רשת בורגר סאלון הוקמה בטבעון על ידי רמי גינת ואמיר טלמור, מגדלי בקר והבעלים של מסעדת לימוזין. הרשת החלה את דרכה בתחנת הדלק פז בטבעון, שם שוכן עד היום הסניף הראשון של הרשת ב-2010. כיום היא מונה תשעה סניפים (קריית טבעון, ביג קריות, חיפה - רוממה, זיכרון, קדימה, יקום, ראשון לציון , רמת השרון , יהוד – קניון סביונים) ובקרוב יצטרפו לרשת מספר סניפים חדשים.
 
מקורו של בשר הבקר הטרי המשמש להכנת ההמבורגר, או הוויילד-בורגר כפי שהוא מכונה ברשת, הוא בחווה הנמצאת בלב ליבו של עמק יזרעאל. משם, הבשר מובא אל הקצביות השקופות בסניפי הרשת, נטחן, כשהוא טרי ומיושן, אל מול עיני הלקוחות. התבלינים שנוספים לו הם מלח, פלפל ובצל קצוץ בלבד. לאחר הטחינה ויצירת הקציצה, היא עוברת תהליך צלייה, שאף הוא נעשה אל מול עיני הלקוחות, על ידי גריל-מן שהוכשר על ידי שף הרשת. גם שחקניות המשנה, הלחמניות הטריות, נאפות במקום.
 
יצאנו לסניף הרשת בתחנת הדלק בקיבוץ יקום על מנת לחוות את החוויה. הסניף מעוצב כמו דיינר אמריקאי, מה שיוצר תחושה של ביקור בעיירה אמריקאית קטנה. הוויילד בורגר הטרי בהחלט מספק את הסחורה. לצד מנות נוספות כמו המבורגר פרגית, המבורגר טלה, המבורגר סלמון והמבורגר צמחוני, תמצאו גם כנפי עוף מצוינות, סלט סאלון, סלופי ג׳ו וקינוחים תוצרת בית. גם הרטבים של הרשת נהדרים, בייחוד רוטב הברביקיו. אז אם אהבתם את לימוזין ובא לכם המבורגר טוב - זה המקום בשבילכם.

בורגר סאלון. צילום: יח"צ
בורגר סאלון. צילום: יח"צ