מארז פורים של M&M
לכבוד חג הפורים, חברת מרס מביאה לישראל את אווירת הדיוטי פרי ומשיקה גאדג'טים עם הדמויות האהובות והמוכרות של M&M's.כל הרוכש ממגוון מוצרי השוקולד המובילים של MARS  ב ₪19.90, יקבל גאדג'ט מיוחד  (הפנס או המאוורר) של M&M'S    ב 5 ₪ בלבד! תוקף המבצע:  -28.2.21

M&M פורים (צילום: יחצ חול)
M&M פורים (צילום: יחצ חול)

מותג חטיפי הבריאות FREE משיק לראשונה בישראל סדרת קרקרים פריכים מקטניות
הקרקרים החדשים של FREE עשויים 70% קטניות ורכיבים טבעיים בלבד וכוללים שני טעמים ייחודיים: קרקרים מאפונה – המכילים 19% חלבון טבעי ו 3 רכיבים בלבד וקרקרים מחומוס –  המכילים 17% חלבון טבעי ו 4 רכיבים בלבד. הקרקרים מיועדים גם לטבעוניים והם ללא סוכר, ללא שמן, ללא חומרים משמרים ועשירים בסיבים תזונתיים ובחלבון.
מחיר מומלץ: 11.90 שקלים
מה בתכל'ס// פריך ומסקרן. מול המוצר המתחרה שזה הקרקר קטניות ללא גלוטן של "לייף", המוצר הנוכחי יותר פריך אבל יש לו טעם מודגש של הקטניה שלפעמים זה מפריע. בשני המקרים זה תחליף מבורך וכיפי לנישנוש עם הרבה פחות מצפון.

FRRE מיניס קרקרים (צילום: יחצ)
FRRE מיניס קרקרים (צילום: יחצ)

טופו חומוס של משק ווילר
משק ויילר, יצרנית הטופו הגדולה בישראל, משיקה טופו חומוס וטופו חומוס מעושן. זהו טופו שמיוצר מגרגירי חומוס שלמים ומים, ללא חומרים משמרים וללא כל הנדסה גנטית. מוצר ייחודי וראשון מסוגו בארץ ובעולם. טופו החומוס מאפשר צריכת חלבון ממקור שונה- גיוון חשוב אצל צרכני חלבון דוגמת ספורטאים, טבעוניים, צמחוניים ועוד. בטופו החומוס כ-8% חלבון ל100 גר, ואחוזי שומן נמוכים - חצי אחוז שומן בטופו חומוס, לעומת כ-10% שומן בטופו רגיל.
מה בתכלס // לוקח כמה ביסים להתרגל למרקם השונה של הטופו אבל הטעם הייחודי של החומוס מעניק פה אקסטרא למנה, אין את האלסטיות של הטופו סויה הרגיל אבל הוא הרבה יותר טעים בכריך, מטוגן ואפוי. בהחלט מומלץ!

טופו חומוס של משק ווילר (צילום: יח''צ)
טופו חומוס של משק ווילר (צילום: יח''צ)

"משומשו" משיקה חמאה טבעונית מופחתת שומן
זהו ממרח בסגנון חמאה, במרקם קטיפתי ובטעם מןודגש של חמאה, מופחת שומן, ללא חלב, 100% טבעוני, ללא חומרים משמרים וללא חשש מאלרגנים , מבוסס שמן קוקוס והמכיל פחות מחצי מכמות השומן וכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק ואף ביחס לחמאה רגיל.
מחיר מומלץ : כ- 13.90 ₪ 
מה בתכל'ס // המרקם נהדר, מריחתי מאד והטעם מזכיר מאד ממרחי חמאה קלאסיים וגם ממרחי שמן זית. אל תנסו לטגן איתו אבל יעבוד לכם מושלם על פרוסת לחם

ממרח חמאה של משומשו (צילום: Sell360pro)
ממרח חמאה של משומשו (צילום: Sell360pro)

מותג התה והחליטות פומפדור משיק לראשונה בארץ חליטות אורגניות
פומפדור, מותג התה והחליטות, משיק סדרת חליטות אורגניות, ב 3 טעמים מוביליםהמגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם וללא שימוש בחומרי הדברה או דשן כימי. חליטת START YOUR DAY – חליטה לפתיחת היום שילוב של מאטה, לימונית ונענע / CALM AND RELAX - קמומיל, מליסה ויערת הדבש / וגינג'ר לימון.
מחיר מומלץ :19.90, ₪ לאריזה של 20 שקיקים.  ברשתות המזון והשיווק ברחבי הארץ 
מה בתכל'ס // האריזה מקסימה והטעמים מאוזנים. קל לקבל בשקיק אחד חוזק ומיצוי של כל העשבים. 

