ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו אירחו אמש את נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ ורעייתו מלאניה, לארוחת ערב במעון ראש הממשלה בירושלים. את האוכל הכין השף שגב משה, והתפריט התייחס לאורח מניו יורק ולמטרת הגעתו לישראל.



המנה הראשונה נקראה "טועמים את אמריקה", והוא כלל ועימות המבורגר לצד צ'יפס אורס וצ'יפס קייל, עם קטשופ סלק ואיולי חרדל. לאחר מכן הוגשה לסועדים המכובדים מנה שנקראה "הדרך לשלום" - פילה סלמון מקורמל במיסו מעודן, צלוי היטב עם סלט נבטים.



למנה העיקרית, שנקראה "מרימים את העולם", יכלו משפחות נתניהו וטראמפ לבחור בין שתי מנות: פילה בקר ברוטב ברביקיו, כבד אווז עם קארי אדום, מוגש לצד קרם תפוחי אדמה, תרד מוקפץ וצמחי תבלין, או פילה דג ים עם אספרגוס ירוק, מוגשים עם מרק תירס, צ'ילי אדום מירין וקוקוס.



למנה האחרונה, שקיבלה את השם הדי מתבקש "התפוח הגדול", הוגשו שלוש מנות: עוגת שוקולד לוהטת עם קראנץ' קוקוס זהב, מלבי ישראלי עם פירות יער וקוקוס פריך; מרנגים צבעוניים, פרליני שוקולד קפה וחלבה; פאי תפוחים סגולים עם קראנץ' קינמון. בגזרת האלכוהול, הוצעו לסועדים שני יינות של יקב קסטל: גראנד וין 2013 ובלאנק דה קסטל 2013.



השף שגב משה אמר הבוקר (שלישי) בראיון לגלי צה"ל, כי "אני חייב לומר שבסוף בישול זה סוג של אמנות, ומתי היא נהיית קשה? ברגע שאתה מתחיל להוריד דברים מהפלטה. לפני כמה שבועות קיבלתי טלפון מבית ראש הממשלה, ואמרו לי שנשיא ארצות הברית מגיע, וש'תתחיל להתכונן'. אני מבשל בבית ראש הממשלה עוד מכהונתו של אולמרט, אבל זאת פעם ראשונה שאני מבשל לנשיא ארצות הברית".
משה סיפר כי יצא לפגוש את ראש הממשלה ואת האורח המכובד בסוף הארוחה, בשלב הקינוחים. "יש שם מנה שנראית כמו פרופיל של ראש הממשלה והנשיא, והיא אכילה. הכנתי את המנה הזאת גם לשירי מימון, אז נתתי לה משהו מתוק. כל הארוחה היתה עם נושא, מנה ראשונה טועמים את אמריקה, קראתי שהנשיא מאוד אוהב ג'אנק פוד, פיתחנו ורסיות של המבורגרים, ויצאו לנו המבורגרים של ביס. היתה אווירה טובה, לא זוכר כזאת אווירה".