ב-28 למאי יחול יום ההמבורגר הבינלאומי במהלכו יוכלו כל הקרניבורים או סתם אנשים שמחבבים את הקציצה השמנונית והעסיסית ליהנות ממגוון מבצעים והטבות במסעדות ברחבי הארץ. בעבר, יום חג שכזה היה שמור רק לחובבי הבשר כאמור, אך בשנים האחרונות ולנוכח גל הטבעונות ששוטף את העולם ואת ארצנו הקטנטונת - גם אנשים שנמנעים מאכילת בשר, בין אם מטעמי אידיאולוגיה ובין אם זה מאחר והם נגעלים מעצם העובדה שמדובר בייצור שחי לפני כן - יכולים ליהנות מהמבורגר שאומנם אינו עשוי מרכיבים חיים, אך במקרים רבים כן מספק את הסחורה עבור צמחונים וטבעונים.



בתזמון מושלם לקראת יום ההמבורגר הבינלאומי הצטרף החודש אתר המבצעים"Big deal" ("ביג דיל") לגל הטבעונות והחל לשווק אונליין את ההמבורגר הטבעוני של יצרנית תחליפי הבשר האמריקאית "Beyond Meat" ("ביונד מיט") במחיר מוזל.



ההמבורגר של "ביונד מיט" מבוסס על חלבון אפונה ודומה לבשר אמיתי הן מבחינת המראה והן מבחינת טעמו העשיר. צבעו של ההמבורגר אדמדם, המרקם מזכיר מאוד מרקם של בשר והריח בהחלט מגרה וקרוב מאוד לריחו של המבורגר אמיתי שנצרב על האש.



באמצעות קופון שמוצע באתר ניתן לרכוש קרטון המכיל 42 יחידות המבורגר קפוא בסכום של 749 שקלים הכולל משלוח חינם עד הבית, או לחלופין להגיע באופן עצמאי לאחד הסניפים של רשת "יין בעיר" כדי לממש את השובר, וליהנות מתחליף שנותן מענה ראוי והולם למי שלא אוכל בשר, ואפילו מהווה אלטרנטיבה לקרניבורים שבינינו.