מוסקטו לבן 2016: יין לסילבסטר של יקב טפרברג, המבוסס על 100% ענבי מוסקט אלכסנדרוני שתססו במכל לחץ במשך כשישה ימים בטמפרטורה של 16 מעלות, עד להגעה לרמות האלכוהול והמתיקות הנדרשות. בעל צבע זהוב בהיר וצלול וארומות פירותיות. מחיר: 35 שקלים.

מוסקטו לבן 2016. צילום: יח"צ
גנצ'יה ברוט
משקה מבית יקב גנצ'יה בצפון איטליה, בעל צבע זהב בהיר עם גוונים ירקרקים, טעם קליל ויבש עם רמזים של מינרלים ופרחים וארומה פירותית ועוצמתית, עם רמזים לפירות לבנים ופרחי בר. אפריטיף מושלם. כוהל: 11%. מחיר: 49.90 שקלים. 

גנצ'יה ברוט. צילום: יח"צ


Codorn’u Ecoli’gica Rosado 
קאווה יבשה ואורגנית שעשויה מענבי שרל־לו, מקבאו ופרייאדה. בעלת צבע ורוד־זהוב יפהפה וריחות וטעמי פירות הדרים ותותים אדומים. בסיס נפלא כאפריטיף לאירועים יוקרתיים, ומלווה מעולה לדגים ולטאפאסים. מחיר: 49 שקלים. 

 
כרמל גוורצטרמינר, הסדרה האזורית 2016 
יין לבן חצי יבש שהופק מענבי גוורצטרמינר. הגוון שלו זהוב, והוא מתאפיין בארומות ליצ'י, ורדים וחבושים אפויים, ובעל גוף בינוני עד מלא וחומציות מאוזנת. מחיר: 50־55 שקלים.

כרמל גוורצטרמינר, הסדרה האזורית 2016 .צילום: יח"צ
בוטגה רוזה גולד
מבעבע רוזה יבש ומוזהב מבית בוטגה האיטלקי שמכיל 100% ענבי פינו נואר. ארומה שמזכירה פרחים ופירות יער חמצמצים וטעם רענן והרמוני, גורמים לדרינק הזה להיות שווה כל שקל. טמפרטורת שתייה: 5־8 מעלות. מחיר: 130 שקלים. 
סטולי גולד
וודקה המיוצרת מחיטת החורף, שגדלה בעומק 185 מטרים מתחת לפני הים. המים שמהם מיוצרת הוודקה עוברים סינון באחד המינרלים הנדירים בטבע, שמקורו בצפון־מערב רוסיה. כוהל: 40% . מחיר: 105 שקלים. 

סטולי גולד. צילום: יח"צ
Beluga Celebration
מהדורה נוצצת לרגל חגיגות סוף השנה. הבקבוק מצופה בשכבת זהב כמחווה למסורת וחגיגות יום השנה ה־115 להקמת מזקקת מרינסק שבסיביר, יצרנית קו המוצרים של וודקה בלוגה. הבקבוק מצופה בשכבת פלטינה כפולה ובשכבה מתכתית נוספת של זהב. הטעם נוצר על ידי הוספה של תמציות דבש טבעי, שעורה וגדילן עם נגיעות של וניל, לפני שהוודקה עוברת למנוחה בת 30 ימים. מחיר: 169 שקלים.
בלו נאן זהב K22
יין מבעבע של המותג Blue Nun עם עלעלי זהב, 22 קראט, שצפים בין הבועות. מחיר: 50 שקלים.

בלו נאן זהב K22. צילום: יח"צ
Johnnie Walker Gold Label
בלנד איכותי שהוכן על פי מתכון שהגה אלכסנדר ווקר השני עבור חגיגות המאה של ג'וני ווקר בשנת 1920. מחיר: 149 שקלים. 

Johnnie Walker Gold Label. צילום: יח"צ
Absolut Uncover 
בקבוק חדש, שמהווה חלק ממהדורה מיוחדת של וודקה אבסולוט לסוף השנה, אשר אפשר להפשיל ממנו את העטיפה, כמו באריזת מתנה. את הבקבוק אין להשיג בחנויות, אלא רק במסיבות סוף השנה במועדונים ובברים. מספר מוגבל של בקבוקים ישוחררו לשוק לאחר הסילבסטר. מחיר: 79 שקלים.