“פרונטו”
מסעדתו של השף המוערך דיוויד פרנקל בתל אביב מציעה ארוחת טעימות בת חמש מנות, במחיר של 320 שקלים לסועד (בשעה 19:30) ובמחיר של 450 שקלים לארוחה (בשעה 22:00), כולל יין, מנות פתיחים, מנה ראשונה לבחירה, מנת ביניים לבחירה, מנה עיקרית לבחירה וקינוחים. בין המנות תוצע גם מנה מסקרנת: רוטולו לשון הפר קצף קשיו - עם קייל, גבינת עזים באסקית ונקטר פלפלים אדומים.



הרצל 4, תל אביב, 03-5660915



“206 דגים”


המסעדה בצהלה חוגגת את ערב השנה החדשה עם תפריט חדש, שבמרכזו דגים טריים ופירות ים, עם מבחר מנות פיוז’ן עכשוויות. תמורת 250 שקלים לסועד, אפשר ליהנות מקרודו מוסר ים, קינואה שחורה וראשי קלמרי, וכן מסלמון סיזר, פילה מוסר אפוי, פילה פורל בקראסט תבלינים ועוד.



משה סנה 56, תל אביב, 03-6483030



"אונזה"


המסעדה שעליה דיווחנו כאן לאחרונה באהדה חוגגת את הסילבסטר בערב טורקי, עם מנות כמו עלי גפן של סבתא של מולי, תמנון לימה ועוגת טרי לצ'ה - שלושה סוגי חלב. לצד המנות יוגשו קוקטיילים נועזים ומסקרנים. הארוחות יוגשו בשלושה סטים, החל מ־18:00.



רבי חנינא 3, יפו, 03-6486060



“סיטארה”


המסעדה תתחפש, באופן מעט מוזר לטיימינג, לארמון מלוכה במרוקו, ועל הערב ינצח די.ג’יי פאנקי פיש עם פלייליסט שהורכב במיוחד עבור ערב השנה האזרחית החדשה, בליווי רקדניות בטן. תמורת 500 שקלים לסועד, יוגשו המנות המפורסמות של המקום עם מנות ייחודיות, וכמובן לא מעט אלכוהול.



יהיו גם רקדניות בטן. פילה ב"סיטארה", צילום: בן יוסטר
יהיו גם רקדניות בטן. פילה ב"סיטארה", צילום: בן יוסטר



רוזנבלום הרצל 8, תל אביב, 03-6996633



“בליני”


במסעדה הקסומה בנווה צדק, שמציעה רומנטיקה במהלך כל השנה, חוגגים את ערב הסילבסטר עם תפריט של ספיישלים איטלקיים, שבו בין היתר קציצות דגים ברוטב אדום חריף. לא טעמנו, אבל אם השף מכין את מנות הספיישל כפי שהוא מכין את האחרות, מובטחת לכם חגיגה רגועה וטעימה שתפתח לכם את השנה בתיאבון.



מרכז סוזן דלל, תל אביב, 03-5178486



רשת “בני הדייג”


מסיבה ים־תיכונית עד השעות הקטנות של הלילה. תמורת 250 שקלים לסועד, ייהנו החוגגים מארוחה מלאה כיד המלך, כולל סלטי הבית ללא הגבלה, מנות ראשונות, עיקריות, שתייה חריפה וקינוחים. במשך כל הלילה ינגן די.ג’יי, ולהקה תנגן מוזיקה לבקשת הקהל (יש סניפים בראשון לציון, תל אביב, אשדוד, הרצליה וחדרה, שם המחיר לסועד הוא 150 שקלים בלבד).



“פאט ויני”


הדיינר האיטלקי מזמין את החוגגים בו לבילוי מיוחד ומשתלם, עם ארוחת שרינג מיוחדת ממבחר המנות שבתפריט במחיר מיוחד של 218 שקלים בלבד. הארוחה כוללת שתי מנות קטנות, שתי מנות עיקריות (פיצה או פסטה), שתי כוסות למברוסקו או סנגרייה וקינוח מיוחד.



מתחם ביג קריות, 04-9936360



“בלנה”


בערב הסילבסטר, תציע המסעדה תפריט א־לה־קארט שיצר השף ברק אלופר במיוחד לערב זה, לצד קוקטיילים מיוחדים. בין המנות המוצעות: סלט קיסר סלמון, ניוקי פונגי ערמונים ורביולי סופריטו.



גולדה מאיר 6, חולון, 03-6528528



“טריולה”


מלאבס הפכה כבר מזמן לעיר קולינרית מגרה, והמסעדה מפתח תקווה תוכיח זאת בסילבסטר, עם תפריט ספיישל שבו ישנן מנות בולטות ומסקרנות כמו טרטר פילה בקר עם חלמון כבוש בסויה, סשימי טונה אדומה, ג’לי ליצ’י ופרחי לבנדר וסינטה שיושנה 45 ימים, בטרם נשזרה עם דלעת בטאבון, גזרים צבעוניים, ארטישוק ירושלמי וגלדי בצל.



שחם 14, פתח תקווה, 03-9198444



“ערבסק”


במלון הוותיק “אמריקן קולוני” בירושלים תתקיים ארוחת ערב מפוארת ויוקרתית לכבוד כניסתה של השנה האזרחית החדשה הבאה עלינו לטובה: שבע מנות גורמה שנכללות בתפריט המיוחד הוכנו בניצוחו של שף המלון, דיוויד דידס, המשלב בין מנות אירופיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח־תיכוני, בעלות של - קחו נשימה - 820 שקלים לסועד. בין המנות בתפריט ניתן ליהנות מקרפצ’יו תמנונים, שרימפס על הגריל ברוטב איולי על מצע פולנטה וחלמון שליו, חזה טלה בציפוי פיסטוק עם כופתאות בשר על ריבת תאנים ועוד.



לואי ונסן 1, ירושלים, 02-6279777