הנה זה בא. אותו לילה בו מרשים לנו להישאר עד מאוחר, להידחס עם המוני מתלהבים אחרים בשלל אירועים מגניבים בכל רחבי תל אביב, לאכול ולשתות כאילו זה הלילה הלבן האחרון שלנו. אז אם אתם פחות בעניין של מופעי רחוב ומיני אירועים אינטלקטואלים אבל כן אוהבים להישאר ערים. הנה כמה אירועי אוכל שיהיו כנראה פחות דביקים ועמוסים. 


לילה לבן בדלישס דלי-בר


אם תהיו רעבים אחרי ההליכה ברוטשילד וכל מופעי הרחוב תעצרו בשוק אלנבי-רוטשילד לפינוק. בדוכן הדלישס דלי בר יעבירו לכם את הלילה השמח עם הרבה בשר טוב, המבורגרים מושחתים, כריכי בשר עסיסיים, פוטטוס פריכים, מוזיקה שמחה ופינוקים. לכבוד הלילה הלבן כל סועד שיזמין את אחד מהדילים יקבל על חשבון הבית גם כוס יין אדום או לבן לבחירתו.

דלישס דלי-בר - שוק רוטשילד-אלנבי, תל אביב


איטלקייה בפשפשים


מסעדת 'איטלקייה בפשפשים' ביפו מציעה החל מהשעה 19:00 שילוב איטלקי מנצח - יין לבן איטלקי ללא תחתית ב-50 שקלים לכוס. בנוסף, יהיה גם ספיישל פיצה ביאנקה עם גבינת פטה, סטרקינו, פרמז'ן, מיקס עלים, ארטישוק איטלקי וחמוציות (68 שקלים)
.
'איטלקייה בפשפשים', עולי ציון 16, שוק הפשפשים, יפו


לילה לבן ולא שקט במסעדת ננוצ'קה


ננוצ'קה תמיד ידעה לעשות שמח וטעים, ובמסגרת חגיגות המסורת של לילה לבן המסעדה מזמינה לאכול, לשתות (מלא!) ולרקוד כל הלילה עם
1+1 במהלך כל הערב על קינוח, קוקטייל, בירה וודקה. בואו למסיבת לילה לבן באווירה גרוזינית, מעוררת חושים וקצבית במיוחד.

'ננוצ'קה', לילינבלום 30, תל אביב. הכניסה חופשית 
להזמנת מקומות, יש לתאם מראש: 03-5162254 



פאסטל בחגיגה לבנה


מסעדת 'פאסטל' חוגגת את הלילה הלבן במסיבה מושקעת מלאת אלכוהול. החל מ-20:00 ועד דלא ידע יחגגו ברחבת גן הפסלים במוזיאון תל אביב עם ארבעה דיג'ייז, אלכוהול איכותי וקוקטיילים של מיטב המותגים. מומלץ להירשם.

מסעדת 'פאסטל', מוזיאון תל אביב, שדרות שאול המלך 27, תל אביב


אנגוסרי - חגיגה של בשר


ב'אנגוסרי' ברחוב הארבעה מפנקים בדיל מנצח של המבורגר עסיסי ושליש גולדסטאר מהחבית ב-47 שקלים. ניתן לבחור בין בקרבורגר - 230 גרם של בשר אנגוס , או מיקסבורגר - 230 גרם של בשר אנגוס בשילוב טלה לצד שליש גולדסטאר ב-11 שקלים. הדיל מוצע לצד התפריט הרגיל של המקום שבו סלופי ג'ו, שווארמת עגל, נתחים שלמים ועוד מנות בר מפנקות.

'אנגוסרי' רחוב הארבעה 20, תל אביב


לילה לבן עם הצוענייה ביפו


מסעדת "הצוענייה" חוגגת את הלילה הלבן בצמוד לחגיגות המתקיימות ברחבת השוק היווני ביפו. ברחבה ליד המסעדה יתקיימו יריד אומנות ומופעי מוזיקה שונים. לקוחות המסעדה ייהנו מסבבים של צ'ייסרים קיציים וספיישל של ברבוניות מטוגנות עם צזיקי ולוטניצה (69 שקלים).

'הצוענייה', שמעון הצדיק 18, יפו. טלפון: 03-5521333, מומלץ להזמין מקומות מראש 




הבר של הצוענייה, יפו. צילום: אוהד קב
הבר של הצוענייה, יפו. צילום: אוהד קב



'מקס ברנר' - לילה מתוק


גם חובבי השוקולד יחגגו במקס ברנר ברוטשילד עם דיל זוגי ומתוק. מסלול שרינג לבן – ארוחה זוגית שכוללת מיני עוגת גבינה, קרפ גבינה עם שוקולד לבן נמס, גלידת קרם וניל וקראמבל עוגיות ועוד מגוון מתוקים בצבע לבן (99 שקלים).
 
שדרות רוטשילד 45, תל-אביב


לאכול עם חברים


והנה משהו קצת אחר. במקום ללכת למסעדות ולשוטט עם כולם - מיזם האוכל 'eat with' מציע שתקחו חברים או בני זוג ותלכו לאכול אצל בשלנים בעייתיים מיני ארוחות מטורפות ואולי תכירו אנשים חדשים. כנסו לאתר ובחרו לכם ארוחה. הנה כמה המלצות:

ארוחה תאילדית אצל גיא וענבל בלופט תל אביביארוחת ארבעת היסודות אצל אסף ביפו - חוויה שלוקחת את האורחים להיבט עמוק ורוחני על האוכל המוגש, אורי וברנע במרכז תל אביב - מהחקלאי לשף לשולחן.