שוקולד הרובי שפותח לפני מספר שנים בלבד כבר הספיק להפוך להצלחה מסחררת. לאחר שבמשך כ-80 שנה הכרנו רק את השוקולד המריר, החלב והלבן, אנו נחשפים בתקופה האחרונה לשוקולד החדש בעל הצבע הוורוד המסקרן. בין אם כבר הספקתם להכיר את שוקולד הרובי ובין אם לא, עכשיו זאת הזדמנות מצוינת עבורכם לטעום.

שוקולד הרובי מופק מפולי קקאו מזן רובי, הגדלים בשלושה אזורי גידול בעולם: חוף השנהב, אקוודור וברזיל. פולי הקקאו גדלים בתנאים מיוחדים ונבררים בקפידה, ולאחר מכן עוברים תהליך התססה קצר. צבעו הוורוד טבעי לחלוטין ונוצר מצבעם של פולי הקקאו ולא בשל תוספת חומרים מלאכותיים. הצבע המיוחד נובע מאבקה טבעית המתקבלת בסוף תהליך הפקת הפולים. 

מעדן שוקולד הרובי של יולו (צילום: מקאן)
מעדן שוקולד הרובי של יולו (צילום: מקאן)

השוקולד המיוחד, שהוצג לראשונה בשנת 2017, הוא תהליך פיתוח מקורי וארוך שנים. הוא מופק כאמור, מפולי קקאו ייחודיים, הגדלים באזורים הטרופיים על כדור הארץ. טעמו מתוק ומעט חמצמץ, ויש כאלה האומרים שהוא מזכיר להם שילוב בין שוקולד לבן ופירות יער. 

אפילו שהוא נמצא איתנו רק שנים מעטות, נדמה שהאהבה העולמית לשוקולד רובי הולכת ומתעצמת ככל שעובר הזמן. באנגליה דווח כבר בשנת 2018 על אחוזי מכירה מטורפים של השוקולד הוורוד והמרתק, וכך גם במקומות נוספים ברחבי אירופה בפרט ויתר העולם בכלל: "הרובי זה השוקולד המדויק והמיוחד אשר חיכינו לו כל כך הרבה זמן". 

עד היום הכרנו את שוקולד הרובי בעיקר בקינוחים של טובי הקונדיטורים בארץ ובעולם, ובמיטב המסעדות היוקרתיות. מה השתנה פתאום אתם שואלים? עכשיו השוקולד הוורוד, שהיה תקופה ארוכה לנחלתם הכמעט בלעדית של אנשי עולם הקולינריה בלבד, אצלכם במקרר! הכירו את מעדן שוקולד הרובי של יולו – טעים ומענג. 

בכל העולם מדברים על הטעם המיוחד של השוקולד, שנע בין מתיקות נעימה לחמיצות מעודנת. אנחנו מתחייבים שמעדן הרובי של יולו ממש טעים – את המשימה להגדיר בדיוק את הטעם אנחנו נשאיר לכם.

מי כמונו הישראלים יודעים שאנו חיים בעולם דינמי ומתפתח. מעדן שוקולד הרובי של יולו הוא הדוגמה המושלמת לכך. אנו פוגשים מוצר נפלא, חדשני ומקורי, ממש אצלנו במטבח.

לאחרונה אנו נמצאים בבית הרבה יותר משהתרגלנו בעבר, וזו ממש לא סיבה להתפשר על מה שאנחנו אוכלים. ובמיוחד לא על הפינוקים הקטנים שלנו במהלך היום.

דווקא היום – אנחנו צריכים פינוק אמיתי. משהו שיוציא אותנו קצת מהשגרה, ויתן לנו את הרגע המפנק שלנו ביום – יולו רובי הוא לגמרי התשובה לכך.