CHI CHI // באר שבע: על פי מסורת המזרח הרחוק, צ'י היא אנרגיית החיים. לשם שאפו החבר'ה שהקימו את CHI CHI, מרפסת הבר החדשה הצמודה למסעדת "קמפאי" המיתולוגית.  CHI CHI הוא בר אנרגטי, פתוח לאוויר הצח ומציע תפריט אלכוהול איכותי ותפריט מאכלים עשיר המבוסס על המנות של "קמפאי", עם תפריט מיוחד מהעולם הקולינרי של דרום־מזרח אסיה - מנות המבוססות על המטבח התאילנדי, ההודי והווייטנאמי.



דבר הברמן: "CHI CHI מציע שילוב של מנות משכרות, משקאות מרגשים ומוזיקה בווליום גבוה שיוצרת אווירה ייחודית. אתם מוזמנים לחוויית בילוי מהנה, שתפתח לכם את הצ'י".



חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. פתוח שבעה ימים בשבוע, 19:00־01:00



״זאלמה אכבר״ // באר שבע


"זאלמה אכבר" הוא בר קוקטיילים שהוקם לפני שנה וחצי בבאר שבע, על ידי שלושה חבר'ה צעירים בעלי ניסיון רב בסצינת חיי הלילה והאלכוהול: דוד קלנצ'יב, יונתן אלוש ודרור פרולה. חזונם של השלושה היה לפתוח בר שונה וחדשני בנוף הבאר־שבעי, המתמחה בטיפה המרה. ייחודו בכך שהוא בר קוקטיילים בהשראת המדבר ובהשראת תרבות האירוח של הדרום, עם אינטרפרטציות מודרניות לקוקטיילים קלאסיים ולקולינריה במיטבה. התפריטים בבר מתחלפים פעמיים בשנה לפי העונות המרכזיות. בימים אלו עובדים על תפריט החורף, שייכנס לתוקפו ב־21 בדצמבר.



דבר הברמן: "החזון שלנו היה להביא את תל אביב לבאר שבע, ואני חושב שהצלחנו. בואו ותיווכחו בעצמכם".



צילום: יח"צ
צילום: יח"צ


הנגרים 4, באר שבע. פתוח בכל יום, 19:00־03:00



BarBados // נס ציונה


BarBados הוא בר הקוקטיילים הראשון שנפתח באזור השפלה. המקום מעוצב בקפידה ומלא השראה, שאותה הוא שואב ממדינת האי הקטנה, ברבדוס, באיים הקאריביים: החל מציור הקיר הענק ועד לפסל הנחושת הגדול שמקיף את הבר המרכזי, ומשמש הומאז' למזקקת הרום הראשונה באי האקזוטי. את הרום מייצרים בברבדוס ובשאר מדינות האי הקאריבי, שם נולד לראשונה המשקה האלכוהולי המתוק, ולכן מרבית הקוקטיילים בתפריט בבר הם על בסיס רום. בקומת הגלריה ישנו לאונג' המיועד למסיבות פרטיות ולימי הולדת. לצד תפריט האלכוהול, ישנו תפריט אוכל הכולל מנות קלילות וגם כריכי ענק מלאי בשר וכל טוב.



דבר הברמן: "למי שמתגעגע למקומות אקזוטיים ולמי שמעולם לא היה במקומות כאלה ורוצה להרגיש מה זה, ב־BarBados הוא יוכל לשבת על הבר או בשולחן ולספוג קצת אווירה".



צילום: גידי אבינרי
צילום: גידי אבינרי


גולדה מאיר 3, נס ציונה. פתוח בכל יום, מ־12:00 בצהריים ועד אחרון הלקוחות



״ביר גארדן״ // חיפה


"ביר גארדן" הראשון בחיפה מציע שלל מטעמים בוואריים וכמובן המון בירה. המקום מכיל ספסלי עץ ארוכים, דגלי בוואריה תלויים בו והוא מעוטר בצמחייה רבה. התפריט בווארי אותנטי, ותוכלו ליהנות מבירות מהחבית, דוגמת ארדינגר, שפאטן כהה ולוונבראו, שפחות מוכרות בברים בישראל. כמו כן, יש ברז לאגר בהיר במזיגה עצמית. בעל המקום, אורי הדר, איש הייטק לשעבר, נדלק על הרעיון של "ביר גארדן" ונסע לגרמניה כדי ללמוד מקרוב את רזי הקונספט. במקום מחכות לכם גם נקניקיות מיוחדות, ובכל יום מתקיימת Happy Hour עם בירה שפאטן מהחבית ללא הגבלה, תמורת 50 שקלים עד השעה 18:00.



דבר הבעלים: "עברתי בין שלל 'ביר גארדנים' באזור בוואריה. האווירה של בר הטבול בצמחייה ירוקה נראתה מתאימה כמו כפפה ליד לעיר חיפה, שכידוע, שוכנת בתוך חורשות ועצים, בעיקר באזור הכרמל".



צילום: יפעת ירושלמי
צילום: יפעת ירושלמי


שדרות מוריה 105, חיפה. ראשון, 18:00־24:00; שני־חמישי, 13:00־24:00. שישי־שבת, 13:00־2:00



״55״ // זיכרון יעקב
הבר "55", שנפתח לפני כשלושה חודשים, מביא את הבשורה לאוהבי הבירה באזור. הוא מתגאה בטייטל "הבר עם הכי הרבה בירות מהחבית בארץ (55)". אם תפריט הבירות הגדול מבלבל אתכם, הבר מציע גם את MIX BEER: מגש טעימות של שש כוסות בירות קטנות. בנוסף, ישנו תפריט קוקטיילים (לכו על הבלאדי קוקו, על בסיס סורבה קוקוס, וודקה ותות) ותפריט אוכל. המקדימים להגיע ייהנו לא רק מבירה בשקיעה, אלא גם מ־1 + 1 על מגוון הבירות מהחבית, בימים ראשון־חמישי עד השעה 20:00.



דבר הברמן: "מה שמיוחד אצלנו הוא האווירה, ובייחוד המרפסת החיצונית שממנה אפשר לראות את הים. חובבי ספורט גם יתענגו על המסכים הענקיים שלנו, לחוויית ספורט אמיתית".



צילום: נמרוד גנישר
צילום: נמרוד גנישר



הקומה העליונה של מתחם "מול זיכרון", זיכרון יעקב, ראשון־חמישי, מ־17:00 ועד אחרון הלקוחות; שישי, מ־18:00; שבת, מ־13:00