חגיגת בשרים של פיטמאסטר עד הבית
במסעדת הבשרים האקסטרא קרניבורית "הפיטמאסטר", מתכננים להביא את כל חווית טירוף הבשרים אליכם עד הבית כדי שתוכלו להרגיש עצמאות מושחתת גם בימי קורנה.
שווארמה מעושנת, קבב בדואי עם חצילשרוף, עוף שלם צלוי, ספריבס טלה, דנבר, פיקאניה ואונטריב מעושנים, נקניקיות ואפילו כבד קצוץ מעושן, כל זה לצד שפע תוספות קצת אחרות יגיעו עד אליכם לחגיגה אמיתית.
073-2777777 או בהודעה בדף פייסבוק שלהם.

יום עצמאות על טהרת האיטליז של חוות צוק
בחוות צוק הבינו שבעצמאות הנוכחי תצטרכו למנגל טיפה אחר וארגנו לכם ערכות מנגל מושלמות שיעבדו מעולה גם על הגריל במרפסת וגם במחבת בבית ואפילו בתנור הבייתי. 
מה בערכה? לדוגמא: ערכה זוגית תכלול 2 צלעות, 2 שיפודי פילה,2 מינוט אונטריב, 4 קבב, 2 צ'וריסו, 2 לחמי פרנה, תפו"א מדורה, שיפודי סלקים ומגוון רטבים כגון צ'ימיצ'ורי, טחינה, רוטב שום ועוד
כמו כן יש ערכה להכנת עראייס בייתית וכמו כן ערכות אלו מצטרפות להיצע הרחב של נתחי בשר טריים מהחווה ובהם נתחי פרמיום, סטייקים משובחים, בשר טחון ממיטב בשרי האיטליז ונתחים לא סטנדרטים, לצד שלל פתרונות יצירתיים שיקלו על ההכנות כמו שיפודי פרגית מתובלים, רוסטביף סינטה מוכן ופרוס ועוד.
את ההזמנות ניתן לאסוף מהמעדניה או להזמין עד ליום ה-27.04  ולקבל במשלוח עד הבית לאזור תל-אביב, גוש דן, השפלה והשרון.
חוות צוק 077-515-5905 www.zuk-farm.co.il

חוות צוק  (צילום: יחצ)
חוות צוק (צילום: יחצ)

קצביית אופיראל בערכות יום עצמאות מושחתות
הקצביה ממוקמת ברחוב השומר 1 ת״א ומציעה ללקוחותיה בשר בקר ‏וטלה טרי ומיושן- 30,60 וגם 90 יום יישון!
הקיט משפחתי יציעקבב, 1 קג סטייק פרייםריב/פורטרהאוס (על עצם), 8 שיפודי מיקס, חבילה נקניקיות צ׳ורי במחיר של 430 או 390 בלי נקניקיות. כמו כן בנו בקצביה גם קיט לקרניבורים שכולל סטייקים, נשנושי אסאדו ועוד.

מארזי יום העצמאות של מרינדו בשר מהגולן עם בירות קרלסברג וטובורג
רשת הקצביות ומסעדות הבשר מרינדו בשר מהגולן הכינה עבור החג מגוון של שלושה מארזים, בשלוש דרגות מחיר, שיכללו בשר, בירות, תבלינים ואפילו מנגל בחלק מהם. את המארזים אפשר יהיה להזמיו בקלות באתר האינטרנט של מרינדו או בטלפון.
מארז לדוגמא: מארז מרינדו מדיום הכולל שישיית בירה לבחירה (Carlsberg/ Tuborg) , קבב מתובל בנענע וצנוברים, שיפודי פרגיות,  נקנקיות צ'וריסוס, טחינת מרינדו, תבלין לפרגית, מרינדה לתיבול וחמישיית פיתות. מחיר 399 ש"ח לכ- 3 ק"ג בשר מתאים ל4-6 סועדים.
בנוסף, אפשר יהיה להוסיף מוצרים נוספים, שאפשר למצוא באתר  כמו צלעות טלה / טיבון טלה  ב-129 שקלים לקילוגרם, שיפודי קבב טורקי ונקנקיות אסאדו מיוחדים לחג ב-89 שקלים לקילוגרם ועוד.
לינק לאתר ההזמנות: https://www.marinado.co.il/

מרינדו (צילום: אנטולי מיכאלו)
מרינדו (צילום: אנטולי מיכאלו)

