לשניה זה מרגיש כאילו חזרנו לשגרה מלאה. אבל זה לא קורה באמת, בעיקר כשברקע הגל השני עוד מאיים עלינו ולא מעט מסעדות נמצאו בסכנת סגירה. אז הנה לא מעט המלצות וארועים שתוכלו ללכת ולפרגן למסעדות.

שובו של ה-"ברווזי"
הסנדוויצ'יה המקורית של השף רז רהב חוזרת לפעול בפורמט משלוחים מתוך מסעדת OCD.
כשנה לאחר הסגירה, גמלה בליבו של רהב ההחלטה להחיות מחדש את הקונספט הייחודי ולהעביר את פועלה של ברווזי אל המחתרת. מהיום יימכרו הכריכים במשלוח ובשעות ספציפיות, כל זאת מתוך מסעדת OCD הממוקמת בליבה של שכונת נגה ביפו. 
המנות המוצעות בתפריט:
כריך כרוב סגול – כרוב סגול, סחוג חמאה חומה, צ'אטני אגסים, גבינת עיזים צעירה ועלי רוקט. (40 ₪)
כריך מאק אנד ציז' צמחוני/בשרי – מאק אנד ציז', סחוג חמאה חמאה, ציז' סוס, חלפיניו כבוש (או עם בשר ברווז מפורק) . (40 ₪)
כריך עוף ותירס – סלט קולסאו עם תירס, שמיר ועוף מפורק, חרדל, איולי שום  (40 ₪)
לצד מתוקים כגון: בראוניז שוקולד עשיר עם נגיעות וכמון. (20 ₪) /  עוגיות שוקולד צ'יפס עם חמאה חומה. (20 ₪) / פחזניות ממולאות בקרם תירס מתוק ופופקורן. (20 ₪)  

ברווזי כריך כרוב סגול (צילום: חיים יוסף)
ברווזי כריך כרוב סגול (צילום: חיים יוסף)

בראנץ יווני בגרקו
עד שחוזרים לטוס ליוון, בגרקו מחדשים את התפריט עם בראנץ' יווני שמח ושופע לסוף השבוע, הבראנץ החדש המוגש במסעדה בימים שישי ושבת בין השעות 10:00-13:00, מציע תפריט מנות מודולרי המאפשר לסועדים להרכיב ארוחה מגוונת ועשירה המביאה את המיטב של המטבח היווני.  הארוחה נפתחת עם שלל פתיחים וסלטים קרים וממשיכה עם היצע מגוון של מנות חמות, גבינות, מאפים לוהטים וקינוחים האופיניים למטבח היווני. להשלמת החוויה מציעים שלל קנקנים זוגיים מלאים בקוקטיליי  בוקר יוונים  במחיר של 38 ₪ בלבד,
בייגל קולורי יווני אפוי בתנור עצים עם תבשיל חצילים ועגבניות, צזיקי, ביצי עין ועשבי תיבול, קרם פאבה מאפונה צהובה עם ביצה חצי רכה, פלפל חריף ובצל סגול, מאפה טירופיטה פילו וגבינות עם ביצה קשה מגורדת ויוגורט יווני - אלו הן רק חלק מהמנות החדשות של גרקו.
לטובת מי שרוצה לפתוח שולחן בראנצ' יווני בבית מציעה המעדניה החדשה של גרקו את רוב המנות גם במשלוח ארוז עד הבית.
לצד כל זאת, מתרחב תפריט המסעדה לרגל הקיץ עם מנות חדשות, בין היתר - עוף בגריל יווני  גרקו בורגר- המבורגר טלה יווני עם עגבניות צלויות בגריל, סקורדליה ובצל סגול , קריספי קוטופולו- שניצל יווני, ועוד.
הזמנות מקום ומשלוחים ממסעדות גרקו והמעדניה בכתובת Greco.co.il
גרקו צבי גרינברג 25 אזורי חן  072-392-9858 / שדרות אבא אבן 9, הרצליה  072-372-7579

אברטו מרחיבה ומשנה את הבראנץ המפורסם שלה
לאחר תקופת התאמה, מסעדת אברטו שבגדרה חוזרת לשגרת האירוח ומעתה תפריט הבראנצ׳ המפורסם שבמקום לא יוגש כבופה פתוח, אלא כארוחת בוקר בהגשת שפע פתיחים, לחמים, סלטים למרכז השולחן ומנה עיקרית לבחירה. כמו כן ארוחת הבוקר החדשה תוגש לא רק בסופי שבוע - אלא גם בימי אמצע השבוע.
לפתיחת ארוחת הבוקר החדשה של אברטו יוגשו מזטים וסלטים למרכז השולחן, בינהם ניתן יהיה למצוא: סלט סלקים; סלט טאבולה עם שקדים פרוסים וחמוציות; סלט עגבניות שרי עם בזיליקום ובלסמי; סלט עדשים שחורות ובטטה;  סלט שוק עשיר עם שפע ירקות טריים ועוד.למנה עיקרית ניתן יהיה לבחור בין: ביצים העשויות לבחירתכם או ביצים ״אברטו סטייל״ :בנדיקט: ביצים עלומות, פרנץ׳ טוסט, פונדו תרד פרמזן ורוטב הולנדז /שקשוקה ים תיכונית או טבעונית / לביבות כרישה על יוגורט, עגבניה מגורדת / קרוק מדאם: לחם קסטן, גבינת צ׳דר, דוקסל פטריות, ביצת עין ורוטב הולנדז. כל ארוחה כולל שתיה קלה וחמה לבחירה.
מחיר ארוחת הבוקר : 89 שקלים,  / 105 שקלים.
בנוסף ניתן להזמין לילדים גם מנת ילדים .ימים א-ה 08:00 – 11:00ו׳-ש׳ 08:00 – 11:30
שכביץ 5, גדרה

