פסטיבל מנות וטעמים של פפסי מקס
החל מה-16.6 ולמשך חודש בלבד יציעו מסעדות המזון המהיר מהמובילות בישראל, מנות ייחודיות שיוגשו לצד Pepsi Max
ואשר נוצרו בהשראתו. כל המנות יוגשו במסעדות וזמינות גם במשלוחים.
בין המנות שישתתפו בפסטיבל:
פיצה פיל עם פיצה גאווה –  פיצה ענקית עם טופינגים בצבעי דגל הגאווה: עגבניות שרי, תירס, בטטה, ברוקולי ובצל סגול.
מסעדת פקין והבלוגרית רחלי קרוט עם סלט רענן של אטריות שעועית ורודות עם עשבי תיבול אסיאתיים וקשיו מסוכר ברוטב סויה מתקתק. 
טוני וספה עם פיצת דיאבלו - 6 סוגי פלפלים וביניהם הבנרו וסחוג ירוק מקומי.
פרנק עם נקניקיית צ׳וריזו ורדה - נקניקייה מקסיקנית ירוקה עם חלפניו ורוטב איולי סלק.
ג'וזף המבורגר חלום ורוד – המבורגר עסיסי בלחמניית סלק ורודה ורוטב ברביקיו.
קפטן עם  Captain Onion Max- דאבל בורגר עם רוטב קפטן, 3 טבעות בצל, בצל מטוגן, חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ.
אבו מרון מחיפה עם חומוס תאילנדי ורוד – חומוס ורוד עם פאד קפאו, בשר מוקפץ עם צ'ילי חריף ובזיליקום, ומעל ביצה. 
סושי רחביה עם סושי מפורק – שלושה כדורי פאני פורי במילוי טרטר סלמון עם רוטב אסייתי אצות. מוגש על מצע וואקמה, בעיטור שברי קריספי סלק ובטטה.
פלאפל מוסא עם פלאפל טריפולטאי כתום – פיתה טריפולטאית עם ביצה קשה, פלאפל בטטה ורוטב טחינה ורודה.
מתי: 16/6-16/7/2020
להזמנות: http://pepsimax.co.il/

פיצה פיל גאווה (צילום: אמיר מנחם)
פיצה פיל גאווה (צילום: אמיר מנחם)

פופ-אפ כיסונים מזרח אירופאיים בללה הגרוזינית
לכבוד החזרה לשגרה חברה המסעדנית לילי בן שלום לשפית מרגריטה גרינברג ובכל יום החל משעה 16:00 יהפוך בית המאפה למפעל יצרני קטן עם אוסף כיסונים מיוחדים במילויים שונים המגיעים מכל רחבי מזרח אירופה. בית המאפה "ללה" יהפוך למפעל פופ-אפ יצרני, שמח שיגיש ורניקי, פלמניקי, חינקלי בגרסאות אותנטיות ועכשוויות כשהם מוגשים לצד סלטים: סלט ירקות גאורגי, סלט תפוחי אדמה רוסי, איספנאחי- סלט העשוי מתרד, גלילות חצילים ואגוזים. אל הארוחה יתלווה אלכוהול לדוגמת צ'צ'ה וקוקטיילים עם וודקה. אלו יצטרפו למגוון מאפים גיאורגים חמים ומסורתיים.
בין הכיסונים שיוגשו:
ורניקי- תפוח אדמה ובצל; כרוב מטוגן; מתוק עם גבינת דבורוג, דובדבנים ושמנת חמוצה.
פלמניקי- דגים; שקוף עם מגוון עשבים.
חינקלי- גבינות; שלוש צבעים במילוי בטטה, סקל, תרד.
(מחיר מנה 3 יחידות- 28-32 ₪)
פופ-אפ ורניקי בכל יום החל משעה 16:00 
בחמארה הגיאורגית "ללה"- חבשוש 42, שוק הכרמל, תל אביב.