מסעדת גרקו כל מה שצריך לעל האש בבית ביום העצמאות
ביום העצמאות עצמו, יציעו במסעדה משלוחים עד הבית של כל המנות, מוכנות ולוהטות הישר מהגריל במסעדה. סובלקי קבב עגל אמיתי, נקניקיות עגל יווניות עשירות בשום, סובלקי נתח קצבים בחמאת אורגנו ובצל סגול או צלעות טלה בסומק.הבשרים הטריים מתובלים בטעמים הים תיכוניים בהשראת המטבח היווני, עם שמן זית משובח, אורגנו יווני יבש, טימין, מרווה , דבש ועוד. כל אלו יארזו במארזים אטומים בוואקום שישמרו ושיבחו את טעמם, ובכך יוסיפו טוויסט מפתיע ולא שגרתי לעל האש הביתי. לצדם – שפע של ממרחים, סלטים, עלי גפן, פיתות, רטבים, תערובות תבלינים, אלכוהול, עוגות וקינוחים, כולם לצד תפריט המסעדה של גרקו.
לפרטים ומשלוח – www.greco.co.il 03-7411022 או בעמוד הפייסבוק של המסעדה

"טריגר & טום" 
בקצבייה "טריגר & טום" של איש הבשרים שגיא טריגר ושף טום אביב בשרונה מרקט יוצעו משלוחים של מגוון גדול מאוד של בשרים .
בין הבשרים המיוחדים : ואגיו, פריים ריב נברסקה 60 יום, טיבון ופריים ריב מפטמה 45 יום,  ניו יורק סטייק מפטמה 45 יום ועוד.
משלוחים בכל אזור המרכז מראשון לציון עד נתניה ( ת"א, ר"ג, גבעתים,   פתח תקווה, קריית אונו, יהוד, סביון, רמת השרון, הרצליה, חולון, בת ים, ראשן לציון ). עלות משלוח משתנה בין עיר לעיר .
כל ההזמנות שייכנסו עד השעה 16:00 מגיעות ללקוח עד השעה 19:00 של אותו יום.
 להזמנות : 054-9051353

''טריגר & טום'' (צילום: יהב יעקב)
''טריגר & טום'' (צילום: יהב יעקב)

מעדניית איווי משוק הנמל מגיעה עד אליכם
אצל 'איוו', קצביית הבשרים שבשוק הנמל בנמל תל אביב, תמצאו שפע של נתחים  למנגל של יום העצמאות. בין השאר, תוכלו למצוא המבורגרים  מנתחים של סינטה ושייטל (84 ₪ למארז של ארבעה , כ"א כ- 150 גרם), קבב בשר טלה מקומי (89 ₪ לחבילה של כ- 600 גרם שיש בה שמונה יחידות), סטייקים מיושנים מסינטה, פורטרהאוס, פריים ריב ועוד (179-289 ₪ לק"ג) ושיפודי פרגיות (89 ₪ לק"ג). בנוסף, בהזמנה של 48 שעות מראש, יכינו לכם שיפודים בהתאמה אישית, שרק מחכים להיזרק למנגל ממבחר עצום של בשרים כמו בשר וואגיו ישראלי, אנטרקוט, שישליק טלה, לבבות ברווז ושקדי עגל (מחירים משתנים בהתאם להזמנה).    
למשלוחים, מראשון לציון ועד לכפר סבא, שוק הנמל- 077-5411393, שלוחה 3

יום העצמאות בטקסס ברביקיו
לכבוד יום העצמאות שייחגג השנה בבתים- מסעדת טקסס ברביקיו משיקה תפריט בשרים מהמעשנה במשלוחים או באיסוף עצמי.
בתפריט מציעים מגוון נתחי בשר מעושנים הנכנסים בשלמותם לעישון וצלייה איטית בשיטת Low & Slow- בחום נמוך למשך ארבע עשרה שעות. בין הנתחים: בריסקט- חזה בקר (20 ₪); אסאדו ללא עצם (24 ₪); פילה סלמון שלם (25 ₪); עוף שלם (88 ₪); נקניקיית בקר (28 ₪)- מחיר ל-100 גרם/יחידה.
תוספות ומנות חלוקה: מק אנד צ'יז (52/99 ₪); קולסלואו (41/78 ₪); סלט טקסס (44/84 ₪); ירקות מהמעשנה (46/87)  קינוח: ברד פודינג עם בננה וקרמל (72/132 ₪)
אזור חלוקה: כל גוש דן- דמי שלוח 25 ₪ בהזמנה מעל 300 ₪ ללא דמי משלוח.
טקסס ברביקיו. דרך שלמה 43 תל אביב, רביעיית פלורנטין להזמנות:03-6768661

אסאדו של ''טקסס ברביקיו'' בפלורנטין (צילום: בועז לביא)
אסאדו של ''טקסס ברביקיו'' בפלורנטין (צילום: בועז לביא)

