סדרת מחבתות נירוסטה מבית נעמן
נעמ משיקים סדרת מחבתות חדשה הנקראת Free your Cooking  - אלו מחבתות המצטיינות ביכולת הולכת חום מהירה ואחידה והן בעלות ידית חלולהשלא מתחממת ומבטיחה אחיזה נוחה ובטוחה. למחבתות גם רשת ביטחון ייחודית המגנה על ציפוי הכלי ומונעת שריטות. ניתן להשיג ב-3 גדלים של מחבתות (20 ס"מ, 24 ס"מ, 28 ס"מ) וגם מחבת ווק. הכלים שבסדרה מתאימים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, ולשימוש במדיחי כלים. טווח מחירים: 179.9-239.9 ₪
להשיג באתר https://www.naamanp.co.il/ ובחנויות נעמן ברחבי הארץ (בהתאם למגבלות הקורונה)
מה בתכלס // נעמן מפתיעים פה ובגדול. חוץ מזה שהמחבת יפייפיה, יש בה קלילות באחיזה לצד יציבות בזמן הבישול, הידית החלולה לא מתחממת והמחבת מתנקה במהירות. עבדנו עם כף ממתכת ואכן הציפוי נשאר שלם, לנו נותר לקוות שלטווח הרחוק הוא ישאר ככה. מוצר מרשים

נעמן מחבתות (צילום: תמי בר שי)
נעמן מחבתות (צילום: תמי בר שי)

Nespresso משיקה תערובות קפה בהשראת המסורת האיטלקית 
מתגעגעים לטוס ולטייל ברחובות רומא? בנספרסו הבינו שהדרך היחידה להרגיש בחול זה בעזרת קפה בטעמי איטליה והשיקו תערובות קפה חדשות של טעמים מסורתיים מאיטליה ואביזרים משלימים .
תערובת קפה בטעם עוגיית אמרטי – פולי קפה מסוג ערביקה דרום אמריקאית בעלי תו פירותי עדין והארומות שלו, המזכירות וניל, משתלבות נפלא עם הטעם המזכיר שקדים טריים טחונים. //תערובת  Italia Torta di Nocciole Flavour מפולי קפה ערביקה מדרום אמריקה עם ארומות של אגוזי לוז קלוי ווניל. // תערובת Italia Pecan Biscotte Flaveur - מפולי קפה בעלי תווים אגוזיים מאמריקה הלטינית ואפריקה, המשתלבי עם טעמי אגוזי הלוז האיטלקיים // תערובת Il Caffè -תערובת קפה עוצמתית, ועשירה, המעניקה חווית אספרסו איטלקית. מפולי קפה ערביקה מקולומביה ורובוסטה מאינדונזיה וויאטנמם, עם ארומות של דגנים ופלפל. להשלמת החוויה האיטלקית Nespresso משיקה אביזרים חדשים: סדרת כוסות העשויות מפורצלן במגוון גדלים  טווח מחירי הכוסות 75-95 ₪ / מארז אחסון אלגנטי לקפסולות עם מכסה בצבע כסוף וגימור של זהב אדום,  110 ₪.
מה בתכל'ס // תערובת הILL CAFE ארומתית והעניקה לנו את לגימת הקפה המושלמת לתחילת היום, אני חובבת שקדים ותערובת האמרטי נכנסה מייד גם לקפה קר וגם למיקס של עוגיות שקדים קפה. אהבנו

נספרסו איטליה (צילום: יח''צ)
נספרסו איטליה (צילום: יח''צ)

פירורי קיטו – פירורי מאפה מקמח שקדים
KETO CHEF המותג הקיטוגני הראשון מסוגו בישראל המיועד לתזונה קיטוגנית – דלה בפחמימות ועשירה בשומנים משיק את פירורי הקיטו, המוצר השני בליין המוצרים של KETO CHEF לאחר ה- KETO BUN – לחמנייה קטוגנית מקמח שקדים.פירורי קיטו, פירורי מאפה על בסיס קמח שקדים מכילים רק  9 גרם פחמימות ל- 100 גרם. המוצר מתאים להכנת שניצלים וקציצות בריאים יותר. מוצר זה מתאים לצרכני תזונה קטוגנית, תזונת פליאו, סוכרתיים, והבוחרים בצריכה של שומן בריא לעומת פחמימות. 
מחיר מומלץ לצרכן לקופסת 300 גרם של פירורי קיטו הוא 22-25 ש"ח. ניתן להשיג בסניפי ניצת הדובדבן, בחנות המפעל של מצות אביב, ניצת הדובדבן, עדן טבע מרקט, חנויות הטבע השונות ובאתר ketochef.co.il
מה בתכל'ס // איזה מוצר הכרחי! תם החיפוש אחר ציפוי השניצל המושלם למי שפליאו או קאטו 

פירורי קאטו (צילום: אפרת אשל)
פירורי קאטו (צילום: אפרת אשל)

פיצות דקות עם גבינה אמיתית של מעדנות
חברת מעדנות, משיקה סדרה חדשה של פיצות, עשויות בצק דק וקריספי, רוטב מעגבניות מובחרות , 100% גבינת מוצרלה ותוספות מפנקות לצד עיצוב מושקע לקבלת מוצר פרימיום שמרגיש כאילו קניתם בפיצריה. כמו כל הפיצות של מעדנות, גם סדרה זאת ללא אף מדבקה אדומה. הפיצות הקפואות ניתנות להכנה בתוך כ-10 דקות וכוללות פיצה נפוליטנה עם 100% גבינת מוצרלה/ פיצה מקסיקנית – שילוב מנצח של טעמים מקסיקניים המשלבים בין גבינת מוצרלה לפלפל חליפניו, תירס ופלפל אדום / פיצה אנטיפסטי – פיצה הכוללת ירקות קלויים ומוצרלה.
מה בתכל'ס // מוצר כיפי, קל מאד הכנה, הבצק יצא קריספי והתוספות יצאו נגיסות, המקסיקנית הייתה בהחלט האהובה עליני. מה שכן זה פחות פיצה ויותר פוקאצ'ה.

