי מזון משובח משול לסקס גרוע מבחינתי. את התפריט הראשוני בנתה האחת והיחידה השפית סבינה ולדמן שנתנה פן מדליק ומשלים לקוקטיילים. בשלב הבא לקחו במקום את התפריט לכיוונים נוספים ויצרו מנות שנותנות מענה גם פחמימתי וגם מלא בסטייל כמו טוסט בריוש שמנמנן ממולא בפולנטה חמאתית (42 שקלים), קלמארי מצוין שמולא בבייקון ופרמז׳ן על ניוקי נימוח עם זרעי עגבניות וחלמון צהוב (58 שקלים), סשימי של סלמון כבוש על יוגורט עיזים צונן (48 שקלים), מנה מושלמת של צלע טלה בציפוי קריספי עם גראטן מושלם לא פחות של תפוחי אדמה ותרד בשמנת ומנה כיפית של מיני בורגרים גדושים בשורט ריב מפורק בשרני, עסיסי ומלא בטעמים שנספגו בלחמנייה המצוינת (56 שקלים).‫
 


קלמרי ובייקון ב"דאבל סטאנדרט". צילום: חיים יוסף
קלמרי ובייקון ב"דאבל סטאנדרט". צילום: חיים יוסף

 

הבעלים: יובל סופר - יועץ בר מוביל ('גטסבי', 'סורא מארא', 'ברטי' ו-13 שנה כברמן בניו יורק ולוס אנג'לס) ויותם שילה (בעלי בר 'ספייסהאוס', יוצא בר '223' ו'גריפין'). מתכננים לתת לכם בראש ובחיוך עם טעמי אלכוהול בועטים יותר, לא סטנדרטים. הקוקטיילים שיגיעו במחירים שבין 42-52 ש"ח יערבבו פרודוקטים מסקרנים כמו: שום, שום שחור, לפסנג סוצ'ונג, שמן זית, חרדל, אגוז שחור וגבינות מעושנות. 

השעה הכי שמחה


בכל יום, למעט יום שישי, בין השעות 18:00-20:00 מציע המקום תפריט "האפי האוור"  בו כל הקוקטיילים ב-28 ש"ח והתפריט הרגיל ב-38 ש"ח בלבד לכל מנה.

'דאבל סטנדרט' - דיזנגוף 247 תל אביב (פינת נורדאו),
שעות פתיחת החנות 12:00-17:00 ו- 18:00-23:00, שעות פתיחת הבר - 18:00-3:00, טלפון 03-5550966.