ארז קומורובסקי תמיד עסוק, בלייצר, בלספוג את הטבע ולהנות מהחיים. לא יצא לי הרבה לחוות אותו ולטעום מהבישולים שלו, הוא תמיד עסוק. לאחרונה נפגשנו במסעדת "גריל עץ", מסעדת הבשרים החדשה של מלון "מצפה הימים" לה הוא ייעץ וליווה ואז נתקפתי כבר געגועים ליד הכל כך מוכשרת, מלאת צבע וטעמים ונטולת פוזה שיש לאיש הזה.
לכם כשקיוב קיטצ'ן המארחים לפופ אפ משתנה, הודיעו שקומורובסקי מבשל- היה לי ברור שאני בין הראשונות לעמוד בתור ושזה יהיה מושלם. מנחם. צבעוני.איזה כיף שצדקתי. 
בתפריט "בלאדי שיק" מחבר קומורובסקי בין כל מיני מטבחים ונותן להם אינרפטאציה משלו, או סתם איזה טוויסט קטן.
ראמן ציוני" (62 שקלים), הוא בעצם הכלאה בין מרק העוף של הסבתא, עם אטריות סובה ומרק המיסו שמעיפים את הפה ומתגלים כשילוב שנוצר עבור סבתות פולניות יפניות מושלמות. חוץ מזה יש מהמטבח האסייאתי- סלט מנגו ועדשים כתומות עם טופו / סלמון  (52 שקלים) / מהמטבח הטריפולטאי / תוניסאי הוא מציע מנה עשירה ומנחמת של פקיילה (69 שקלים), תבשיל מנגולד, תרד ובשר עגל על קוסקוס בעבודת יד וחריימה בורי לוהט, תמצאו גם מסבחה (48 שקלים) של חצילים ושעועית לימה, ותבית שמגיע בסיר זוגי של ממש (129 שקלים), אל תדאגו- אין מצב שלא יהיו כמה פחמימות לעידוד הנפש, מבייגל ירושלמי, דרך חלת כורכום וזרעי כוסברה,  ועד כריך "פועלי קיסריה התאחדו" (56 שקלים) שגדוש בקציצות טלה ברוטב.

הטבית של קומורובסקי (צילום: אנטולי מיכאלו)
הטבית של קומורובסקי (צילום: אנטולי מיכאלו)

אנחנו דווקא הלכנו לכיוון הטבית, בחוץ היה אפרורי, גשמים ראשונים התחילו להפציע, עוד לא התארגנו על מרקים והמחשבה על סיר לוהט של תבית חיממה לי את המחשבה. התבית הגיע בסיר של גחנון זוגי לוהט ממש מלא בריחות של כורכום וכמון,  בתוך תערובת האורז הדביקה התחבא לו עוף שהתפרק בשניה שנגעה בו הכף, פרוסות של בטטה ודלעת צרובות התגלו להם ככל שחפרנו, מורעבים, בתוך הסיר ולא לאט התחממה לה הנשמה. כשהרעב הראשוני נרגע התפננו אל המסבחה לימה וחצילים שהייתה אפופה ניחוחות שום וחוסלה בשניות על ידי בציעה מחלת הכורכום כוסברה הרכה וניגובים חדורי מטרה היישר ממסבחה. סגרנו בסלט שהוא כולו גליל וקומורבסקי, שפע של צנוניות, עשבי תיבול, חתיכות קריספיות של חלת כורכום ומלא לימון ושמן זית. סיומת רעננה לארוחה של נפש.

להזמנות