פופ אפ הקניידלעך הראשון בישראל של עדנה ודניאל עמית
 שכל הכנסותיו תרומה לארגון "לקט ישראל"

 פסח בפתח ואיתו שגעת הקניידלעך.  בפופ אפ שיתקיים ביומיים שלפני החג (24-25.3) בשרונה מרקט, יכינו הבלוגרית דניאל עמית ואמה עדנה קניידלעך שתרומה בצדם: כל ההכנסות ייתרמו לארגון לקט ישראל, ויועברו ישירות לרכישת מצרכים וארוחות פסח לנזקקים.
"קניידלעך הם המאכל האהוב עלי. במיוחד אני אוהבת את הקניידלעך של אמא שלי. אני ממוצא סורי-פולני ואמא שלי אמנם מהצד הסורי, אך היא למדה להכין את הקניידלעך הכי טעימים בעולם", אומרת דניאל עמית. "חשבתי שיהיה כיף שאנשים יכירו אותם ויוכלו לטעום. אני שמחה להשתתף בפופ אפ, בפרט כשהכסף הולך לתרומה".

הפופ אפ יתקיים בשרונה מרקט, במסעדת הפופ אפ של שרונה מרקט. זוהי ההזדמנות הראשונה לטעום מהבישולים של דניאל עמית, המחזיקה ב־280 אלף עוקבים. יחד עם אמה עדנה היא תכין קניידלעך מסורתיים בשתי גרסאות, בשרית וצמחונית, כשההבדל הוא במרק – מרק ירקות ועוף, ומרק המבוסס על ירקות בלבד.
פופ אפ הקניידלעך הראשון בישראל, שרונה מרקט, קלמן מגן 3 תל אביב, רביעי-חמישי (24-25.3) 12:00-22:00

פודטראק שואו רום וביט (צילום: סיגל סבן)
פודטראק שואו רום וביט (צילום: סיגל סבן)

TAP&SWEET: אפליקציית bit   ושואורום בפודטראק מתוק במיוחד

לרגל השקת הארנק הדיגיטלי של bit וכרטיס ה-bitcard, אפליקציית bit חברה ל SHOWROOM BAKEHOUSE בשיתוף פעולה ראשון מסוגו והן יפעילו יחד פוד טראק שיגיע למקומות שונים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות יימכרו בבלעדיות ליין מוצרים במהדורה מוגבלת של דונאטס ועוגיות במראה של פאסט פוד, המבטאים את המהירות והקלות של התשלום עם bit בחנויות ואת היצירתיות והחדשנות של ה SHOWROOM BAKEHOUSE.. המהדורה המוגבלת תימכר בפודטראק בלבד ולא בסניפים במחיר 20 שקלים ותכלול:
Sprinkles Pizza Slice- משולש עוגיה רכה עם שברי שוקולד לבן, סוכריות צבעוניות, גרידת שוקולד לבן וקישוט סוכרית גומי 
Triple Choco Slice – משולש עוגיית שוקולד רכה עם מטבעות שוקולד בציפוי קרם וניל עם שברי שוקולד מריר וחלב
Coconut Pecan Pizza Slice- משולש עוגיה רכה עם קוקוס טחון, שוקולד לבן ופקאן. בתוספת שברי קוקוס יבשים וגלייז טופי קרמל
S’mores Pizza Slice- משולש עוגייה רכה עם מרשמלו, שוקולד מריר וחלב, מצופה במרשמלו ברולה, שברי ביסקוויטים וגלייז שוקולד
Berliner Chocolate Burger – ברלינר עם קציצת מוס שוקולד, טוויל ירוק, בצק שקדים וקולי תות

הפודטראק יתחיל לפעול ביום ב' ה 22.3 בין השעות 12:00-20:00 בגן שמואל, ביום הבחירות- יום שלישי ה 23.3 בין השעות 10:00-18:00 הפודטראק יגיע לנמל תל אביב וביום ד' ה 24.3 בין השעות 12:00-20:00 למתחם G בכפר סבא. הפודטראק יחדש פעילות לאחר חג הפסח במיקומים נוספים ברחבי הארץ.
את המוצרים ניתן יהיה לרכוש רק באמצעות תשלום בטאפ עם bit (הצמדת הטלפון הנייד לקופה) או באמצעות כרטיסbitcard