אברטו (צילום: אפיק גבאי)
אברטו (צילום: אפיק גבאי)

רשת גלידריות הבוטיק ANITA משיקה קולקציית גלידות בריאות ומועשרות בפרוטאין.
הקיץ הישראלי כבר בשיאו וברשת גלידריות ANITA התל אביבית הבינו שספורט וכושר יכולים לבוא לא רע עם גלידה. באניטה משיקים קולקציית גלידות טריות ואיכותיות המשלבות כמות גדולה של חלבון ומופחתות סוכר ושומן. גלידות אלו אמורות להחליף את משקה הבריאות ולתת לשוחרי הבריאות והכושר אופציה להנות ממתוק בלי מצפון . הגלידה היא שילוב של גלידת שמנת טרייה המשלבת פירות טריים ואחוז חלבון גבוה מהרגיל. ב-100 גרם של גלידה יש 10.5 גרם פרוטאין ו-4 גרם שומן .
בין הטעמים החדשים שיציעו: תות שדה טרי, פסיפלורה מנגו, ספירולינה ירוקה, קפה לאטה.
מנה תעלה 17 שקלים , חצי קילו- 50 שקלים קילו- 90 ₪ 
פלורנטין 3, ת"א. טל: 03-6838730 / שבזי 40, ת"א טל: 03-6246383  /מתחם שרונה טמפלר 105 קומה ראשונה, טל: 03-6542544 / שבזי 44, ת"א טל: 03-9585573

אניטה גלידה (צילום: דרור עינב my social)
אניטה גלידה (צילום: דרור עינב my social)

מגבירים את הקצף!- פסטיבל בירות בינלאומי ועשיר בקשת טעמים
ארועי פסטיבל הבירה יתקיימו עד ה-10/7 בסניפי הרשת , אליהם מוזמן  הציבור הישראלי ליהנות מחוויית בירה קולינארית, עם ריכוז בירות עצום המוצג בתצוגה מרהיבה וחווייתית עם מחירים מיוחדים שווים במיוחד, לצד פעילויות והופעות  DJ שיתקיימו בלייב במהלך סופי השבוע בסניפים הגדולים, וכמובן טעימות. בין מותגי הבירה:באדוויזר, בלו מון, ווילדר, פטרוס, שטיגל, cesu, ביטבורגר, בנדיקטינר, קורונה, מילר, פרנססיקנר, מרטסו, פילזנר, מלכה, בזלת, לה טראפ, sol, בקס, בלו מון, פאולנר, מרפיס, גינס, שטרופרמן, דובל, קריר, לה שוף, קרלסברג, טובורג, הייניקן, גולדסטאר, מרטנס, הוגרדן, וולטרס, ווינשטפן, קוסטריצר, נגב, ז'יגולי, קסטל, אובלון, לף, בלטיקה, ג'יימס, גמברינוס, מכבי, קונסביכר, גובלן, ועוד.
https://www.keshet-teamim.co.il/

קשת טעמים פסטיבל בירה (צילום: יחצ)
קשת טעמים פסטיבל בירה (צילום: יחצ)

יריד הסירים
שוק צפון ממשיך להתרענן וכעת משיקים במתחם האוכל שבלב רמת החיל את 'יריד הסירים', שוק אוכל מוכן של ימי שישי ובו יציעו הדוכנים השונים מגוון עצום וססגוני של תבשילים. בין השאר, תמצאו שם נזיד קארי צהוב צמחוני עם ירקות, טופו בטטה, כרובית, זוקיני ומנגולד של 'המעדניה', 'צ'יקן טיקה מאסלה' – תבשיל פרגיות במסאלה של עגבניות, חלב קוקוס ושעועית ירוקה של דוכן האוכל ההודי 'אינדי', תבשיל קציצות עוף וכרישה של דוכן האוכל הטריפוליטאי 'גואטה', קדירה מרוקאית בבישול ארוך של ג'ולי אלחרר, שזה עתה פתחה דוכן במתחם וסירים רבים נוספים
שוק צפון, יריד הסירים- ימי שישי, בין 8:00-14:00. ראול ולנברג 20 רמת החייל, תל אביב. טלפון 03-6432000