פיצות מעדנות (צילום: יח''צ)
פיצות מעדנות (צילום: יח''צ)

קוטג' 12% בקטנה של תנובה
תנובה משיקה מהדורה מוגבלת של קוטג' בקטנה – קוטג' אישי באריזה של 100 גרם, לצריכה גם מחוץ לבית וזו על רקע ההצלחה לפני כשנתיים. המהדורה מוגבלת ולמספר שבועות בלבד. הקוטג' עשיר ומפנק במרקם, ומכיל 10 גרם חלבון למנה.
מה בתכל'ס // למה לזמן מוגבל אנחנו שואלים?! סוף סוף קוטג' עם הרבה חלבון ושומן בריא - כזה שמשביע ולא רק עושה אותנו רעבים. 

קוטג 12% (צילום: יח''צ)
קוטג 12% (צילום: יח''צ)

ממרח שומשום וקוקוס של חברת אחווה
חברת "אחוה" משיקה מוצר חדש בסדרת ממרחי השומשום המתוקים:ממרח שומשום וקוקוס המכיל קוקוס וטחינה גולמית, מהווה מקור טוב לסיבים תזונתיים ומתאים לטבעונים •הממרח ללא שומן דקלים או סויה ונפלא למריחה על לחם ולאפייה.כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 שקלים לאריזת 400 גרם.
מה בתכל'ס // בניגוד םמתיקות המוגזמת של ממרח הדבש טחינה שהשיקו בחברה לאחרונה, הממרח הזה מאוזן מבחינת מתיקות ויש בו עושר של טעמים, הקוקוס הופך את הממרח לממתק כיפי של ממש.

ממרח קוקוס ושומשום של אחווה (צילום: יעל האן)
ממרח קוקוס ושומשום של אחווה (צילום: יעל האן)

"פרימור" משיקה מיצים סחוטים חדשים: מיץ תפוחים מלא ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C 
"פרימור", מותג המיצים הסחוטים, משיקה מיצים מצוננים חדשים בבקבוקי 1 ליטר, בהם מיץ בתוספת ויטמין סי: 100% מיץ תפוחים מלא סחוט טבעי ומיץ פירות הדר בתוספת ויטמין C, סחוט טבעי, בטעמים עשירים והכי קרוב לפרי. כשרות מהדרין של חוג חתם סופר פ"ת והרבנות קריית מלאכי. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 13-15 ₪ לבקבוק 1 ליטר.
מה בתכל'ס // אין לי מושג אם זו תוספת ויטמין ה-C אבל מיץ התפוחים המלא חוסל ראשון עקב טעמו הסמיך והעשיר ומיץ פירות ההדר שהיה עשיר בטעמי מנדרינה רעננה נלגם גם הוא עד הטיפה האחרונה. בשני המקרים הטעמים היו מצויינים, רעננים ועשירים.

פרימור סחוט עם ויטמין C (צילום: עמית שטראוס)
פרימור סחוט עם ויטמין C (צילום: עמית שטראוס)

פריגת משיקה מחדש משקאות פרי בשילוב ירקות
לאחר שבשנה שעברה הושקה במהדורה מוגבלת, סדרת המיצים של פריגת חוזרת למדפים באופן קבוע ובשני טעמים מרעננים, טעימים ומפתיעים: RELAX - תפוח, תפוז, גזר וג'ינג'ר / ENERGIZE- תפוח, תפוז אדום, רימון וסלק.
הסדרה החדשה תשווק בבקבוקים של 1 ליטר ובקבוקים אישיים של 400 מ"ל במגוון חנויות ברחבי הארץ.
מה בתכל'ס // המיקסים מאד מרעננים, מעט מתוקים, המיקס גזר נבחר למועדף בגלל המתיקות המופחתת שלו.

 

פריגת אנרגייז סחוטים (צילום: OPEN סטודיו)
פריגת אנרגייז סחוטים (צילום: OPEN סטודיו)

"משומשו" משיקה גבינה טבעונת חדשה: לאבנה על בסיס רכיבי קוקוס
גבינת לאבנה מרכיבים צמחיים בעלת 9% שומן בלבד, 100% טבעוני, ללא לקטוז וללא חומרים משמרים, מופחתת שומן ונתרן, ללא חשש מאלרגנים • כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 16.90 ₪ לאריזות 200 גרם. 
מה בתכל'ס // מרקם מצויין, הטעם חמצמץ עדין ןהלאבאנה הייתה ממש טעימה עם שמן זית וזעתר
לאבנה טבעונית (צילום: Sell360pro)
לאבנה טבעונית (צילום: Sell360pro)