הכינו את החבר'ה! המבורגר מפלצתי בדרך אליכם!
במסעדת הגראז' החליטו להציג את משלוח האוכל המוטרף ביותר בישראל כפרפרזה ל- 2 מטר ביטחון - מיום ראשון, ה- 15/11/20, תציע המסעדה משלוח שיכלול מטר שלם של המבורגר- כלומר 1.8 קילוגרם של בשר ומטר שלם של צ'יפס  וזה עוד בלי כל שאר התוספות המוטרפות שנכנסות לתוך כל השחיתות הזו.את המשלוח יהיה ניתן להזמין בשתי וורסיות שונות, אחת כשרה ללא תוספות ואחת מושחתת במיוחד שתכלול גבינת צ'דר, גבינת אמנטל ובייקון טלה על ההמבורגר  וכמובן שלל טופינגס על הצ'יפס כמו גבינה בולגרית, רוטב טופי מלוח ופפרוני שומני ברוטב עגבניות ומוצרלה. כל הסיפור הזה הולך  להפוך את מפגש החבר'ה שלכם למסיבה אמיתית!
03-6499600 / הרצל 151, צומת גן הורדים ראשל"צ / ראול ולנברג 24 רמת החייל ת"א

בבקה בייקרי מגיעות למרכז תל אביב
אחרי שלוש שנים בהן הפכה בבקה בייקרי ללהיט של שכונת צהלה, החליטו האחיות, קורל ושיר, להביא את בבקה בייקרי למרכז תל אביב ואין מאושרים מאיתנו חובבי הפחמימות! בבקה בייקרי שידועה בפרצלים המושלמים, בעוגת הבבקה המפורסמת ובעוגות השמרים האווריריות שלה, תציע גם קפה משובח וכריכים עשירים עם מילויים מגוונים, כמו כן, הבייקרי תציע מוצרי מעדניה כגון גבינות, ממרחים ויינות. שיר גורן, בוגרת הקורדון בלו, תציע גם את הקינוחים הצרפתיים האהובים כגון קראק פאי, טארט לימון, פאי אגוזים ועוד. לעת עתה המקום מציע שירותי טייקאווי בלבד ולאחר החזרה לשגרה, יהיה ניתן לשבת ברחוב דיזנגוף התוסס ולהריח את ריחות האפייה המתבצעת במקום.
בין המוצרים החדשים בסניף: בבקה שוקולד/ריקוטה/ריקוטה פרג/חלבה שוקולד- 44 / בריוש אישי במילוי ריקוטה/קרם שקדים ותפוחים מקורמלים/ריקוטה פטל/ ריקוטלה- 16 / בבקה שוקולד אישית במלית קקאו- 16
בבקה בייקרי כתובת: דיזנגוף 145, תל אביב
שעות: ראשון־חמישי 06:30־21:00, שישי 06:30־15:00

בבקה בייקרי (צילום: ניב גלזמן)
בבקה בייקרי (צילום: ניב גלזמן)

בריגדרו- הממתק הבריזלאי במשלוח עד הבית
בריגדריה, בוטיק המתוקים הברזילאיים, נפתח לפני שנה ע"י הקונדיטורית מיירי נוסבכר וכבש רבים עם במתיקות הממכרת של הבריגדרו.הבריגדרו הוא הממתק הלאומי של ברזיל. הוא עשוי מתערובת של חלב מרוכז מבושל עם שוקולד, אליה מוסיפים טעמים ותוספות כמו שוקולד מריר קלאסי, פיסטוק, קוקוס קלוי, שוקולד חלב, שקדים לימון, תות ועוד.כל בריגדרו עשוי על ידי מיירי, בעבודת יד עם החלב המרוכז האיכותי ביותר ועם שוקולד בלגי של קאליבו.לאחרונה ולאור הביקוש, החלה מיירי בהקמת מערך משלוחים לכל הארץ של הבריגדרו ושל מוצרי קונדיטוריה ברזליאים נוספים במגוון טעמים ובמארזים מעוצבים. בין הטעמים:שוקולד בלגי (קלאסי), שוקולד לבן, שוקולד מריר, ריבת חלב, קפה, פסיפלורה, קוקוס, קוקוס קלוי, לימון, לוטוס, טראפל, פיסטוק, קרמל מלוח, תות וטעמי חטיפים כמו אוראו, קיט-קט, קוקיס, קינדר בואנו,. מחיר 7 ₪. הבריגדרו מגיע במארזים של : 2, 4, 6, 12, 20.
במשלוח דרך האתר: www.brigaderia.co.il  או בטלפון 09-8658080 

בריגדרו ברזילאיים (צילום: לוסיאנה ברסלר)
בריגדרו ברזילאיים (צילום: לוסיאנה ברסלר)

הבראנץ' הכי גלילי חוזר!  
החל מהשבוע יקב הרי גליל יחזור להציע בימי שישי בראנץ' גלילי מפנק במיוחד אך הפעם בגרסת TA.היקב מציע למבקרים לאסוף ערכה זוגית עשירה עם מיטב התוצרת המקומית. ערכת הבראנץ' מכילה מגוון של מנות מלוחות כגון : כיסוני גבינה, גליליות חציל במילוי גבינות, עלי גפן, 2 סלטים, קישים קטנים, מתבלים, ג'בטינות ו-200 גרם גבינת בוטיק ממחלבה מקומית. בגזרת המתוקים ייהנו הסועדים מכוסיות פילו במילוי גבינה וריבה, בראוניז שוקולד עשיר ומוזלי. הערכה המפנקת מגיעה עם בקבוק יין וזוג כוסות להשלמת החוויה ועם כלים מתכלים כדי לשמור על הסביבה הטבעית והייחודית של הגליל כחלק מחזון הקיימות של היקב. בסמוך ליקב קיימות מספר פינות חמד בהן ניתן ליהנות מהבראנץ' והיין אל מול הנופים המרהיבים של הגליל.
*מותנה בהזמנה מראש – ניתן לאסוף בימי שישי בלבד להזמנות : 04-6868748