ללה גרוזינית (צילום: דוד ששון)
ללה גרוזינית (צילום: דוד ששון)


תפריט עסקיות צהריים חדש במסעדת פאפאסן שבגבעתיים
מסעדת פאפאסן (papasan) של השף משה בדישי, לראשונה תיפתח המסעדה בכל יום החל מהשעה 12:00 בצהריים ותציע עד השעה 17:00 תפריט עסקיות צהריים משתלם עם שפע של אפשרויות בחירה במחירים נוחים ושווים לכל כיס.
תפריט עסקיות הצהריים יוגש במסעדה בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00 – 17:00, ויציע עסקיות צהריים בשלוש רמות מחיר: 59 / 69 / 79 שקלים, בהתאם למנה העיקרית אותה תזמינו.
כל ארוחות העסקיות כוללת מנה ראשונה לבחירה ביניהן: הר גאו עוף/טבעוני, כיסוני בצק אורז מאודים במילוי עוף או ירקות  בקארי ליים וחלב קוקוס; טום יאם קוויטיאו, מרק תאילנדי חמוץ חריף עם עגבניות שרי, פטריות, בצלצלי שאלוט, אטריות שעועית, חלב קוקוס ועשבי תיבול ארומטיים; נאמס ויאטנאמי, עלה אורז קריספיים במילוי פרגית קצוצה ועשבי תיבול, מוגש עם עלי חסה, נוק צ׳אם תמרהינדי; סום טאם, סלט פפאיה בוסר, צ׳ילי, נאם פלה, בוטנים, שעועית ירוקה, עגבניות שרי וכוסברה; פאפאסלט, סלט הכולל שעועית, ארוגולה, נבטים, מלפפון, דלעת מקורמלת, קריספי שאלוט, פונזו ובוטנים. 
כצנלסון 59, גבעתיים.

פאפסאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
פאפסאן (צילום: אנטולי מיכאלו)

 

בופה עד השולחן ב"בוקריה"
במסעדת ארוחות הבוקר והבראנץ' "בוקריה" שבפתח תקווה, המוכרת בזכות בופה הבוקר העשיר והמגוון שהיא מציעה,  החליטו שאם אתם לא יכולים לגשת לבופה – אז הבופה יגיע אליכם לשולחן.
במסעדה, ניבנה תפריט המציע חמישה טאפסים לבחירה מתוך 15 מנות למרכז השולחן בהם צזיקי, עלי גפן, פטה פסטו, סלט עגבניות ומוצרלה, חציל קלוי בטחינה גולמית,  ריקוטה אגוזים ודבש, שמנת, אנטי פסטי, ריקוטה אגוזי מלך וסילאן,  סלט ירקות גס,  אבוקדו, טחינה עם גרגירי חומוס, ממרח ארטישוק, סלט קינואה,  חציל קלוי, מסקרפונה כמהין, מוגש עם פוקצ'ינה (אפשרות לטבעוני או ללא גלוטן )במחיר 45 ₪
 מנות חדשות נוספות:חלומי מאתונה-  קוביות חלומי אפויות בטאבון, דבש, זעתר, בצל סגול, שמן זית, מוגש עם סלסלת עגבניות פיקנטית אפשרות לללא גלוטן 42 ₪ / רוטולו בטטה -  גלילות פסטה ממולאות גבינות רוטב שמנת בטטה 58 ₪  / פטריות עיזים  - פטריות פורטובלו, גבינת עיזים, עגבניות מיובשות, מוצרלה, אפשרות ללא גלוטן 45 ₪ ועוד מבחר גדול של מנות חדשות. 
כשר חלבי-  חתם סופר פתח תקווה 
יכין סנטר פתח תקווה. טלפון: 03-744-4760  bokeria.co.il

בוקריה (צילום: לירן מימון)
בוקריה (צילום: לירן מימון)

