בנות מערכת - ecolife מגזין הסביבה והחברה של eco99fm, הזמינו TAKE AWAY בריא מרשת "אגאדיר". הנה מה שהיה להן לומר...



מי הטועמות? נעמה חן - מגישת ecolife ב- eco99fm ובת שבע לפר - עורכת התוכנית.



אנחנו רעבות. מה נזמין?



איך הדיגיטל? האתר של אגאדיר הוא צבעוני ויפה, אבל הייתה לנו בעיה אחת- אין באתר תפריט! כלומר, אפשר לראות את המנות שיש למקום להציע, אבל רק כאשר נכנסים לאפשרות המשלוחים. אנחנו חושבות שרשת כמו אגאדיר על כל סניפיה הרבים, צריכה לתת לנו אפשרות לראות תפריט ברור, ורק אז לבחור אם אנחנו בעניין של משלוח או דווקא הגעה למסעדה.



איך המגוון? באגאדיר יודעים להכין המבורגר, וזה גם מה שיש להם להציע לנו. אין "התפזרות" מיותרת עם מנות ממטבחים שונים. אנחנו, לא צריכות יותר מזה.



איך המחיר? המחיר בסדר גמור. מדובר על מנות גדולות, וגם על חומרי גלם טובים מאוד.



יש, האוכל הגיע!




איך האריזה?
המנות במשלוח הגיעו בקופסאות קרטון הניתנות למיחזור, חוץ ממנת המלבי שהגיעה בצנצנת זכוכית מקסימה, שגם ניתנת לשימוש חוזר. כל המשלוח הגיע בשקיות נייר, אנחנו תמיד אומרות כמה חשוב לעבור לשימוש בשקיות בד, והפעם, לא תאמינו מה קרה! החברים באגאדיר הקשיבו לבקשה שלנו, והחליטו להחזיר את שקיות הבד לשימוש! כל הכבוד, שיחקתם אותה!



איך הטעם? קדימה, לעבודה...



מנות ראשונות:


כרובית פריכה (26 שקלים).



סלט קייל – עדשים, חמוציות וסלק עם רוטב יוגורט (33 שקלים).



גם במשלוח האחרון שעשינו, קיבלנו כרובית למנה הראשונה, כנראה שהיא באמת תופסת מקום של כבוד במטבחים. זו אחלה של מנה לפתיחה. המנה הגיעה עם רוטב ציזיקי יווני עמוס בשום – רוטב מצוין! המנה הייתה טובה מאוד, אך עם זאת מעט שמנונית.



ואם כבר בשמנוניות עסקינן, אז בואו נדבר על סלט הקייל. לכאורה סלט נפלא, מרענן, טעים, מיוחד ועם מרכיבים כיפים וטעימים. אבל, וזה אבל גדול, מה קורה עם השמן והמלח? מישהו שם במטבח מאוהב מאוד וגם מפזר כמויות שמן תוך כדי! אומנם מדובר על שמן זית איכותי, אבל הכמות לא סבירה. למרות זאת, מדובר במנה טעימה, שכללה גם צנוברים וקרוטונים שלא היו רשומים בפירוט המקדים – תוספת נהדרת. הרוטב, לטעמה של בת שבע, היה מיותר. נעמה דווקא חיבבה אותו.



מנות עיקריות:


המבורגר פטריות טבעוני 200 גרם – פטריות שמפיניון, פורטבלו ושבבי סויה (49 שקלים).



בייבי אגאדיר טבעוני – שלישיית מיני בורגרים, 70 גרם כל אחד, עם פטריות שמפיניון, פורטבלו ושבבי סויה. מגיע עם בצל מטוגן, אבוקדו ופטריות (59 שקלים).



המבורגר הפטריות הטבעוני הגיע עם תוספות של גווקאמולי ופלפלים קלויים – תוספות מצוינות. מדובר על קציצה טובה מאוד, תחליף מצוין לבשר, לחמניה נהדרת, בקיצור- יופי של מנה, נהנינו ממנה מאוד. עם זאת, גם כאן הורגשה מעט מליחות יתר, והחיסרון המשמעותי – זו מנה ענקית. גם כשחותכים אותה לחצי הכל מתפרק, וזו הסיבה שמאוד מאוד התחברנו למנה הבאה!



שלישיית ההמבורגרים היו נפלאים. גודל מצוין, הכל נשאר במקום, עמד כמו שצריך ונכנס בדיוק בפה. הקציצה היא אותה קציצה כמו בהמבורגר הקודם, התוספות מעט שונות – יופי של מנה. ניתן מילה גם על תוספת הצ'יפס שהייתה מעולה, וגם שרדה יפה את המשלוח. מי שמעדיף להימנע ממטוגן, אנחנו קיבלנו גם תוספת של שעועית ירוקה שהיתה נהדרת.



קינוח:


ממתק אגאדיר – שכבות של קראנצ' נוגט, מוס שוקולד, גנאש וניל, בציפוי שוקולד (17 שקלים).



מלבי קוקוס (טבעוני) – מלבי קרם עשיר, אגוזי לוז מסוכרים, שקדים, קוקוס וסירופ מי ורדים (33 שקלים).



מנת הממתק הייתה עטופה בנייר כסף מעוצב יפה, אבל לא ירוק במיוחד. אחרי שפתחנו את העטיפה, עברנו לשלב הטעם וזה היה… מדהים! כל שכבה במרקם שלה, בטעם שלה, מנה קלילה, נעימה וטעימה. אהבנו!



ממתק אגאדיר. צילום: יח"צ
ממתק אגאדיר. צילום: יח"צ



המלבי הגיע בצנצנת זכוכית מקסימה, ולצידו שתי קופסאות קטנות עם תוספות. אנחנו מאוד אוהבות להרכיב את האוכל שלנו, כך אנחנו שולטות בכמות התוספות, מה שגורם למנה להיות בדיוק בטעם שלנו. וכך באמת היה. בת שבע הקפידה על נגיעה קלה של מי הוורדים, בעוד שנעמה שפכה הכל פנימה. המלבי עצמו לא היה מתוק, מה שהתאזן נהדר עם המתיקות של הרוטב. יופי של מנה!



מלבי ניקוס גאליס. צילום: יח"צ
מלבי ניקוס גאליס. צילום: יח"צ



מה עוד חשוב לדעת?


חומרי גלם – הכל טרי, רענן ואפילו מיוחד...



גודל מנה – מדובר במנות גדולות ומשביעות, פרט למנת הסלט שהיה קצת קטן – אבל בכל זאת, מדובר במנה ראשונה. אפילו התוספות, הצ'יפס והשעועית הירוקה, הגיעו בכמות מכובדת.



ובשורה התחתונה...


לאחר שקלול הנתונים של כל המנות, "אגאדיר" קיבלה את הציון הממוצע 4.4 – במדד אקו לייף זה אומר שהיה לנו טעים פלוס. כל הכבוד! נפגש במשלוח הבא!