המטבח המקסיקני תמיד היה בשבילי מטבח ששולח אותי לחוויה צבעונית, פרועה מלאת טעמים עזים ובעיקר חוויה שמחה נטולת רסן ומחוייבות.
את הטאקו תופסים בידיים ונותנים לו לנזול כאילו היה טחינה בפיתה עם שווארמה, את הנאצ'וס בולסים כאילו זה ביסלי גריל ומנגבים בגוואקמולי ובשמנת כאילו זו פיתה עם חומוס והפה מתמלא בחריף ומתובל, ירוק ואדום, רך וקריספי. פשוט מטבח כיפי.

רימה אוליבירה ידועה במטבח המקסיקני שלה וכשהיא פתחה את ה"חתול הכחול" (EL GATO AZUL) למשלוחים, מייד נכנסנו לוולט ועשינו הזמנה של סלט קיסר, 3 טאקו וכנפיים והשוס האמיתי - 2 קוקטיילים מבוקבקים.
המשלוחים של "אל גאטו" נעשים רק עד שמונה, כך שלשם שינוי עשינו ארוחת ערב מוקדמת מהרגיל וכבר בשבע וחצי המשלוח התייצב אצלנו.
מייד העמדנו הכל לצילום האינסטגרם המסורתי, ומייד לאחר מכן פרקנו הכל מהקופסאות הממוחזרות והתחלנו בזלילה הגדולה

ככה נראה משלוח שמח מאל גאטו אזול (צילום: אסנת גואטה)
ככה נראה משלוח שמח מאל גאטו אזול (צילום: אסנת גואטה)

פיאסטה בשולחן
אין מה לעשות, כשפותחים שולחן מקסיקני, הוא נראה פשוט צבעוני.
הדרינקים הגיעו בבקבוקונים שמספיקים ל-2 דרינקים כ"א, מזגנו את שני הדרינקים לכוסות עם מלא קרח וחיסלנו חצי בשלוק נדיב. גם המרגריטה הקלאסית וגם המרגריטה בסגנון אזול עם סירופ תפוזים, סירופ הבנרו, מזקל וסירופ לואיזה היו מצויינים, חזקים, רעננים ובעיקר התאימו לפיקנטיות של האוכל.
אני השתלטתי על הטאקו דג והגברבר על הטאקו קריספי עוף בהסכמה שקטה שאת הטאקו אסאדה אנחנו חולקים למען שלום בית. תכלס כל טאקו מגיע כ-2 יח' טורטיית תירס קטנה אז ניתן לחלוק את כל המנות. 
כל הטאקו מגיע עם הפרדה בין הטורטיה למילוי, מה שמשאיר אותה טרייה וכיפית למילוי- למרות זאת בגלל שהגודל שלה הוא יחסית קטן והמילוי הוא נדיב בטירוף , תתכוננו לאכול הרבה עם הידיים, להתלכלך קצת ולחסל את השאריות עם מזלג. הדג הגיע כנתחים שמנמנים עטופים בבלילה רכה, איולי צ'יפוטלה, סלסה פיקנטית, חלפניו כבוש, חסה פריכה וליים. 
גם העוף מגיע עם אותה הפרדה, רק בציפוי יותר קראנצ'י  שנתן קונטרה מעולה לטורטיה, מעליו סלסה חריפה של עגבניות ובצל, חסה וליים.  הטאקוס אסאדה התגלו כנתחי שייטל עסיסיים,  צרובים עם שמנת וחלפיניו והמון סלסה חריפה. על כל הטורטיות הוספנו שמנת חמוצה ומלא כוסברה וזללנו בתאווה. השילוב של ליים, חלפיניו על דגים או בשר פשוט עובד, לימוניות וחריפות זה זה זיווג קולינרי מופלא.

קצת פחות רעבים הגענו לסלט החסה המפורסם של אואזיס, החסה הגיע כבר מעורבבת עם הרוטב והקרוטונים - מה שהפך את הסלט למעט עייף, מאד טעים אבל עייף. שלא תבינו לא נכון- הסלט חוסל וגם הכנפיים הלוהטות עם הסרירצ'ה חוסלו עד תום ברמה שאפילו החתולים הסתכלו עלינו בכעס למראה עצמות הנקיות שהשארנו להם בקערה.
חיסלנו גם את שאריות הדרינקים וצנחנו על הספה שמנמנים ומאושרים. שמנו נטפליקס ושקענו אל תוך סופ"ש בידוד מאושר.

משלוח מEL GATO AZUL הוא לא דבר זול, אבל הוא חוויתי. אנחנו הזמנו קצתמעבר ליכולתנו ויכולנו בכיף להוריד טאקו אחד ועדיין לשבוע. כמו כן הוסיפו לנו כפינוק גם צ'ילי קון קרנה שבכלל לא יכולנו לחסל מרוב שהיינו שבעים. האריזות מתוקתקות וממוחזרות, האוכל צבעוני , טרי ובעיקר צבעוני עם טעמים קצת יותר מתוחכמים של המטבח המקסיקני שרימה מוסיפה. אל תוותרו על הדרינקים, הם משדרגים בטירוף את החוויה של המשלוח. כי תכלס מה עוד נותר לנו חוץ מלאכול ולהשתכר?

כמה החשבון?
טאקו דג- 54 שקלים
טאקו עוף- 52 שקלים
טאקו בקר -58 שקלים
סלט קיסר - 60 שקלים
כנפיים - 54 שקלים
2 מרגריטות ( 4 מנות) - 70 שקלים
סה"כ: 348 שקלים ל-5 דרינקים ו-4 דרינקים