רשת המזון המהיר הפופולרית KFC (קנטקי פרייד צ'יקן), הידועה במנות העוף המטוגן שלה, השיקה לאחרונה תחרות למציאת המעריץ הגדול ביותר שלה בבריטניה. זאת במסגרת יום העוף המטוגן שחל בשבוע שעבר.

הרשת הודיעה כי מי שיזכה בתחרות יקבל אספקה שנתית בחינם של עוף מטוגן. הזוכה ייבחר על פי מספר ההצבעות שיינתנו לו ברשתות החברתיות.

עוד הודיעה הרשת כי מלבד האוכל, הזוכה בתחרות יקבל גם את דלי העוף המוכר של הרשת, עשוי מקרמיקה, עם תמונה שלו מתנוססת עליו. הזוכה ייכנס להיכל התהילה של רשת המזון ויהיה הראשון שמחזיק בתואר "מעריץ־העל של KFC".

KFC (צילום: יח''צ חו''ל)
KFC (צילום: יח''צ חו''ל)

כדי להשתתף בתחרות, על המעריצים הרעבים להיכנס לעמוד הפייסבוק של הרשת, ולכתוב פוסט שמסביר "מדוע מגיע דווקא להם" לזכות בפרס הנחשק. התחרות מיועדת לתושבי בריטניה בלבד והיא תיסגר ביום רביעי.

אחד המעריצים שמיהרו לקחת חלק באתגר העלה תמונת פרופיל כשהוא מחופש לדלי העוף של החברה. לדבריו, בשל אהבתו הגדולה לרשת המזון הפופולרית, חבריו טוענים כי יש לו אחוזים בחברה.

ב־KFC הסבירו כי הקריטריון לזכייה בתחרות פשוט מאוד: "להיות יצירתי עד כמה שאפשר". עוד נמסר מההרשת כי "בין אם זה שיר, סרטון קצר או סלפי - אין גבולות להוכיח את אהבתך לעוף הזהוב והקריספי של KFC".

בימים האחרונים נפתחו מחדש כ־100 מסניפי הרשת בממלכה הבריטית, לאחר שכל המסעדות נאלצו לסגור את שעריהן בשלושת החודשים האחרונים בשל מגיפת הקורונה.