לאחר שלוש שנים רצופות, פרויקט "קאזה סן פלגרינו" שבמסגרתו חובבי קולינריה הוזמנו לארוחות בבתי שפים, נאלץ לשנות כיוון בשל מגפת הקורונה. לראשונה במקום שהשפים הגדולים יארחו בביתם, הם יבשלו את המנות במטבחם הפרטי והן יגיעו בשילוח מיוחד ישירות לבית הלקוח ובמיוחד לרגל ערב ליל הסדר.

קבלו את קאזה פלגרינו גרסת קורונה בשם "קאזה סן פלגרינו: מהדורת פסח".

את חג הפסח הקרב ובא, נאלץ לראשונה בהיסטוריה, לחגוג באופן אינטימי ובפורום המצומצם ביותר. המותג סן פלגרינו שמזוהה עם תרבות הקז'ואל פיין דיינינג יציע לפסח הקרוב מנות שף איכותיות שיכינו השפים במטבחם הביתי. השפים המשתתפים בפרויקט אוראל קמחי (פופינה), שגב משה (שגב / שגב אקספרס) ורז רהב (OCD), מכינים את התפריט בביתם האישי במחשבה עליכם ועל איך להנעים עבורכם את החג.

שגב משה (צילום: אמיר מנחם)
שגב משה (צילום: אמיר מנחם)

ניתן להזמין ארוחה בת 4 מנות בעלות של 250 ₪ לסועד. הרכישה נעשית באתר הפרויקט - www.BLEND.co.il.

כל משלוח ילווה בבקבוקי סן פלגרינו, אקווה פנה, בקבוק ברקן BETA ארגמן יוקרתי וקפסולות קפה איכותיות מבית Mauro.

רז קלמנוביץ' מנהל השיווק בחטיבת המים, הקפה ופפסיקו בחברת טמפו: "השנה מצאנו את עצמנו מתמודדים עם אתגר שכמוהו העולם לא הכיר וזה הצריך מאיתנו לחשוב באופן יצירתי תוך רצון אמיתי לתמוך גם בתעשייה הקולינארית הנתונה תחת קשיים ומגבלות וכן בצרכנים שכמהים למעט אסקפיזם במציאות לא פשוטה זו".

אוראל קמחי (צילום: אמיר מנחם)
אוראל קמחי (צילום: אמיר מנחם)

סדרת  BETA היא סדרה מחתרתית כמעט, בכמויות מוגבלות המיועדת לצרכני היין החדשניים וההרפתקנים, המעוניינים לחוות זנים ויינות המתרחקים מן הזרם המרכזי אל עבר קצוות היצירה האישית. סדרה כזו מאפשרת להפיק יין מיוחד גם אם מדובר בכרם אחד בלבד, קטן וייחודי, או באצוות חבית קטנה ויוצאת דופן כל כך שהיא מצדיקה יין אחד, נפרד, שייוחד רק לה.