מה עוד נותר לנו בימים אלו? חלקיקי עבודה, מעט חמצן בין מסיכה למסיכה, קפה בטייק אווי באמצע הרחוב והחבורה הקרובה שעוד נפגשת בבית כדי להתמודד עם הגעגועים של בילוי בחוץ.
אז הקשיבו והסכיתו! נמצאה הישועה לבילוי חבר'ה משחרר ומושחת, כזה שישאיר את כולם שבעים ומסופקים.

הגארז', למי שלא מכיר, היא המבורגריה משודרגת ומושחתת במיוחד שהתפרסמה בזכות מגדלי ההמבורגרים עמוסי התוספות שלה. לאור מצב האנרגיות בקורונה ולאור הצורך שלנו בקצת בילוי חברתי, החליטו בגארז' לצאת בארוחת חבר'ה קשוחה באורך מטר ובמשקל של1.800 קג של בשר. חכו חכו, יש גם צ'יפס ותוספות לכל הסיפור הפסיכי הזה אז קצת סבלנות ותיכף מתחילים לאכול.

ארוחת המבורגר מטר של הגארז' (צילום: אסנת גואטה)
ארוחת המבורגר מטר של הגארז' (צילום: אסנת גואטה)

אמא-ל'ה!
אז קראתי לעוד 4 חבר'ה רעבים, קנינו מלא בירות וחיכינו בציפייה.  ואכן ציפייה הגיעה בדמות שליח מותש ובידו 8 שקיות גדושות! בהמבורגרים, ציפס, תוספות לציפס, תוספות להמבורגרים, כלי  עבודה ועוד ועוד.
חמש דקות אחרי ועוד 10 דקות לצילומי אינסטגרים מתלהבים (גם לכם זה יקרה , תאמינו לי) ועל השולחן עמדו 5 לחמניות ענק (כ-30 סמ כל אחת) ובתוכן 1,8 קילוגרם של בשר עסיסי באורך של מטר, מעל ההמבורגרים נחו להן שכבות של גבינת גאודה וצ'דר וסלייסים שמנמנים של בייקון טלה צלוי.
אם אתם עוד איתי ולא רצתם לאכול משהו, אז שתדעו שלכל השחיתות הזו הצטרפו גם קופסאות מלאות בצ'יפס  (1.5 ק"ג סהכ), האחת עם בולגרית רכה, השניה עם רוטב צ'דר נוזלי וחתיכות בייקון טלה, השלישית עם פפרוני ורוטב פיצה.- טירוף כבר אמרתי?
אז באמת, למרות הרעב, הדבר הראשון שעשינו חוץ מלצלם, היה לבהות בתדהמה במה שמתחולל לנו בסלון ואז לעוט ברעבתנות על כל השמח הזה ולאט אט להעביר ערב כיפי ונטול דאגות של חברים.

וככה נראה המבורגר אחד! (צילום: אסנת גואטה)
וככה נראה המבורגר אחד! (צילום: אסנת גואטה)

מה בתכל'ס
נתחיל מהמחיר- 399 שקלים לדיל חבר'ה המושחת ו333 שקלים לדיל חבר'ה נטול תוספות. מכיוון שאנחנו מדברים על כמות בשר ל-9 אנשים כביכול (200 גרם לאדם) או ל-6 אנשים רעבים מאד, המחיר יוצא אטרקטיבי ומשתלם בטירוף בכל דרך שהיא. כמות האוכל היא ענקית ועשירה, הגארז' לא חסכו פה בשום פינוק, על כל המבורגר  עסיסי יש שפע של תוספות, כל צ'יפס מקבל עוד קופסא שלמה של תוספות וחוץ מלהביא משהו לשתות- אירגנו לכם פה חווית אוכל-חברים מתוקתקת.
האריזות נוחות מאד- היה מגניב אם הייתה מצורפת איזו מפה ממותגת כדי שיהיה אפשר לשים אותה על השולחן ומעליה את כל השמח הטעים הזה, אבל גם בלעדיה, תאמינו לי שהסתדרנו ולמרות כל הרעב, לא הצלחנו לחסל הכל. היה מצויין.
בימים שכאלו, דילים מגניבים כאלו שמעוררים שמחה, מפגשים ומתומחרים שפוי-  עושים לי שמח בלב. שאפו.
להזמנות