לא הרבה ממכם יודעים אבל חוץ מלכתוב על מיני מזונות ואלכוהול ולהקריב את גופי למשלוחים, אני גם בעלת סטודיו לעיצוב גרפי ובעלת חיבה עזה למיתוגים מגניבים ומלאי תחכום ולאחרונה רואים יופי של מיתוג אצל בעלי המסעדות.
הסגר הראשון יצר מציאות חדשה לבעלי המסעדות שבה משלוחים הם חוד החנית ולכן הם חייבים לפתח מערך משלוחים מהיר ומדוייק ועל הדרך גם ממותג כדי שאנשים יזכרו אותו לא רק בגלל הטעם אלא גם בגלל העיצוב והדרך שהמשלוח מגיע.

ורוד זה הסושי החדש

ריבר נודלס בר קיימים כ-20 שנה ומספקים מיני מוקפצים וסושי בכל רחבי הארץ. 20 שנה זה מכובד, בעיקר בסצנה הקולינרית הלא קלה שלנו. לרגל החגיגות החליטו בריבר למתג מחדש את מערך המשלוחים וללכת על מיתוג משעשע ומתוחכם עם תעוזה בצבעים לצד מנות חדשות.
השילוב של חידוש תפריט, מיתוג מחודש, סגר מחרפן וקרייבינג לסושי סיפקו את התירוץ המושלם להזמין משלוח.
הלכנו על רול תאילנדי, רול קיץ, יאמי רול, ספייסי טונה ורול ההפתעה היומי וסלט בנג בנג שלא יגידו שאין ירקות וגם כי זה סלט ממש טעים.
ואז הן הגיעו- קופסאות מאורכות כהות ומעוטרות עם דמויות מגניבות ומעט הזויות, בתוך כל קופסא מסתתר לו רול מעוצב כאילו היה חפיסת שוקולד יוקרתית, הרולים היו כל כך יפים שממש כאב לי לאכול אותם. אפילו הסכום הגיע בקרטון ורוד מגניב. רק הרטבים נשארו בקופסאות פלסטיק פשוטות וחבל, מדבקה קטנה מעוצבת עם סוג הרוטב היה עושה פלאים.

נתחיל מהסוף- היה מעולה. יהיו שיאמרו שלריבר יש מיתוג קצת עממי אבל מאז ומתמיד הרולים שלהם היו מצויינים ועברו יופי משלוחים. האורז היה אחיד בתיבול ובבישול ובשכבה לא עבה מידי שמעלימה את הדג וחונקת בכל ביס, הדגים היו חתוכים בעובי הנכון ולא עמוסים במיני תוספות קראנצ'יות ורטבים מתוקים (עוד רול בטטה קריספי ותועפות טריאקי אחד ואני הורגת מישהו).

ריבר נודלס (צילום: אנטולי מיכאלו)
ריבר נודלס (צילום: אנטולי מיכאלו)

אז מה היה לנו?
סאמר רול עטוף בנייר אורז ובמילוי אטריות שעועית, נענע, כוסברה, חסה, עירית, אבוקדו וטונה אדומה לצד רוטב צ'ילי ליים- רול קייצי וקליל כשרוטב הצ'ילי ליים העוקצני נותן פה קיק (אל תגלו אבל השתמשתי ברוטב הזה לעוד כמה רולים), ספייסי טונה קלאסי שתמיד עובד נעטף פה באבוקדו טרי, רול תאילנדי- ספייסי סלמון, כוסברה, מלפפון וקריספי שאלוט עטוף בדניס ומיסו דבש- רול מסקרן, הטעמים מאד עדינים למרות הספייסי סלמון, כשהמיסו דבש והקריספי שאלוטס מייצרים משחק טעמים ממש טעים. היאמי רול היה נציג הטמפורה כשהגיע עטוף בשבבי טמפורה עדינים ולא שמנוניים וממולא בטונה, סלמון, מלפפון, עירית, אבוקדו וספייסי מיונז. ההפתעה האמיתית היה רול ה-הפתעה, זה רול משתנה כשהפעם הוא הגיע עם דניס, צ'ימיצ'ורי אבוקדו ועטוף במנגו מתקתק שהעיף לנו את הסכך בשילוב הזה. דגים עובדים מעולה עם מנגו (להלן השרימפס מנגו האגדי של גוצ'ה) תוסיפו לזה טיפה ספייס כגון הצ'ימיצ'ורי וקיבלתם ביס מושלם וטרופי - שאפו על המנה. את הארוחה סגרנו בסלט בנג בנג (מה יהיה עם השמות המוזרים) שכלל מקלות של מלפפון, סלק, גזר עם רצועות בצל סגול, כוסברה, נענע בקרם בוטנים מצויין. סלט שתמיד עובד, בעיקר בגלל הרוטב המשובח. תוספת של אטריות שעועית תהפוך את הסלט הזה למנה מושלמת.

חשבון בבקשה:
סלט בנג בנג - 36 שקלים
רול תאילנדי - 44 שקלים
ספייסי טונה - 39שקלים
יאמי רול - 44 שקלים
רול הפתעה - 44 שקלים
סה"כ : 207 לחמישה רולים וסלט אחד לשני אנשים לא כולל טיפ.