פומפידור חליטות תה (צילום: יחצ)
פומפידור חליטות תה (צילום: יחצ)

סוגת מרחיבה את סדרת קמחי הקסם ומשיקה קמח שמרים להכנת פיצה בסגנון איטלקי בקלי קלות
לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, חברת סוגת משיקה "קמח שמרים פיצה" לאפיית פיצה בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה המוביל ארז קומרובסקי - רק מוסיפים מים לקמח ומתקבל בצק פיצה איטלקית. הקמח מכיל תערובת חדשנית לאפיית בצק פיצה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי 
מה בתכל'ס // לקח לנו קצת להתרגל למרקם אבל עבד ממש טוב. מה שכן עדיין צריך לפנות שעה להתפחה. קיצורי דרך אין פה יותר מידי אבל התוצאה נהדרת.

קמח פיצה -סוגת (צילום: סוגת)
קמח פיצה -סוגת (צילום: סוגת)

משהו לרוץ איתו // חטיפי החלבון של BE KIND
לרגל פתיחת עונת המרתונים, משיק המותג BE KIND מגוון חטיפי חלבון (פרוטאין) המסייעים לבניית מסת השריר, מבלי לוותר על טעם נהדר. BE KIND חטיף בוטנים בטעם חמאת בוטנים – מכיל  12 גרם של חלבון מהצומח ו-BE KIND חטיף בוטנים ושקדים בטעם קרמל – מכיל 12 גרם של חלבון מהצומח. ללא גלוטן, צבעי מאכל מלאכותיים, חומרי טעם או חומרים משמרים ועשיר בסיבים תזונתיים. 
מחיר מומלץ : 10.9 ₪, ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.
מה בתכלס// פתרון מושלם לנפילת אנרגיה של אחרי אימון או במקום ארוחת ביניים, טעים ודי ממכר. נחטף על ידי הספורטאים שלנו

BE KIND חטיפי חלבון (צילום: יח''צ)
BE KIND חטיפי חלבון (צילום: יח''צ)

מאפיית אנג'ל משיקה לחם חדש בסדרת הכפר- לחם מחמצת איטלקי 
אנג'ל תשיק לחם ארוז ופרוס - 'לחם מחמצת בסגנון איטלקי'' המכיל בתוכו שמן זית איטלקי משובח, ללא חומרים משמרים או סוכר ויתאים גם לטבעוניים. 
מה בתכל'ס // מרקם די אוורירי, עבד טוב בטוסטר ובעל טעם עדין האופייני למחמצת.

אנג'ל לחם מחמצת (צילום: דן לב)
אנג'ל לחם מחמצת (צילום: דן לב)

ניוגורט לבן מועשר בויטמין D וסידן, 3% שומן – המשלב שני רכיבים שחסרים בתזונה של רובנו וחשובים לבניית וחיזוק העצם. גביע (200 גרם) מכיל 400 מ"ג סידן ו 3.2 מק"ג ויטמין D שהם למעלה מ- 30% מהתצרוכת היומית מומלצת של סידן ו כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת לויטמין D בקרב מבוגרים. זאת לצד השקה של יוגורט לבן נטול לקטוז–המיועד לצרכנים בעלי רגישות או המעוניינים להפחית צריכת לקטוז.
מה בתכל'ס // אין הבדל בטעם מיוגורט רגיל והמרקם מצויין והתוספות רלוונטיות וחשובות בעיקר לרגישי לקטוז.

יוגורט מועשר - דנונה (צילום: ברוך נאה)
יוגורט מועשר - דנונה (צילום: ברוך נאה)

היישר מאנגליה: YO'RIDGE
 לאחר הצלחה בלונדון משיקה יופיקס בישראל סדרת יוגורטים טבעונית עם "תווית נקייה" המכילים חיידקים פרוביוטיים ואחוז גבוה של פרי הסדרה תושק ב- 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, אוכמניות פטל ודומדמניות שחורות ותימכר בסניפי GREEN של שופרסל.
מחיר מומלץ : כ- 6.90 ₪
מה בתכל'ס // צריל להתרגל למרקם הדייסתי של היוגורט, אפילו שווה לחמם אותם לשניה במיקרו, הטעם הקלאסי של הקינמון עבד הכי טוב.

יורידג' - מעדנים ללא חלב (צילום: חגית גורן)
יורידג' - מעדנים ללא חלב (צילום: חגית גורן)