יש כל כך הרבה ימי "משהו" בינלאומיים שאני כבר לא עוקבת, מיום השוקולד דרך יום הג'ינג'ים ועד יום הכפכף. לא ממש היינו יודעים שביום ראשון הקרוב זה יום הקורנפלקס הבינלאומי לולא עומרי בן נתן, הבעלים של LULU&co בר הקורנפלקס הראשון שסיפר לנו על החגיגות המיוחדות שהוא מתכנן לעשות.
Lulu & co מציעה מבחר אינסופי כמעט של דגני בוקר מכל העולם חלב או עם גלידת שמנת, הנטחנת במקום עם מבחר דגני בוקר ויוצרת טעמי גלידה לא שגרתיים ומטורפים למשל:קפטן קראנץ, ריזס פאף (חמאת בוטנים), פרוסטיס , כריות , סיני מיני׳ז (קינמון) , אוראו , וואפל קריספס (מייפל) , קוקו פאבלס, צ׳יריוס ותוספות כמו : מרשמלו בטעמים / קורנפלקס מצופה שוקלד / דובונים / פניני שוקולד / אוראו / גרנולה / שברי קוקוס / פופקורן מתוק / צ׳ורוס / בייגלה מצופה / אמ אנד אמס / סוכריות ועוד.

אז איך חוגגים?

חגיגה ראשונה היא ש-Lulu & co גם חוזר לפעילות ביום ראשון 7/3, חגיגה שניה היא יום הקורנפלקס הבינלאומי.
לרגל יום מיוחד זה משיקים בלולו את ה"פנקייק-פלקס" מנה משוגעת הכוללת  קורנפלקס לבחירה ומעליהם 10 כדורי פנקייק!!!  שמנמנים ולוהטים ועל כל זה רוטב מושחת.  וחכו יש עוד! עומרי הכין גם סידרה של גלידות מיוחדות שהושרו בקורנפלקסים שונים כשחלקם נטחנו אל תוך הגלידה. הטעמים נעים מקפטן קראנץ בטעם תירס, אפל ג'קס-תפוח קינמון, ריזס פאף - חמאת בוטנים, סיניס מיניס- קינמון ועד קורנפלקס קלאסי כהומאג' לגלידת הקורנפלקס של כריסטינה טוסי המפורסמת.

כמה עולה: - 33 ₪ + תוספת גלידה- 7 ₪ לטירוף פנקיקיים. ולגלידות קורנפלקס: -30-24 שקלים
https://lulu.elevate.co.il/
רוטשילד 37 ( פינת יבנה ) ת"א
טלפון 035528282