זהו, נגמרה הקורונה? תכלס אי אפשר באמת לדעת, מה שכן מבחינת כולם הקורונה נגמרה, המסעדות פתוחות האלכוהול זורם כמים והעיר צהלה ושמחה. לפחות עד הגל השני.
אז מתי יוצאים לחופש? אהה.. זה כבר סיפור אחר, קורונה או לא, כל מחשבה על חופשת קוראסונים בצרפת או נשנושי פסטה באיטליה נראית כל כך רחוקה שהבנתי שאין ברירה אלא להטביע את יגוני וגעגועי באלכוהול ואוכל טוב שיספק ולו במעט את החשקים.

אם לא הכרתם את מסעדת קורדרו עד כה, זו המלצה חמה שלי שתלכו. קורדרו נפתחה לפני לא הרבה זמן איפה ששכנה שנים רבות מסעדת בליני האיטלקיה. בהחלט נעליים לא קטנות ולוקיישן יפייפה. אבל קורדרו ידעה לעשו תמהלוקיישן הזה בדיוק את מה שהיה צריך שם ובכלל בתל אביב ויצרה ביסטרו צרפתי קלאסי נגיש ומתוקתק עם מנות מהמטבח הצרפתי, יינות במחירים ממש שווים ובעיקר עיצוב יפייפה ואווירה רגועה ואלגנטית.

אז כשהופצה השמועה שבעקבות המצב, משיקה קורדרו משלוחים זוגיים מאובזרים לעילא מהתפריט - מייד קפצנו על ההזדמנות, כיאה לשמנמנים שאנחנו, והזמנו את הפרימיום- ארוחה שכוללת 2 מנות ראשונות, 2 עיקריות, קינוח, כיכר לחם, חמאה ובקבוק יין בכ-250 לאדם. ישנה גם אופציה טבעונית ועוד מס' אופציות זולות יותר.

היופי הוא בפרטים הקטנים (צילום: אסנת גואטה)
היופי הוא בפרטים הקטנים (צילום: אסנת גואטה)


מה שעשה את הוואו הכי גדול במשלוח הזה הייתה הניראות וההשקעה בכל פרט.

כל דבר היה ארוז כמו מתנות קטנות, מהסלט הירוק המושקע שכלל רצועות זוקיני, לבבות חסה ולבבות אנדיב דרך השוק ברווז שישב בקופסא שומרת חום ועד הרטבים שהגיעו בקופסאות קטנות ממותגות עם הסבר מדוייק. מושלם כבר אמרתי? 
אבל עיזבו אתכם מהאריזות ההורסות, כשקורדרו רשמו לחם וחמאה הם התכוונו לכיכר לחם קינואה חמה ו-200 גרם חמאה צרפתית! כן כן, לא סתם כמה פרוסות ועיגול חמאה, ההתלהבות שצצה בבית למראה שני אלו הייתה שווה את כל ההזמנה, כמובן שחיסלנו חצי מזה כבר בהתחלת הארוחה וחצי נשמר לנישנוש בוקר למחרת. אבל שאפו ענקי על הרעיון המושקע. תכלס המשלוח הרגיש כמו סלסלת פיקניק מושקעת שהייתי רוצה לקחת איתי לאיזה יער שקט.

פתחנו את בקבוק  היין הלבן שהגיע עם הארוחה (סנסר), מרחנו שכבה נדיבה של חמאה על הלחם וניגשנו לעבודה.
הראשונות שהגיעו הן הסלט הירוק המושקע שכתבתי עליו מקודם, רצועות הגבינה והרוטב הגיעו כמובן בנפרד ויצרו יחדיו סלט ירוק מהטובים שאכלתי, המנה השניה הייתה צנצנת של פטה כבד משובח, קופסא עם ריבת תאנים וטוסטונית קריספיים. הפטה היה מעולה, קרמי ומלא בטעמים.

פאי לימון, מוסר ים ושפע ראשונות (צילום: אסנת גואטה)
פאי לימון, מוסר ים ושפע ראשונות (צילום: אסנת גואטה)


את העיקריות החלטנו לשים בצלחות שלנו, רצינו חוויה עד הסוף. שוק ברווז קונפי עם תפו"א אפויים שהבשר שלו נשר ממנו עוד לפני שהמזלג נגע בו, עסיסי ובשרני. מנת הדג הייתה בהחלט ההייליט של הארוחה לצד החמאה.מנה נדיבה של  מוסר ים ברוטב ואלוטה עם שרימפס  ובתוספת תפו"א אפויים , רוטה הוולטה הגיע סמיך במיוחד ומלא טעמים ובכמות כזו שטבלנו בו גם את השוק קונפי, אבל אל תגלו. הדג היה עשוי כמו שצריך, הבשר שלו נשאר רך ולא התייבש בדרך. כמו כל המנות הכל היה מקצועי ועשוי היטב, לא רק באריזה אלא בהכנה.
את הקינוח תתכוננו לבנות לבד.. סם סתם, אבל לצד קופסת הפאי לימון המצויין תקבלו קופסא עם שברי מרנג שתנסו לא לאכול אלא לפזר מעל העוגה ואז לאכול את הכל יחד. ביס מהפאי ושלוק מהסנסר היבש ישלחו אתכם ללילה מלא עינוגים, מבטיחה לכם (:

המשלוח של קורדרו מושלם. כן כן, מושלם. אין בו פגם אחד. הכל ארוז עם מלא מחשבה, בכל קופסא יש מדבקה עם שם והסבר והכמויות נדיבות במיוחד. התוספת העשירה של כיכר הלחם ושפע החמאה הצרפתית שידרגו את המשלוח לכדי פינוק אמיתי ולצד היין הצרפתי המצויין הפכו את כל המשלוח הזה לחוויה אמיתית וקצת אחרת מעוד משלוח. הרגשנו מפונקים .

להזמנות