"שווארמה שמונה", רשת לואו קוסט חדשה של השף מושיק רוט, מציעה מנות מוזלות וכשרות של שווארמה-שף במחיר אחיד של 8 שקלים. התפריט מורכב ממנות על בסיס שווארמה עגל או פרגית, שווארמה טבעונית מסויה ואפשרות למנות ללא גלוטן המוגשות על מצע ירקות שורש. בתפריט של "שווארמה שמונה", שווארמה טבעונית ומנות ללא גלוטן, שווארמה עגל או פרגית המוגשות על מצע ירקות שורש, וקינוחי פרווה.



הסניף הראשון הוקם בתל אביב ברחוב אבן גבירול 25 וסניף נוסף נמצא בשלבי הקמה במודיעין. כל סניפי הרשת יהיו כשרים ויפעילו שרותי משלוחים. סניפי השווארמה פועלים תחת קבוצת שמונה המפעילה גם את רשת המסעדות שמונה.



שווארמה שמונה. צילום: יח"צ



מושיק רוט. צילום: אוהד רומנו



לדברי ניר עמר מנכ"ל קבוצת שמונה: "כדי ליצור לסועדים חוויה טובה בחרנו לעבוד עם פיתה פרנה, פיתה מרוקאית אשר חלקה הפנימי רך ובשרני יותר. כך שהרטבים נספגים בפיתה ומשאירים את כל המיצים גם בביסים האחרונים, בשונה ממנות המשאירות את הסועד עם סיומת של חתיכת בצק. הקפדנו להביא פתרון מוזל גם למנות טבעוניות ולמנות ללא גלוטן המשלבות תפו"א או בטטה כתוספת פחמימות. אנו מגישים גם שווארמה במחבת לסועדים המעוניינים בחוויה שונה ולהתמקד בבשר".



קבוצת שמונה הוקמה בתחילת 2016 ופועלת במודל זכיינות. מסעדות הרשת משווקת כ-300 אלף מנות בכל חודש. בבעלות הקבוצה 21 סניפים פועלים שחלקם מיועדים למגזר החרדי בהכשר בד"צ, ועוד 4 סניפים בשלבי הקמה.