חוגגים עצמאות עם יאשקה
יאשקה, שווארמה וגריל מציגים במיוחד ליום העצמאות,שיפודים ונתחי בשר חתוכים להכנה ישירה במנגל הביתי וגם מארז עם כל מה שצריך למנגל מושלם. פרגיות  25 שח לשיפוד  /כבד עוף / לבבות עוף 20 שח שיפוד / קבב 25 שח לשיפוד ( 80 שח לעיסה מוכנה לקילו ) / אנטריקוט שיפוד 40 שח ( 190 שח לקילו ) / חומוס 50 שח לקילו ועוד
בנוסף מציעים ביאשקה מארז לעל האש ביתי המיועד לארבעה עד שישה אנשים של מיקס בשרים, סלטים, פיתות , קינוח ומארז פחמים הכולל: 2 שיפודי פרגית/כבד / לבבות, 2 שיפודי אנטריקוט / פילה / כבש / שקדי עגל, 2 שיפודי קבב, 6 נקניקיות, 4 יחידות צלעות טלה, מארז פחם עץ הדר, 1/4 קילו חומוס, 1/4 קילו טחינה, 10 פיתות, 4 מלבי אישי- במחיר 600 שקלים
להזמנות: 03-5057632, בין השעות 11.00 ל-23.00 (הזמנות מתקבלות עד 24 שעות לפני יום העצמאות). בטלפון 03-5057632 במשלוח או באיסוף מיאשקה נחלת בנימין 

ארוחת "מוזס כחול לבן"
רשת מוזס מציעה ארוחה מיוחדת לרגל יום ההולדת למדינה שלנו.
ארוחת "מוזס כחול לבן" כוללת:4 המבורגר קלאסי 150 גרם, 2 פחיות בירה, 2 מארזי כוס וצלחת לילדים ולקינוח- שקית מרשמלו בגודל של 100 גרם *הארוחה תוצע בין התאריכים 28.4-2.5, במחיר משתלם של 199 ₪ 
ניתן להזמין באתר ובאפליקציית הרשת ובשירות המשלוחים בטלפון 9449*www.mosesrest.co.il

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB מציעה לרגל  יום העצמאות ארוחת המבורגרים משפחתית במחיר מיוחד:  180 ₪ בלבד.
ארוחת העצמאות כוללת: 4 המבורגרים + בקבוק ליטר וחצי קולה או זירו, כולל משלוחים בכל רחבי הארץ. (המחיר לא כולל משלוח).
 אתר ואפליקציה: burgos.co.il

אל גאוצ׳ו אילת מציעה לתושבי העיר משלוחי בשר ופחמים עד הבית
מסעדת הבשרים הדרום אמריקאית הותיקה באילת מציעה למזמינים מהקצבייה מעל 400 שקלים, שק פחמים (5 ק״ג) מסוג פאלו סנטו ללא עלות. בנוסף, כל המשלוחים ב-10% הנחה.
דרך הערבה בכניסה לעיר 1 אילת, 08-6331549

עצמאות טבעוני

מיכאלאנג'לו משיק מעדנייה דיגיטלית 100% טבעונית לקראת יום העצמאות
הקפה הטבעוני מיפו - מיכאלנג'לו חזר לפעול במתכונת של "מעדנייה דיגיטלית". המעדנייה שתפעל ברשת תציע את כל הטעמים האהובים והמוכרים של המקום וכן מנות ומוצרים חדשים העשויים כולם מחומרי גלם איכותיים וטבעיים בייצור עצמי. כולל עוגות, ממרחים, לחמים, המבורגר, קבב, ועוד. הכל תוצרת בית!
לרגל חגיגות יום העצמאות, מציעים במעדנייה הדיגיטלית של מיכאלאנג'לו "על האש" 100% טבעוני: המבורגר פטריות מיתולוגי (4 יחי' ב-50 ₪); שיפודי קבב (4 יחי' ב-40 ₪); מיונז (250 גרם 25 ₪); טחינה (250 גרם 16 ₪) לקינוח קראנץ קינמון או שוקולד (45 ₪)
משלוחים בחינם מעל 150 ₪.   אזורי חלוקה: תל אביב,רמת גן, גבעתיים, יפו,חולון, בת ים. 
מיכאלאנג'לו. טלפון: 058-396-3077 https://www.facebook.com/michaelangelocafe