שוק צפון מתחדש עם שלושה דוכני אוכל חדשים 
שלושת הכניסות החדשות והמסקרנות מרעננות את השורות ומצטרפות לנבחרת החזקה שכוללת את 'לחמנינה', 'אנינה', 'רוטיסרי', 'מקסיקנה', 'הינדי', 'גואטה' ו-'כתר המזרח'.
'מאמא ג'ולי' -  דוכן אוכל מרוקאי ביתי של ג'ולי אזולאי, אחותה הגדולה של ג'קי אזולאי מ- 'מאסטרשף', המציע ארוחות ותבשילים כמו קדירה מרוקאית של לחי עגל בבישול ארוך (69 ₪), תבשיל אסאדו ושאלוט  (59 ₪) ו-כרעי עוף בלימון ועשבי תיבול ( 55 ₪).
'ללה' – מסעדה אתיופית של ירדן ו-ללה אדנה, אם ובת, שמציעות אוכל אותנטי מהמטבח החבשי העשיר והבריא. כל המנות ב-'ללה' מוגשות על מצע של לאפה מקמח טף או אינג'רה, עליהם מונחים שני תבשילים מההיצע היומי, סלט אישי וטחינה אתיופית מסורתית (48-58 ₪). בין השאר, תוכלו למצוא שם 'דורו צ'או'- נתחי פרגית דקים שהושרו למשך 24 שעות והוקפצו עם בצל ושמן זית, 'דורו וואט' – תבשיל בבישול ארוך של עוף וביצה קשה ברוטב עשיר וחריף או 'ביינטו', שלושה תבשילים צמחוניים שמשתנים מדי יום.
'Sushi N Poke' - מסעדת סושי חדשה המציעה מגוון רחב של רולים במחירים אטרקטיביים כמו ספייסי סלמון עם אספרגוס, אבוקדו ובצל ירוק (28 ₪), 'סלמון פרש רול' עם אבוקדו, נענע וכוסברה עטופים בנייר אורז (31 ₪) ו- 'פרפל ראיין' עם ספייסי טונה, אבוקדו, שיטאקי, סלק ומיונז וואסבי (33 ₪). לצד הרולים והקומבינציות, תמצאו קערות 'פוקי' בהרכבה עצמית או את נבחרת ה-'פוקי' של המקום
ראול ולנברג 20 רמת החייל, תל אביב

שוק צפון (צילום: יח''צ)
שוק צפון (צילום: יח''צ)

טעמי גלידה יווניים נחתו בגרקו
בימים אלו משיקים במסעדת גרקו הממוקמת באזורי חן, קולקציית טעמי גלידות במהדורה מוגבלת לקיץ, מגלידת קאיימקי על בסיס יוגורט עזים עם שלל פירות יער ושקדים ועד שילובים של קפה יווני ואף סולת וזעפרן. את טעמי הגלידה ניתן יהיה לרכוש  במעדניה החדשה של גרקו ובמשלוח עד הבית.
טעמי גלידה לדוגמה:קיימאקי- גלידת יוגורט פירות יער ושקדים / גלידת חלב וקראנץ' דבש יווני / גלידת קרם עוגיות יווניות (הל, ציפורן וקינמון) / גלידת תפוז וזעפרן יווני / גלידת שוקולד לבן פיסטוק קלוי וחלבה סולת / קפה יווני
מחירים:  17-27 ₪ מנות אישיות  / 56-98 ₪  לקחת הביתה
המעדניה של גרקו אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן טל: 03-670-3626 http://bit.ly/Greco_Deli

שני שפים, איטלקיה אחת. סרפינה מארחת שפים
במסגרת הפרוייקט המיוחד יארח השף של סרפינה תל אביב, מיכאל יעקבי, שפים מובילים שיעבדו לצידו ויעניקו את האדפטציה שלהם למטבח האיטלקי המוכר. יחד, יגישו השפים, מדי יום שלישי, מנה ראשונה, ביניים ועיקרית ייחודיים ויפתיעו את הסועדים בחוויות וטעמים חדשים.
כל השפים שייקחו חלק  בשיתוף הפעולה הייחודי עברו אישור אצל בעלי הרשת הבינלאומית וישתמשו במנות שלהם בחומרי הגלם האיכותיים של המותג האיטלקי המוביל MUTTI . הפרויקט יושק ביום שלישי ה-16 ביוני עם השף הראשי של אל על – השף שחף שבתאי, ובימי השלישי אחריו ייכנסו למטבח שמות גדולים נוספים כמו דויד ויוסף (23 ביוני), עומר מילר (30 ביוני), רועי סופר (7 ביולי), אביב משה (14 ביולי) ואבי ביטון (21 ביולי).
סרפינה תל אביב. איינשטיין 10, רמת אביב. לא כשר

דוד ויוסף (צילום: יח''צ)
דוד ויוסף (צילום: יח''צ)