בבקה פיצה -פיצריה חדשה בצפון תל אביב
לאחר שכבשו את תל אביב עם ״בבקה בייקרי״, האחיות קורל (27) ושיר (22) גורן, פותחות פיצרייה חדשה בסמוך לבייקרי בשם ״בבקה פיצה״.
בעקבות דרישת קהל הלקוחות,קורל ושיר; החליטו שהגיעה העת לפתוח מקום שיוקדש כל כולו לפיצות נאפוליטאניות ולקינוחים בהם שיר מתמחה לאחר חזרתה מלימודי הקונדיטוריה ב״קורדון בלו״ בפריז.
בין המנות והפיצות בתפריט ניתן למצוא:
תרד וגבינת עיזים- עלי תרד וקרעי גבינת עיזים- 59/79
בצלצלים- 3 סוגי בצלים עם ריבת בצל- 59/79
בלאנקה ארטישוק- ארטישוק צלוי עם סומק, לאבנה 5%, צנובר ונענע 59/79
פוקצ'ה עלי גפן- לאבנה, עלי גפן, שמן זית – מוגש עם ציזיקי בצד – 42 ש"ח
כריכי פרעצל בשריים וקינוחים משובחים.
ניתן להזמין בוולט.
בבקה פיצה כתובת: משה סנה 21, תל אביבטלפון: 03-5030221

בבקה פיצה (צילום: גיל אבירם)
בבקה פיצה (צילום: גיל אבירם)

סדנת גבינות טבעוניות של ׳מעדני הטבע׳ במשק שוורצמן
חן זבולון, גבן ובעלים של מעדניית ׳מעדני הטבע׳ מגיע למשק האורגני ״משק שוורצמן״ שבמושב נטעים ללמד את רזי הגבינות הטבעוניות מהמעדניה שלו. בסץדנא יכינו: יוגורט קשיו מותסס, לאבנה קשיו, גבינות שמנת בשלל טעמים, פטה משקדים.
הסדנא מיועדת ל-15 משתתפים. עלות הסדנא: 300 שקלים לאדם. יום חמישי, 25.6.2020, בשעה 18:00. משק שוורצמן, מושב נטעים.
הרשמה בטלפון: 054-6333210
משק שוורצמן- העליה השנייה, מושב נטעים

חדש ב- "פרליטה": תפריט טברנה מיוחד לימי שישי בצהריים
מסעדת פרליטה, השוכנת במתחם משוחזר ומשומר מתקופת הבילויים,במרכזה של המושבה גדרה, מזמינה את הקהל מידי יום שישי לקבלת שבת חדשה וקצת אחרת, ומשיקה "תפריט טברנה" המשלב מנות מהמטבח האיטלקי ומהמטבח הים תיכוני שניתן לחלוק וכמובן שפע של דרינקים משמחים.
לרגל השקת התפריט ועל מנת לייצר חוויה שלמה של טברנה, יופיע בפני באי המקום הזמר הים תיכוני, רובי לוי, שיסלסל, ישמח וינעים את זמנם של הטועמים מתפריט הטברנה החדש.
פרטים נוספים: בדף הפייסבוק של 'פרליטה' – בית כשר לאוכל בניחוח איטלקי או בטלפון 08-8696414. רח' הבילויים 12, גדרה, כשרות הרבנות הראשית

פרקליטה מסעדה (צילום: יח''צ)
פרקליטה מסעדה (צילום: יח''צ)

חינאווי בפיתה
חינאווי בפיתה של משפחת חינאווי, שנפתח לאחרונה בקרליבך, יציע  בשרים טריים ואיכותיים היישר מהקצביה הידועה של חינאווי בתוך פיתה לצד שפע של תוספות ודרינקים.
על עמדת הגריל של "חינאווי בפיתה" מופקד גרילמן דרום אמריקאי מקצועי עם תפריט מהודק ומדויק הכולל: פיתה עראייס, פיתה קבב הבית, פיתה מרגז, פיתה פרגית, פיתה מיקס פרגית ומרגז, פיתה שיפוד אנטריקוט, פיתה נתח קצבים ופיתה פילה. בנוסף, יוצעו מנות ספיישל מתחלפות בכל שבוע כדוגמת צלעות טלה, סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, המבורגר, אסאדו ועוד וסלט חצילים על האש, צ'ימיצ'ורי דרום אמריקאי בייתי, טחינה טרייה במתכון בייתי סודי ועוד תוספות.
המנות הבשריות במקום מוצעות ב- 29 ₪ בלבד, למעט מנת מיקס מרגז ופרגית, נתח קצבים ופיתה פילה, המתומחרים במחיר של 45 ₪ ו- 59 ₪ בהתאמה.
ליד הפיתה, היצע רחב של משקאות אלכוהוליים במחירים מוזלים: בירה סן מיגל ב- 15 ₪ בלבד. כמו כן, מגוון יינות ב- 15 ₪ לכוס.
ניתן להזמין משלוחים דרך Wolt ותן ביס.
חינאווי בפיתה,  קרליבך 25, תל אביב.
שעות הפתיחה: א'-ה ' בין 11-20, יום ו'- בין 9-16.

חינאווי (צילום: וולט)
חינאווי (צילום: וולט)