מארזי ברביקיו טבעוניים עד הבית
מפעל בוטיק של קהילת העבריים מדימונה משיק מארז בהרכבה אישית עם מוצרי טופו וסייטן בעיבוד ביתי המותאמים לגריל
פירוט המוצרים להרכבה: נתחי סייטן גולמי + מרינדה במתכון ייחודי של קהילת העבריים. מספיק ל-3 מנות ומיועד לשיפודים; סייטן חמוץ מתוק חתוך לקוביות גדולות, מיועד לשיפודים; סייטן ברוטב ברביקיו חתוך לנתחים בסגנון סטייק; שווארמה- 2 מנות; בורגר עדשים; בורגר סייטן; בורגר פטריות; עוגת גבינה ועוד.
350 שקלים (למארז של 15 מוצרים)
כל מוצרי הסייטן והטופו מיוצרים במפעל בוטיק של קהלת העבריים וללא צבעי מאכל או חומרים משמרים.
משלוח עד הבית ולכל הארץ ללא עלות.
הפועלים 16, דימונה 073-752075

שיפודים טבעוניים (צילום: בועז ישראל)
שיפודים טבעוניים (צילום: בועז ישראל)


ומה ליד הבשר?

מארזי יום העצמאות של היקבים ברבדו ונטע במחיר מיוחד כולל משלוח
יקב ברבדו- מציע מארז  של 6 מיינות היקב במחיר מיוחד של  600 שח (במקום 670 ₪) כולל משלוח
יקב נטע מציע מארז של מארז של 4 נטע אדום ו- 2 נטע לבן במחיר 420 ₪ (במקום 460 ₪) כולל משלוח
משלוחים באזור המרכז
את המארזים ניתן להזמין בטלפונים: יין נטע 054-3040817 / יין ברבדו 050-2207022 או  054-7711314

יקב ברבדו (צילום: אורי גירון)
יקב ברבדו (צילום: אורי גירון)

חוגגים את יום העצמאות עם תוצרת הגליל עד הבית
כ-40% מתושבי הגליל המערבי תלויים בתחום התיירות כמקור פרנסה. ודווקא עכשיו עם בוא האביב, שיא עונת התיירות באזור, הכל נעצר.
אבל היצרנים המקומיים, בשיתוף עם עמותת זמן גליל מערבי ובתמיכת ארגון JNF ארה"ב, החליטו לנסות להפיק את המיטב מהמצב הקיים, ויחד יצרו מגוון של מארזים עם מגוון של תוצרת מקומית, שאת חלקה לא ניתן היה להשיג לצרכנים פרטיים גם לפני התפרצות הקורונה.
בין המוצרים אפשר למצוא פרלינים בעבודת יד בצבעים כחול ולבן תוצרת שוקולטיירית ODETTE, סדרה מיוחדת ליום העצמאות של בירה מלכה עם דמויות ציוניות כבן גוריון, הרצל וגולדה מאיר על הבקבוקים, מאפים מיוחדים כמו קרקרים על סלק של מאפיית נועלוש או קשיו קקאו של תושה בייקרי ועוד.
מחיר המארזים החל מ-135 ₪ והם כוללים משלוח עד בית הלקוח.
ניתן להזמין גם לאחר יום העצמאות https://www.westgalil.org.il/

מארזי הגליל (צילום: אנטולי מיכאלו)
מארזי הגליל (צילום: אנטולי מיכאלו)

לרגל יום העצמאות יקבי כרמל משיקים מהדורה מיוחדת של  Giacobazzi
לרגל יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל, משיקים יקבי כרמל , מהדורה מיוחדת של הלמברוסקו הלבן של Giacobazzi בבקבוק לבן ויוקרתי,  בעיצוב מיוחד ברוח יום ההולדת למדינה.
Giacobazzi הלבן, הינו למברוסקו לבן חצי יבש, עם כ-9% אלכוהול, בעל ניחוחות של פרחים ופירות, טעם פירותי, ומתיקות קלה במחיר נגיש הן לקהל הצעיר והן לכל מי שאוהב ליהנות מיין קליל וחגיגי במחירים נוחים.
מחיר המוצר החדש יהיה זהה לשאר מוצרי הסדרה ויעמוד על  25 ₪. ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות.

חוגגים עצמאות עם יקב הרי גליל
לכבוד יום העצמאות יקב הרי גליל משיק 4 מארזים  המכילים את כל מה שדרוש לחגיגה המושלמת: יינות שונים ומוצרים נוספים להשלמת החוויה כגון כוסות, סט פיקניק, ממרחים ואפילו סכין יוקרתית של ארקוסטיל.
המחירים ינועו מ-70 שקלים למארז של 2 יינות ועד 380 למארז יוקרתי של 4 יינות הכולל סכין , כוסות ועוד אביזרים.
דמי משלוח 35 ₪, בהזמנות מעל 600 ₪ משלוח חינם.
להזמנות : 04-6868748

יקב הרי גליל (צילום: יחצ)
יקב הרי גליל (צילום: יחצ)