ליל הסדר יכול להיות ערב נעים בחיק המשפחה, אבל הוא גם עלול להפוך לחווייה לא נעימה םע כל הקרובים שאתם לא אוהבים. למקרים כאלה כדאי אולי לחשוב על ליל סדר אחר, בו אתם לא צריכים לבשל, או לנקות או אפילו להחמיא לטבח רק כי היא אמא שלכם. בשביל אלה שרוצים לחגוג את ערב החג בצורה קצת שונה, אנחנו מציעים כמה מסעדות בהן יחגגו את חג החירות עם תפריט מיוחד.



ליל סדר מהודר בנורמן
מסעדת ה"נורמן", הממוקמת במלון הנורמן, מציעה לסועדים לחגוג את ערב ליל הסדר בארוחה מיוחדת שנבנתה על ידי שף המסעדה, ברק אהרוני, בצוותא עם הבשלנית הצפון אפריקאית אוולין אטלן לסעודה חגיגית המורכב מתפריט המחבר בין השפעות צפון אפריקאיות, חומרי גלם עונתיים המצויים בשיא עונתם ובהם ארטישוק ושומר, ופרשנות יצירתית למנות חג קלאסיות כמו קניידעלך, כבד קצוץ, חרוסת וחזרת.


הארוחה תתקיים בערב ליל הסדר, יום שני, 10.04 החל מהשעה 18:00. מחיר לסועד: 380 ₪. יש להזמין מקומות מראש.נחמני 25 תל אביב



הלילה הזה, הלילה הזה, כולו בשר!
לכבוד החג, רשת מסעדות הקונספט הבשרית "לחם בשר", משיקה תפריט כשר לפסח בכשרות מהדרין. תפריט עשיר עם מגוון מנות ראשונות, מנות עיקריות בשריות מפנקות ומבחר דגים משובחים. בין המנות המוצעות בתפריט: קרפצ'יו סינטה// סטייק סינטה//פילה בקר //פילה דג ים. לסיום הארוחה ניתן ליהנות גם ממבחר קינוחים כשרים לפסח, כדוגמת: סופלה שוקולד, פנקוטה, מלבי ועוד.


יורדי הסירה 1, האנגר ,14 נמל ת"א



יש חומוס, יש לאפות , יש כספי!
מסעדת השוק הישראלית "כספי" משיקה תפריט לפסח עם מנות ייחודיות בגרסה כשרה לחג כולל בורקס לפסח ומנות שונות נוספות בליווי לאפה מיוחדת לפסח וכמובן קינוחים שווים.


תפריט פסח יוגש בבכל סניפי תל אביב 04-9805805



בראון מסדרים לכם אוכל מוכן לחג


בביסטרו בראון בתל אביב מציעים תפריט פסח ובו מגוון מנות מעשה ידי השפית מיכל לוי אותו תוכלו לקחת הביתה עם מיטב חומרי הגלם והדגה הטריה. התוצאה תפריט אלגנטי, מוקפד ועכשווי. לצד תפריט האוכל ניתן יהיה לרכוש מאפים טריים, עוגות ועוגיות לפסח.



את התפריט ניתן להזמין טלפונית עד 3 ימים לפני ערב החג ולהגיע לאסוף את ההזמנה בערב החג, יום שני ה 10.4 ומה בתפריט: סלט חסות, עלי סלנובה עלי בזיליקום עם קונפיטורת אגסים, גבינה כחולה ושקדים קלויים //סלט קינואה רענן עם תפוחי עץ, מלפפונים, סלרי, צנוניות//קציצות דניס עם מנגולד, תרד ופטרוזיליה//פילה סלמון במרינדת עשבי תיבול ויין לבן // סינטה צרובה עם שום, טימין ומרווה


ניסים אלוני 10 , מתחם G, תל אביב | 03-5444024



המעדנייה של קפה אל נור עושה סדר פסח


קפה אל-נור הערביסרי הראשון, מציעה פתרון מלא לחג. כל האוכל הנחוץ לשולחן הסדר (מנות ראשונות, סלטים, מרקים, דגים, בשר, תוספות וקינוחים) יחד עם מגוון מארזי מתנה, כלי אוכל, מפות ועוד הפתעות. התפריט המלא נמצא באתר cafealnoor.com וצוות המעדנייה ישמח לעזור לכם בתכנון הארוחה לפי כמות הסועדים ומגוון המנות שתרצו. ההזמנות לחג כבר החלו ויימשכו עד יומיים לפני כניסת החג.



מסעדת קיטון בפסח יהודי אירופאי
מסעדת קיטון- משנת 1945 שימשה ומשמשת בית חם לאוכל היהודי, מספקת כבכל שנה אוכל מוכן לפי משקל ובאריזות גדולות, לבוא לקחת או להזמין משלוח.


