לא היו לי ציפיות רבות כשעשינו הזמנה מהאסייאתית ביהוד NAOMI, מצד אחד קיבלנו המלצות חמות ולכן הם סיקרנו, מצד שני רוב האסייאתיות שעושות כמה מטבחים במקום אחד התגלו לי כמתוקות ברוב המנות וכחובבות הגזמה ופחות דיוק.

נתחיל מהסוף- היה מעולה!

את המשלוח עשינו דרך האתר המאד נוח אבל קצת אחרי הזמנת המשלוח התקשרו אלינו מהמסעדה להדק עוד כמה פרטים, מה שאוטומטית נתן להם נקודות אקסטרא אצלי על הרצון לייצר את המשלוח המדויק ביותר.
התפריט של NAOMI מאד עשיר, אין מצב שלא תמצאו פה משהו שאתם רוצים - לפעמים זו הבעיה  כשמסעדה עושה הכל מהכל ואז הכל יוצא בינוני במקום להתעמק במטבח אחד. ההזמנה שלנו הייתה לארבעה אנשים שאוכלים הכל ולכן לקחנו סיקאו טמפורה,נאמס ויאטנמי, במבו קארי שרימפס, פרש רול, סשימי רול, ניגירי קומבו ,באטר צ'יקן, ראמן וגיוזה שרימפס - בהחלט ארוחה עשירה ומגוונת שאמורה להשביע את כולנו.

כמו משחק הרכבה- נאמס של NAOMI (צילום: אסנת גואטה)
כמו משחק הרכבה- נאמס של NAOMI (צילום: אסנת גואטה)


התחלנו עם אחת המנות הכי כיפיות לאכילה וזה הנאמס הויאטנמי שתמיד מגיע פריך בליווי עלי חסה קריספיים ומלא צ'ילי ועשבי תיבול, גם פה הקונסטרוציה הכיפית הזו עבדה מעולה, הפריכות של הנאמס הייתה מושלמת והמילוי לא היה שמנוני , תפסנו באצבעות ניגירי של סלמון, טונה ובס טריים שנטבלו בהנאה בתוך סויה שחורה וזללנו פרש רול ללא אורז גדוש בנתחי דג טריים ועטוף ברצועות דקיקות של אבוקדו- אני בעד רולים נטולי אורז- יש בהם יותר הנאה מהדגים והם חייסי להיות מוקפדים יותר כי אין את האורז שיטשטש. הסלט סיקאו טמפורה היה כל מה שרצינו, מלוח, חריף, רענן ועשבוני - מורכב מנענע, בזיליקום, כוסברה, עגבניות שרי, קולורבי, צנונית, בצלי שאלוט, פילה בס בטמפורה פריכה ברוטב דגים וצ’ילי ירוק לימוני, וקיבלתם מנה שמכילה בעיני את כל הטעמים של תאילנד, עם טיפה מתיקות ברוטב אבל ממש מרומזת, פילה הדג היה פריך ובשרני ושפע עשבי התיבול היו טריים ורעננים. מנת גיוזה השרימפס איכזבה קצת, הבצק היה יבש ולא עשה חסד עם המילוי הטעים וחבל. לא דאגנו ליותר משתי דקות כי החל מאותו רגע כל המנות פשוט פיצצו לנו את הפה בטעמים.
מנה של במבו קארי-שרימפס נפתחה כלאחר כבוד, מהבילה ומלאת ריחות קארי ושמנת. אל תוך המנה הכניסו פטריות, בזיליקום, עלי כפיר ליים ולצידו אורז מאודה ריחני שספג את כל העושר הזה באהבה. גם הבטן שלנו קיבלה את הביס הזה באהבה, כל הקרירות הזו בחוץ דרשה קצתת חום ואהבה. מתאילנד קפצנו להודו עם באטר צ'יקן- נתחי פרגית ביוגורט ותערובת תבליניים הודיים לצד אותו אורז מאודה מעולה, גם פה התערובת הייתה סמיכה ועשירה מלאה בניחוחות מתובלים ומנחמים. את הארוחה סיימנו באחד הראמנים הטובים שיצא לי לאכול על בסיס ציר עוף מושחם, פרוסות אווז קריספי עם אטריות ראמן, ביצה , בצל ירוק, נורי,פאק צ'וי- הראמן היה עשיר,עמוק בטעמיו ועם התיבול המדוייק. מנה שמאד הפתיעה.

צבעוניות של משלוח- NAOMI (צילום: אסנת גואטה)
צבעוניות של משלוח- NAOMI (צילום: אסנת גואטה)

מה בתכל'ס
NAOMI היא אסייאתית מצויינת שיכולה לעמוד בקו אחד עם האסייאתיות של תל אביב. היא חדה, מדוייקת ולא נופלת לקלישאות אסייאתיות שקל מאד ליפול אליהן.
התימחור הוגן ואין מה לעשות- יותר שפוי מתל אביב, ראמן ב-62 שקלים, ממוצע עיקריות של 60 שקלים ו-40 שקלים לראשונות. שווה כל ביס

להזמנות

ראמן 62 שקלים