קוקוס, מרציפן וספינג': "אווה סאפי", המרוקאית הלוהטת של תל אביב, תארגן לכם מימונה מסורתית מהסרטים. ברפרטואר: להקת נגנים מרוקאית, עמדה מיוחדת שבה יאפו מופלטות מול העיניים, ממתקים מיוחדים (קוקוס, מרציפן, שבקייה, ספינג', עוגיות) ותה. תפריטי המימונה ירוצו בשני מסלולים: תפריט זוגות בעלות של 300 שקלים לסועד, או תפריט לשמונה סועדים ומעלה באותו מחיר, בפתיחת שולחן מרוקאי עם פלטות סלטים ולחמים שנאפים במקום, מבחר מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוחים, שתייה קלה, שתייה חמה וכוס יין.

השחר 8, נווה צדק, תל אביב,שבת, החל מ־21:00

 

מימונה בבית שאן: ביום ראשון, למחרת המימונה, מזמינה עיריית בית שאן את הציבור הרחב מכל העדות, הפלגים, המגזרים, המגדרים והעמדות הפוליטיות לחגיגות מימונה עם הפנינג שיימשך מהזריחה ועד השקיעה. אוהל אירוח ענק ייפתח ויארח את החוגגים עם שתייה קלה, כיבוד עשיר, תערוכת כלים אותנטיים ומוזיקה מוגרבית. בשעה 13:00 יופיעו אריק משעלי ולהקת אוריינטל בחפלה מרוקאית גדולה, ואחריה להקת "לילות המזרח" עם הזמר ליאור ביטון. ב־17:00 יתקיים המופע לילדים "גילי בא לבקר" ("מותק של פסטיבל").

פארק האיקליפטוס, חטיבת גולני, בית שאן, ראשון, 11:00

 

אלקטרו־מרוקאי: מסעדת השף ARIA תחגוג מימונה עם מתוקים שיוגשו לאורחים במהלך הערב (ללא עלות), בעבודת יד של השף גיא גמזו. בנוסף, די.ג'יי ינגן כל הערב מוזיקה אלקטרונית אוריינטלית חדשנית. ספיישל המתוקים יוגש לצד תפריט קבוע בלאונג' בר, החל מ־20:00. יש להזמין מקום מראש.

נחלת בנימין 66, תל אביב  

 

מתוק לי, מתוק לי: הפקת מימונה מתוקה במיוחד ברשת המסעדות Frame Chef & Sushi Bar. בעמדת המתוקים: מופלטות חופשיות, תפאורה שתגרום לכם להרגיש במרוקו, הופעות של זהבה בן ותומר רז וים של מתוקים.

תל אביב -  רחוב ראול וולנברג 2; ראשון לציון - קניון ראשונים, שבת

 

קרפצ'יו מרקש: מסעדת "אברטו" בגדרה, בניצוחו של השף אסף שטרן, משיקה מסורת חדשה, מזמינה מהשנה למימונה, ומבטיחה שזה יקרה עכשיו בכל שנה. צוות המקום יעטה בגדי חג ססגוניים וכל שולחן אורחים שיגיע, יזכה לאירוח חם באווירה אוריינטלית עם שפע של הפתעות ומנות ספיישל מתפריט חגיגי של שטרן. ברפרטואר הספיישלים החגיגיים: "סיגרים של המלך", בצק פילו ממולא בבשר כתף, טחינה, טבחה ותבלינים חמים (45 שקלים); ו"קרפצ׳יו מרקש", שייטל עם סלט גזרים, לימון כבוש ופיצוחים (61 שקלים). בגזרת האלכוהול, לצד תפריט האלכוהול והיין של המסעדה יוגש גם קוקטייל תה מרוקאי מיוחד על בסיס לואיזה, נענע, לימונית ושיבה שהושרו בערק עם וורמוט לבן ולימון (38 שקלים).

שכביץ 5, גדרה, שבת, החל מ־18:00

 

מימונה לכולם: בבר המסעדה "מיין בזאר" ביפו תתקיים מימונה לכולם, עבור כל מי שרוצה לחוות את הטעמים, הצלילים והחוויה המרוקאית. במקום תתארח להקת "יופיום", שתלווה את האירוע במוזיקה אינסטרומנטלית שמחה. בנוסף לתפריט הרגיל, יוגשו מופלטות, ספינג' ושאר מתוקים מרוקאיים מסורתיים, מעשה ידיו של הטבח האורח – יוני תורג'מן.

עולי ציון 7, יפו, שבת, 20:30

מימונה קוסמופוליטית: "אברהם בר" במלון אברהם הוסטל עורך מימונה עם טאץ' קוסמופליטי. מובטחת חגיגה עם המון מופלטות וגם עם די.ג'יי RAMZY  ודי.ג'ייBAMYA. מחיר כניסה במכירה מוקדמת: 30 שקלים. מחיר בעת האירוע: 40 שקלים.

לבונטין 21, תל אביב, שבת, 20:30

 

המימונה של איילין: כמיטב המסורת, גם השנה מפיקה איילין מזרחי מימונה מוכרת בחיי הלילה של תל אביב, עמוסה במתוקים, מופלטות חמות, אווירה אוריינטלית, כפתנים, גלביות וים של מוזיקה מרוקאית אסלית.

La Gare, מתחם התחנה, תל אביב, שבת, 21:30

 

ברחובות שלנו: זהר בלום, סגן ראש העיר רחובות, עורך  מזה 13 שנים  חגיגת מימונה פתוחה לקהל בהשתתפות מעל 2,000 איש. הכיבוד, מעשה ידיו, כולל מעבר למתוקי המימונה הרגילים, גם 130 סוגי ריבות ייחודיות (ריבת יין אדום/ לבן, ריבת תירוש, ריבת וויסקי, ריבת כרובית, צנון, סלק, לפת, חצילים, מנטה, ריבת שומר, ריבת זיתים ועוד).

רחוב פרשני 1, רחובות, שבת, 20:15



צילומים: אפיק גביא, בן קילמר, אולפני רחובות, @la_gare_saturda אינסטגרם , יח"צ