הרי גליל (צילום: סבטלנה שולגה)
הרי גליל (צילום: סבטלנה שולגה)

פופ אפ מתוקים //  מדיסון פינת חבשוש
שלי בר-ניב, עד לפני חצי שנה קונדיטור שף פרטי במסעדת Eleven Madison Park בעלת שלושה כוכבי מישלן, החליטה לחזור חזרה לארץ ובימים אלה, היא חוברת לשף יגאל מולנר ממסעדת חבשוק לפופ אפ קינוחים "מדיסון פינת חבשוש".מולנר ובר-ניב, יצאו לגולן למסע ליקוט וטעימות שהיווה השראה לקינוחים. הקינוחים שיככבו בפופ אפ "מדיסון פינת חבשוש": טארט פרנג'יפן ריבת חבושים, צנובר מתוק מלוח ואבן יוגורט (54 שקלים); בסבוסה שבורה, סירופ ערק, קרם לימון, מרנג נענע ולימון כבוש (52 שקלים); בריוש שמן זית במילוי גבינת ברינזה דבש וזעתר, קרמבל פיסטוק (54 שקלים); ברד פודינג שוקולד לבן, ריבת ענבים וזעתר (52 שקלים); עוגת שוקולד שקדים, קרמו לבאנה ומרווה, קרמבל היביסקוס (52 שקלים).
 באיסוף עצמי ובבמשלוחים של תן ביס ו וולט חבשוק. חיים חבשוש 31, תל אביב. למשלוחים והזמנות 03-6308148

ברד פודינג שוקלד לבן, ריבת ענבים וזעתר (צילום: יעקב בלומנטל)
ברד פודינג שוקלד לבן, ריבת ענבים וזעתר (צילום: יעקב בלומנטל)

חגיגות סיגד ביתיות בבונה
מסעדת בונה האתיופית חוגגת סיגד ב-15.11 עם סעודה מסורתית באיסוף עצמי. כחלק מהחגיגות החג במסעדת בונה יציעו במשלוחים ובאיסוף: מאפים אתיופים מסורתיים על בסיס קמחי תירס, טף ושיבולת שועל ומביניהם דאבו- לחם טף. קטן- 30 שקלים/גדול- 40 שקלים; אמיזה- פיתה-פאנקייק מקמח תירס. 25 שקלים; קיטה-פיתה ייחודית מטף. 25 שקלים; ואינג׳רה (מקמח טף מותסס) 7 שקלים ליח׳; תבשילים מסורתיים לקנייה במשקל- עדשים כתומות, חומוס אתיופי קלוי, אפונה, תבשיל עדשים חריף, מנגולד, תפוחי אדמה ודלעת ועוד בתיבול מסורתי שמיובש ונטחן במקום. 20 שקלים (ל270 מ״ל); קינוחי טף ללא גלוטן, בירות תוצרת ביתית ע״י הבעלים גנט רדא, תבלינים וקמחים ללא גלוטן בטחינה ביתית וקפה ירוק וקלוי במשקל. 
את האיסוף והמשלוחים ניתן לבצע משוק רמלה וממרכז תל אביב. התפריט נטול גלוטן וללא רכיבים מהחי.
אסתר המלכה 1, רמלה (שוק רמלה) / פרישמן 43 תל אביב 054-7331186 פייסבוק

מסעדת בונה האתיופית (צילום: תדלא אסרס)
מסעדת בונה האתיופית (צילום: תדלא אסרס)

 

מקדונלד'ס ישראל משיקה, לראשונה, גלידת פיצוץ בטעם שוקולד עם אגוזי לוז
גלידת פיצוץ החדשה היא שילוב מושלם בין הגלידה האהובה, שוקולד איטלקי מפנק ואגוזי לוז והיא מצטרפת ל-3 הטעמים החדשים שהושקו לאחרונה בסדרת גלידת פיצוץ: אננס, מנגו פסיפלורה, תוספת שבבי קוקוס. מחיר: 15 ₪
סניפי מקדונלד'ס פתוחים להזמנות משלוחים, טייק אווי ודרייב

גלידת שוקולד אגוזי לוז מקדונלדס (צילום: יחצ)
גלידת שוקולד אגוזי לוז מקדונלדס (צילום: יחצ)

קרטיב מיוחד לחנוכה - פאלטאס סופגנייטאס
נעמי זיסבלט, שפית ומייסדת פאלטאס - קרטיבים טבעיים בעבודת יד,  רקחה לחנוכה ארטיק פאלטאס מיוחד בשם -  סופגנייטאס.  פאלטאס קרמי בטעם סופגנייה עם מלית ריבת תות טבעית. הקרטיב הייחודי שומר על טעמי הסופגנייה המסורתית, אותם נעמי הצליחה לזקק לגלידה מעולה, ובמקום ריבת תותים תעשייתית, הפלאטאס מלא בתותים אמיתיים ובתחושת ריבה של סבתא מהילדות. את ההשראה ליצירת הסופגנייטאס נעמי קיבלה ממאפיות בוטיק בניו יורק שם מזקקים טעמי מאפים לתוך חלב וגלידה. מחיר יחידה – 12 ₪
ניתן לרכוש דרך אתר, פייסבוק, אינסטגרם

פאלאטס סופגניית ריבה  (צילום: יחצ)
פאלאטס סופגניית ריבה (צילום: יחצ)