בתפריט : כבד קצוץ// סלט ביצים מסורתי // גפילטע פיש// מרק קרפלך // צלי בקר // כרעיים של עוף ממולאים בפירות יבשים // צימעס- ועוד


למזמינים מעל 1000 ₪ - קערת פסח מתנה


קיטון- רחוב דיזינגוף 145 תל אביב, טלפון להזמנות: 03-5233679



מימונה ב- ARIA
מסעדת השףARIA של השף גיא גמזו תחגוג את המימונה עם מגשי מתוקים (ללא עלות)


בנוסף ינגן כל הערב די ג'יי מוסיקה מרוקאית אוריינטלית חדשנית ומקפיצה!


ספיישל המתוקים יוגש לצד תפריט הבר הקלאסי. המסעדה בקומה השנייה תפעל כרגיל באותו הערב. יש להזמין מקום מראש.


מסעדת "ARIA", נחלת בנימין 66, תל אביב.



תפריט כשר לפסח בקפה ג'ו


קפה ג'ו תציע במהלך חול המועד פסח תפריט אוכל מיוחד וכשר, עם מנות מושקעות ביניהן גם מנות הוופלים הבלגים נטולי הגלוטן בגרסאות מתוקות ומלוחות.


בתפריט הכשר לפסח ניתן למצוא תפריט ארוחות ילדים, כריכים, טוסטים, פיצות המוכנות מקמח תפו"א, וכמובן קינוחים כשרים וטעימים .



עסקיות כשרות לחג בהרבר סמואל
מסעדת הרברט סמואל ריץ קרלטון הרצליה הכשרה מציגה: תפריט פסח התפריט בניצוחו של השף מור כהן שיוגש כבר החל מה-3 באפריל. בין ה-6-4 באפריל יוגש גם תפריט עסקיות, שניהם במתכונת כשרה לפסח.


המסעדה תהיה פתוחה גם בחוה"מ, 13-12 באפריל, ללא עסקיות ובמתכונת כשרה לפסח



בית הקפה הירושלמי 'בן עמי המושבה' בתפריט פסח מיוחד
בית הקפה, בעל תעודת הכשרות "למהדרין", משיק תפריט חגיגי לכבוד פסח, עם מגוון מנות מפנקות, כשרות לפסח - ללא גלוטן. בנוסף לתפריט החגיגי, מציע בית הקפה מגוון עוגות ועוגיות חלביות או פרווה, ללא גלוטן. מצי בריי במחר טעמים, לחמניות מדהימות לפסח ואפילו לזניה. קפה 'בן עמי המושבה', כשר למהדרין, שוכן ברחוב עמק רפאים במושבה הגרמנית בירושלים ומציע אווירה של בית קפה ירושלמי בניחוח פריזאי עמק רפאים 38, טלפון-02-6510070



מלון ממילא ומסעדת הרופטופ עם סדר פסח ייחודי ומפואר
כמדיי שנה, מלון ממילא ומסעדת השף "רופטופ" בקומת הגג של מלון היוקרה ממילא מזמינים סועדים שאינם אורחי המלון להצטרף לארוחת ליל הסדר. את תפריט ארוחת החג, הרכיב שף בכר משילוב של מספר מטבחים : היהודי, הטורקי מסורתי והמטבח הצרפתי הקלאסי. יוצעו מנות המסורתיות מוכרות, לצד מנות פיוז'ן מיוחדות


מה בתפריט: כבד קצוץ, פיסטוקים קלויים וסילאן, סלרי משמש אוזבקי, קניידלעך, מרק ארטישוק י-ם, קרפצ'יו תמר מג'הול סלט ארוגולה ופיסטוקים קלויים, גפילטא-פיש וחזרת ביתית,לוקוס חריימה, מוח עגל ושדרה מרוקאי חריף, צלעות טלה מהגולן, עופיון פריך בניחוח פירות ועוד.


מחיר לסועד: 1,173 ש"ח


מלון ממילא, שלמה המלך 11, ירושלים http://www.mamillahotel.co.il



מלון מצודת דוד מסעדת העונות
גם מסעדת העונות במלון מצודת דוד, שבראשה עומד שף אבי תורג'מן מזמינה סועדים שאינם אורחי המלון לבוא לקחת חלק בארוחת חג עשירה. המטבח של "העונות" הוא ישראלי מודרני, המשלב מטבח אירופאי .


מה בתפריט: גפילטעפיש קלאסי עם קרם חזרת, קונפי ברווז עשוי בציר הויסין ,דבש ושזיפים שחורים, קומפוט מנגולד וארטישוק שדה חם, מרק עוף עם קניידלך ממולא בערמונים, עוף קטן על עצם בציפוי פרושוטו אווז מעושן, סורבה פסיפלורה וגלידת חלב קוקוס, ועוד.


מחיר לסועד: 1,020 ש"ח


מלון מצודת דוד, המלך דוד 7, ירושלים http://www.thedavidcitadel.com/he



אוכל ביתי בשילוב מיטב השפים ברשת מלונות רימונים
רשת מלונות רימונים, המונה 9 בתי מלון הפרוסים בכל הארץ מציעה סדרים פרטיים וארוחות חג משפחתיות וחגיגיות, במסעדת המלון עם חזן, ומגוון מאכלים ביתיים-מסורתיים בשילוב מנות של מיטב השפים של מלונות הרשת.