אחרי שפרסמנו על גל הבורגר מאניה שתוקף את המדינה בעקבות הקורונה, הגיע גם תורם של המיזמים המגניבים שיודעים לנצל את זה שהתרגלנו למשלוחים, שחם בחוץ ובא לנו להתפנק ובעיקר שאנחנו רוצים הכל ועכשיו.
אגאדיר השיקו צידנית חירום ובה ערכת להכנת המבורגרים ממש כמו במסעדה. ההמבורגרים שמגיעים בשני גדלים 220 ו-160 מגיעים קפואים ולידם תקבלו שקית ציפס עגול, קופסת חמוצים, לחמניות רכות ושישיית קרלסברג לומה. 
מייד דחפנו למקפיא את ההמבורגרים, למקרר את הבירות והכנו את עצמנו לערב של המבורגרים ונטפליקס כיאה לשני שמנמנים חסרי סבלנות.

ככה זה נראה לפני  (צילום: אסנת גואטה)
ככה זה נראה לפני (צילום: אסנת גואטה)

אין מה לומר שהחוויה והתעסקות של הערכה נוחים וכיפיים במיוחד. אין פה יותר מידי ותוך כמה דקות יש לכם המבורגרים ביד. סיר קטן עם שמן כבר עמד על גז אחד מלא בציפס שברברו להם בשמן עד שנהיו שחומים כשבמקביל ההמבוגרים נזרקו למחבת עם טיפה מלח ופלפל.
אז גילינו שלא היו רטבים- קצת מוזר יחסית לערכה המתוקתקת שקיבלנו. אז ניחשנו שזה נפל בים הכסאות. שלפנו חרדל ומיונז, קצת ירקות ושאריות גבינה והעמסנו את ההמבוגרים העסיסיים היישר ללחמניות הרכות. הערמנו את הציפס על צלחת עם מלח וחלק ממנו העברנו לקערה נםרדת טעליו םיזרנו קצת מהגבינה וגרידת לימון. למה? כי אנחנו יכולים! כל הדבר הנפלא הזה הובל כלאחר כבוד לסלון. "אקדמיית המטריה" הודלקה בנטפליקס ושנינו צללנו אל תוך אכילה מענגת נטולת פאסון ומלאת מיצים וטעמים. לצד בירה מצויינת.

ערכת אגאדיר אחרי (צילום: אסנת גואטה)
ערכת אגאדיר אחרי (צילום: אסנת גואטה)

מה בתכל'ס: - הערכה הזוגית עולה 199 שקלים והערכה של שלישיית ה-160 גרם עולה 179 שקלים. להמבורגר עצמו זה מעט יקר אבל תוסיפו לזה את הבירות וזה שזה לא לוקח 50 דקות להגיע וזה יחסית דומה למה שתשלמו אם תזמינו משלוח. המטרה היא להתייחס לזה כמשהו שיש לכם בשלוף כשאתם בקרייבינג להמבורגר ולהנות מקציצה משובחת ולא משהו שתקוע במקפיא כבר חודשים עוד מהשאריות על האש של עצמאות שנה שעברה.
כן הייתי מעירה לשים לב לרטבים כי זו חלק מהחוויה ואולי הייתי מוסיפה איזו תוספת להמבורגר עצמו שניתן לארוז / להקפיא וכד' אבל חוץ מסתם פינוקים- כל התהליך היה מהיר, פשוט , הציפס היה מצויין! הרבה יותר טעים מהצ'יפס הדקיק והבשר מצויין.