השף אבי ביטון מגיע לטברנה הכי שמחה בעיר ויעמוד בראש מסעדת יאסו שהיה לשעבר בבעלות השף אביב משה.  הטברנה, שפועלת כעשור, תפתח אתלאחר שיפוץ מקיף של המסעדה והמרפסת היפה שצופה אל הים.  

ביטון, החליף את התפריט כולו ויציג אחד חדש ומעודכן שישלב בין מנות יווניות קלאסיות למנות ים תיכוניות המאפיינות את המטבח שלו.  ביטון עיצב את התפריט החדש, מתוך כבוד לחומרי גלם ולנוכח הידע שהעמיק אצל רבים מאיתנו במהלך השנה האחרונה במטבח זה:   "תמיד אהבתי את המטבח היווני ועד כה לא יצא לי ללמוד ולחקור אותו, כעת הגיעה ההזדמנות.  יש לי כבוד למטבח ששם דגש על איכות חומרי הגלם והטריות - זה משהו שאני מאמין בו שנים ארוכות. המטבח היווני הוא פשוט ולא מתחכם, עיקר גדולתו בשימוש במוצרים מקומיים, עונתיים וטריים. ועבורי מציב המטבח הזה אתגר חדש -  לבשל בלי כוסברה,  צמח תבלין שאני משלב כמעט בכל המנות שלי. מבחינתי זה כאילו שאני נדרש לבשל ללא מלח...  בכל מקרה,  בין אם זו הפשטות, האקלים הדומה או הנטייה שלנו לעשות שמח - לא מפליא שזה המטבח שהישראלים הכי אוהבים". 

 המנות מחולקות בתפריט ל-4 קטגוריות בסיס: מנות קטנות – מאזה ,ירקות, דגים ובשר  - כאשר בכל אחת יש לפחות טוויסט אחד על מנות קלאסיות,  כגון: ריזוטו במרקם קטיפתי - ריזוטו פנקוריזו – תבשיל מנגולד, כרישה ופרמזן או סגאנקי – עלי פילו פריכים עוטפים גבינת עזים, מנגולד, דבש מתובל וסלט רוקט.  טייק אוף על מנת הדגים הכבושים –  סביצ'ה לסבוס : דג בר ים נא, שמיר, בצל סגול, שמנת חמוצה ופיתה גריל. מנה נוספת תמנון בגריל- תפוחי אדמה, צימוקי עגבניות, זיתים, מיץ לימון ויוגורט עזים. 
מנות הגירוס והסופלקי הקלאסיות יוגשו ביאסו מבשר טלה על פיתה יוונית, צזיקי טחינה, ירקות צלויים, ועלים טריים וגם סופלקי שיפודי פילה בקר עם סלט מאשוויה, ציזיקי ופיתה קלויה. בתפריט המאזה יוצעו  10 מנות קטנות, כשהמסקרנות ביניהן הן: כדורי זוקיני- שילוב של גבינת פטה, עשבי תיבול, קרם פלפלים, שמנת חמוצה ופאבה בובס – ממרח שעועית, זיתי קלמטה, פלפל חריף, עגבניות ויוגורט  ועוד. 

האפרטיבו של יאסו - מסורת חדשה במקום -תתקיים בין השעות  18:00-20:00, עם 30% על כל התפריט - אופציה מעולה לארוחת ערב של מאזה ואוזו מול שקיעה תל אביבית נהדרת.  
יאסו /    הירקון 105, תל אביב 
שעות פתיחה:  ראשון -חמישי 19:00 עד 1:00  /   שישי 13:00 עד 17:00, 19:30 עד 1:00 /  שבת 17:30 עד 1:00